Zeg maar tegen hm dat Cybersex niet als versieren meetelt... De blonde studente met cup c en 170 lang begint dus haar geloofwaardigheid te verliezenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:46 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het gaat goed met hem. Hij is al aan het strippen voor de webcam.
Stuk gefietst, bij vriend langs.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:05 schreef Metro2005 het volgende:
Wat hebben de andere singles vandaag gedaan?
Hardgelopen, op een terrasje gezeten en verder helemaal nietsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:05 schreef Metro2005 het volgende:
Laat maar...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:11 schreef Sanne het volgende:
Eerst een lesje Pilates in de sportschool, en daarna lekker lunchen op het Leidseplein terras in het zonnetje
ik denk et niet, want dan was ik wel populairder geweest.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:37 schreef Metro2005 het volgende:
Wat vinden de meiden nou eigenlijk aantrekkelijker: mannelijke mannen of metrosexuele mannen?
Ik krijg namelijk steeds meer de indruk dat van die halve gay types alle aandacht trekken
Pilates!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:11 schreef Sanne het volgende:
Eerst een lesje Pilates in de sportschool, en daarna lekker lunchen op het Leidseplein terras in het zonnetje
Mannelijke mannenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:37 schreef Metro2005 het volgende:
Wat vinden de meiden nou eigenlijk aantrekkelijker: mannelijke mannen of metrosexuele mannen?
Ik krijg namelijk steeds meer de indruk dat van die halve gay types alle aandacht trekken
Gelukkig voegt je post wel veel toequote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:34 schreef joruku het volgende:
heej, singles! ik mag hier ook eindelijk wat posten!![]()
Het was voor mij weer voor het eerst sinds maanden. En ik vond het zo fijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pilates!![]()
Jammer dat mijn knie 't nog even niet aan kan![]()
He-le-maal nietsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:05 schreef Metro2005 het volgende:
Ik deed het vorig jaar, maar het werd steeds duurder, steeds drukker (dat je andersmands voet steeds in je oog kreeg) en het werd óf heel vroeg gegeven óf als ik college had. Ik wil wel weer beginnen maar nu heb ik laatst een kniebandje gescheurd ofzo dus ik kan de helft van de oefeningen nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het was voor mij weer voor het eerst sinds maanden. En ik vond het zo fijn.
Maar dat kan niet he na een operatie.
Dat drukker worden is idd wel irritant. Wij lagen twee jaar terug nog met alle ruimte en nu lig je soms hutje mutje in de zaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik deed het vorig jaar, maar het werd steeds duurder, steeds drukker (dat je andersmands voet steeds in je oog kreeg) en het werd óf heel vroeg gegeven óf als ik college had. Ik wil wel weer beginnen maar nu heb ik laatst een kniebandje gescheurd ofzo dus ik kan de helft van de oefeningen niet
Maar idd, het is zo relaxend!
Vanochtend even snel op en neer naar Utrecht, de Douglas leeggekocht.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:05 schreef Metro2005 het volgende:
Het plan was om wat achterstallig schoolwerk in te halen met een klasgenoot. Dus ik vroeg opgestaan, naar die gast toe. Ligt 'ie nog in bed als ik aankom... ziek van het bier van gisteren, hij kon geen ontbijt binnen houden. En toen we eindelijk probeerden wat werk te verzetten, vloog er een vogel de huiskamer binnen door de schuifpui die natuurlijk open stond. Dus toen zijn we de rest van de middag bezig geweest dat kutbeest eruit te krijgen. Alles ondergeschten, echt freaking waardeloos. En nou heb ik nog geen opdracht af.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:05 schreef Metro2005 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het plan was om wat achterstallig schoolwerk in te halen met een klasgenoot. Dus ik vroeg opgestaan, naar die gast toe. Ligt 'ie nog in bed als ik aankom... ziek van het bier van gisteren, hij kon geen ontbijt binnen houden. En toen we eindelijk probeerden wat werk te verzetten, vloog er een vogel de huiskamer binnen door de schuifpui die natuurlijk open stond. Dus toen zijn we de rest van de middag bezig geweest dat kutbeest eruit te krijgen. Alles ondergeschten, echt freaking waardeloos. En nou heb ik nog geen opdracht af.
Je hebt van die dagenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het plan was om wat achterstallig schoolwerk in te halen met een klasgenoot. Dus ik vroeg opgestaan, naar die gast toe. Ligt 'ie nog in bed als ik aankom... ziek van het bier van gisteren, hij kon geen ontbijt binnen houden. En toen we eindelijk probeerden wat werk te verzetten, vloog er een vogel de huiskamer binnen door de schuifpui die natuurlijk open stond. Dus toen zijn we de rest van de middag bezig geweest dat kutbeest eruit te krijgen. Alles ondergeschten, echt freaking waardeloos. En nou heb ik nog geen opdracht af.
Je had me moeten zien toen ik die kutvogel probeerde weg te jagen. Bril op, kussen in de ene hand (als schild) en koekenpan in de andere (als wapen). Maar hij weigerde gewoon de goeie kant op te vliegenquote:
Die optie heeft bij mij ook een enorme voorsprong op de rest iddquote:
Pics!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:25 schreef Mad-Eleine het volgende:
ik heb mijn kat geschrobt. ik zat met hem met een touwtje te stoeien... en toen gooide hij een vel karton met olieverf om, waardoor hij de fraaist gekleurde kat van Amsterdam werd.
Dat is ook wel een foto waard!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:27 schreef Mad-Eleine het volgende:
nu zit hij alleen maar plukkerig en chagrijnig te kijken...
Waar maak je zo'n ding eigenlijk mee schoon? Dat spul kun je toch niet oplossen in water?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:27 schreef Mad-Eleine het volgende:
ja inderdaad! had ik eigenlijk moeten doen, als ik niet zo in paniek en vol schuldgevoel hem gelijk probeerde schoon te maken.
nu zit hij alleen maar plukkerig en chagrijnig te kijken...
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:25 schreef Mad-Eleine het volgende:
ik heb mijn kat geschrobd. ik zat met hem met een touwtje te stoeien... en toen gooide hij een vel karton met olieverf om, waardoor hij de fraaist gekleurde kat van Amsterdam werd.
De kat in de terpetine zetten geeft vast ook wel het gewenste effectquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Waar maak je zo'n ding eigenlijk mee schoon? Dat spul kun je toch niet oplossen in water?
zo'n ding???quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Waar maak je zo'n ding eigenlijk mee schoon? Dat spul kun je toch niet oplossen in water?
De martelingquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:38 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
zo'n ding???![]()
nou, terpentine of thinner vindt hij werkelijk gruwelijk. dus had ik maar zoveel mogelijk met water en groene zeep proberen te boenen... en op sommige plekken toch een doekje met terpentine.
ik voel me al zo schuldig... en dan zou ik ook nog eens zijn Lijden aan de wereld gaan tonen...quote:
Thinner is ook een beetje heel erg giftig en agressiefquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:38 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
zo'n ding???![]()
nou, terpentine of thinner vindt hij werkelijk gruwelijk. dus had ik maar zoveel mogelijk met water en groene zeep proberen te boenen... en op sommige plekken toch een doekje met terpentine.
zijn Lijdenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:39 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
ik voel me al zo schuldig... en dan zou ik ook nog eens zijn Lijden aan de wereld gaan tonen...
als je bedenkt dat katten tig keer beter ruiken dan mensen, zou het ongeveer zijn alsof jij in een Saoedische oliebron wordt geworpen.quote:
vandaar zijn verbolgen blik op dit moment...quote:Ik denk trouwens dat hij groene zeep ook wel niet zo op prijs stelt..
ach, mijn handen zijn toch altijd rood geirriteerd, met kloven en altijd ergens verf... dus niets bijzondersquote:Is er nog iets over van je armen en handen?
jawel hoor... hij is nu geen molotov cocktail op pootjes. hij is lekker aan het drogen en hij heeft net zijn lievelingskattenbrokjes op.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Thinner is ook een beetje heel erg giftig en agressief... Terpentine gaat nog wel, maar je hebt hem daarna toch wel nog even met wat water nagedaan?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:46 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
jawel hoor... hij is nu geen molotov cocktail op pootjes.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]!
Doet me denken aan die foute grap:
Hoe kan je een kat laten blaffen? Benzine er overheen en aansteken: *WOEF*![]()
Stappen, fijn niemand versierenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:48 schreef Mad-Eleine het volgende:
en nu leg ik het topic dood met mijn gebabbel...
wat gaan jullie verder doen, vandaag en/of morgen?
Zand in de voegenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Ik ben trouwens maar even gestopt met het onkruid verwijderen; ik was iets te rigoreus en nu liggen de tegels een beetje los omdat er geen zand meer in de voegen zit waar het onkruid in zat
praat je nu in metaforen over het single zijn?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Ik ben trouwens maar even gestopt met het onkruid verwijderen; ik was iets te rigoreus en nu liggen de tegels een beetje los omdat er geen zand meer in de voegen zit waar het onkruid in zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |