en naar wie gaan voor een deel de creditsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
Langzaamaan gaat het steeds beter tussen mij en M&O
Toon?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:45 schreef Iwan_Smirnoff het volgende:
[..]
en naar wie gaan voor een deel de credits![]()
Dude, je mag een 2, 1 halenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:45 schreef Iwan_Smirnoff het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt![]()
M&O n00bquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:05 schreef A.J. het volgende:
ik moet nog maar 10 hoofstukken en heb daar anderhalve dag voor![]()
moet wel een keertje beginnen met oefenexamens![]()
ik moet trouwens een 4.9 halen, is te doen![]()
dude ik kan me tenminste nog lage cijfers veroorlovenquote:
Ik moet een 4,8 halen. Sommige mensen geven M&O nou eenmaal niet de prioriteit die het zou moeten hebben.quote:
Nee...je moet hem een plant geven anders is die andere zo eenzaamquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik slaag, geef ik hem een zak drop
Als het goed is wel ja...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:50 schreef Ri-Klain het volgende:
Vandaag maar een beginnen met leren, ik ben vol goede moed op dit vroege uur al wakker![]()
Ik zat te denken wat i nou in mn GR kon zetten, want de formules die we nodig hebben krijgen we erbij toch?
En gaat dat lukken?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:02 schreef Avani het volgende:
En morgen is M&OWat heb ik er toch zin in.
![]()
![]()
Ik moet een 6.1 halen voor een 6![]()
Ach, ik doe m'n best.quote:
Dat vind ik wel kut bij ons. Niet dat ik het niet ga halen ofso hoor, maar omdat ik op een relatief kleine school zit konden wij geen vakken kiezen als bijvoorbeeld filosofiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:08 schreef Avani het volgende:
[..]
Ach, ik doe m'n best.Maar ik heb filosofie nog, dus voor de extra vakken kan ik het wel laten vallen.
![]()
Ik heb bijvoorbeeld IC afgesloten met een 8 en nu heb ik M&O, als ik M&O slecht maak en daarop onvoldoende heb mag ik die laten vallen.(anders ook trouwens maar dat zou stom zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:00 schreef Lijntje. het volgende:
Ej mag je je extra examenvak wel laten vallen als je er een 2e bij hebt, maar die wel onvoldoende hebt afgesloten?
Ik snapte je vraag niet dus ik zei dit maarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:06 schreef Lijntje. het volgende:
Maar weet jij of dat mag wat ik vraag?
Volgens mij ga Voreg gewoon antwoord op die vraag, of anders snap ik je vraag ook nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:00 schreef Lijntje. het volgende:
Ej mag je je extra examenvak wel laten vallen als je er een 2e bij hebt, maar die wel onvoldoende hebt afgesloten?
Zullen we samenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:23 schreef Roeni3 het volgende:
Ik constateer: het leven is kut (door M&O, welteverstaan).
Of zeik ik nu te veel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |