quote:Op woensdag 20 april 2005 18:55 schreef Kopstoot het volgende:
Je krijgt inderdaad een blad met formules bijgeleverd. Je GR volzetten is niet echt nodig. Sowieso stelde dat hele examen geen drol voor.
management en organisatie. Het komt op hetzelfde neer als economie2 in de oude stijl. Het is bedrijfseconomie.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:59 schreef Aurelium het volgende:
Misschien heel dom maar.... W_T_F... is M&O?
Hm ok... Maar dat is voor de havo dan ofzo? Ik gewoon heb eco 1,2quote:Op donderdag 21 april 2005 20:02 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
management en organisatie. Het komt op hetzelfde neer als economie2 in de oude stijl. Het is bedrijfseconomie.
Nee, het was wat Economie vroeger was, heel wat meer dan gewoon je eco1,2quote:Op donderdag 21 april 2005 20:03 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Hm ok... Maar dat is voor de havo dan ofzo? Ik gewoon heb eco 1,2
Hmm nouja.,.. zal wel dan... Ik heb het iig nietquote:Op donderdag 21 april 2005 20:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, het was wat Economie vroeger was, heel wat meer dan gewoon je eco1,2.
Mij is verteld dat M&O boekhouden was, maar dan de vermakkelijkde versiequote:Op donderdag 21 april 2005 20:02 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
management en organisatie. Het komt op hetzelfde neer als economie2 in de oude stijl. Het is bedrijfseconomie.
Dan leg je het wel erg simpel uit.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:14 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Mij is verteld dat M&O boekhouden was, maar dan de vermakkelijkde versie
Ja vroeger.... maar goed ik geloof jequote:Op donderdag 21 april 2005 20:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan leg je het wel erg simpel uit.
Economie 2 zoals het vroeger was, dat was stukken lastiger dan de economie 1,2 van nu. Dat is echt makkelijk.
Ja want wat economie 2 vroeger was heeft geen fuck te maken met wat economie1,2 nu is. economie1,2 nu is wat vroeger economie1 was. M&O was voorheen economie2.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan leg je het wel erg simpel uit.
Economie 2 zoals het vroeger was, dat was stukken lastiger dan de economie 1,2 van nu. Dat is echt makkelijk.
Heb vandaag een 6.1 terug voor me (nauwelijks geleerde) tentamen M&Oquote:Op donderdag 21 april 2005 20:44 schreef Avani het volgende:
*Meldt voor M&O examen
Ik moet een 6.1 halen en dan ben ik tevreden![]()
Ik hoop het.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:55 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Heb vandaag een 6.1 terug voor me (nauwelijks geleerde) tentamen M&O![]()
Dus Avani gewoon leren dan lukt het wel![]()
Ik hoop meequote:Op donderdag 21 april 2005 20:56 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik hoop het.We zijn nu bezig met het examen van 2004, maar dat vind ik veel makkelijker
Makkelijker dan de SE's die we tot nu toe gehad hebben bedoel ikquote:Op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik hoop meeMaar hoe kun je het examen van 2004 nu makkelijker vinden? 2005 heb je nog niet eens gezien
![]()
Oke, hopen dat het examen 2005 net zo makkelijk is als vorig jaar, dan kun jij je cijfer ophalen wat schandalig laag isquote:Op donderdag 21 april 2005 21:07 schreef Avani het volgende:
[..]
Makkelijker dan de SE's die we tot nu toe gehad hebben bedoel ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |