Dat zekerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:50 schreef Bos81 het volgende:
Een biertje hebben we wel verdiend
Staat er uberhaupt wel eens iets nuttings in een Hoolsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:50 schreef mat_herben het volgende:
in het vorige topic stond geen enkele nuttige zin
Bierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Staat er uberhaupt wel eens iets nuttings in een Hools
zeker met dit weerquote:
idd, eigenlijk niet nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Staat er uberhaupt wel eens iets nuttings in een Hools
Jawel hoor dat ik zin had om te rukkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:50 schreef mat_herben het volgende:
in het vorige topic stond geen enkele nuttige zin
Was te warmquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb je dat nog gedaan of bleef het bij zin?
Ja zo leer je elkaar op een iets persoonlijkere manier kennen.quote:
Ja, je hebt van die dagen.quote:
Kom op hoor Tong, ook voor jou gaat het weer een keer mee zittenquote:
vind je het wat ?quote:
Ja leuke gasten of bedoel je wat anders ?quote:
Kan ie het nog invriezen voor de wetenschap ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:09 schreef Eilanden het volgende:
Anders ga je in de koelkast zitten Tong ... of de vrieskist ... daar moet dat rukken wel lukken
nee dat ik die nieuwsbrief ff naar je door heb gestuurd, misschien kun je je aanmelden, krijg je iedere vrijdag de inhoud....is wel leuk !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja leuke gasten of bedoel je wat anders ?
ok leuk gelijk even doen. Thanks.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee dat ik die nieuwsbrief ff naar je door heb gestuurd, misschien kun je je aanmelden, krijg je iedere vrijdag de inhoud....is wel leuk !
Ja, nu is het tempo weer zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:32 schreef clauwheee het volgende:
Bjoero! Doeg!
Zo, rust is wedergekeerd zie ik
Ook nog opetenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga eens wat eten maken en dan opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |