oke dat dacht ik wel [Suzanne Balk, 't idee!!!], maar je weet 't nooit... Betje Koolhaas dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:53 schreef miki het volgende:
Niet Suzanne Balk in ieder geval..ik bedoel de Suzanne die er nu inzit
wrom dan ik mag toch die mensen leuk vinden die ik wil ? ik kijk onm nog niet zo heel lang 5 jaar ofzo dus van heel vroeger weet ik niks.. dus ken de spelers ook niet.. maarja oke..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
thank god........
tip, nav je onm-lijst: blijf maar weg van 't onm-topic
welke van de drie??????quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:32 schreef Magics het volgende:
1.Morris Fisher
Yeps! Was haar naam even kwijt, en ook haar achternaam in GTST (Jacobs dus..)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke dat dacht ik wel [Suzanne Balk, 't idee!!!], maar je weet 't nooit... Betje Koolhaas dus
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:02 schreef pberends het volgende:
Heet Rosa Gonzales van der achternaam?.
quote:
Duuuuuuuuude.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:00 schreef mark_03 het volgende:
Wanneer is de uitslag?
Whaha, ik had 't ook al een keer gevraagd zag ik netquote:
je zit te popelen he.....quote:Op maandag 20 juni 2005 09:23 schreef mark_03 het volgende:
Whaha, ik had 't ook al een keer gevraagd zag ik net
alle puntjes helpenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef LeBeau het volgende:
09. Linda Dekker
verstandigquote:ONM laat ik maar achterwegen, omdat ik het dit seizoen pas voor het eerst kijk en alleen maar voornamen weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |