ik wist het antwoordquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:18 schreef thabit het volgende:
Je mag die vraag pas posten als je het antwoord weet, McCarthy.
ik vind het wel een goeie, ik zocht echter een persoonquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:17 schreef Enigmatic het volgende:
Industriële revolutie, vanwege de kolen en de Engelse vlag?
Rosalind Franklin (sorry thabit)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:11 schreef McCarthy het volgende:
-edit Alicey-
nee, hoe kom je er eigenlijk op?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:25 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij is het raadsel van thabit nog niet opgelost. kunnen we dat eerst ff afhandelen?
briljant maar hij is niet goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]Was een britse vrouwlijke chemicus die onderzoek deed naar de formatie van steenkool.
Laten we maar een voor een doen. Voorlopig zijn we nog bezig met de eerste puzzel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:28 schreef McCarthy het volgende:
[..]
briljant maar hij is niet goed.
Ik heb nog een goeie hint
Kennelijk toch niet, daar thabit het heeft afgekeurd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:29 schreef McCarthy het volgende:
ja joh wis hem maar. mijn antwoord was gewoon goed
nee dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:29 schreef McCarthy het volgende:
ja joh wis hem maar. mijn antwoord was gewoon goed
dat moet het wel zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:31 schreef ATuin-hek het volgende:
de "Four Color Theorem" ontdekt door K. Appel en W. Haken dan?
Dat is inderdaad het goede antwoord.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:31 schreef ATuin-hek het volgende:
de "Four Color Theorem" ontdekt door K. Appel en W. Haken dan?
Chiuahua had ook gekundquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:33 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het goede antwoord.
ATuin-hek krijgt 1 punt en mag de volgende vraag stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |