ocharme.....quote:Op maandag 4 juli 2005 12:39 schreef jack4ya het volgende:
Heb nog hélémáál niets gehoord.... boehoe
Zit je zo in hoge nood??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:00 schreef Houniet het volgende:
Deel 1: Belastingteruggave erg laat dit jaar
ik krijg nog 700 terug, nog niets gehad
al iemand wat gehad ondertussen
Ik heb net een flink bedrag naar ze overgemaakt, ze zijn nu vast in een stralend humeur daar.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:04 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Tja... moet ik ze nu gaan stalken![]()
Zijn ze vast érg van onder de indruk![]()
Misschien heb je wel een openstaande schuldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:31 schreef DrazTic het volgende:
kheb de brief 3 weken geleden ontvangen. zou binnen 2 weken 450 betaald worden. maar.....neenog niks
Heb je geen kopietje van je aangifte?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:35 schreef DrazTic het volgende:
Dat weet ik niet. Het kan zijn dat ik een schrijffout heb gemaakt, kan ook zijn dat zij het verkeerd hebben ingevoerd.
Ach komt al goed, ze waren het maandag aan het onderzoeken en zouden me gisteren terugbellen weetjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:47 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Heb je geen kopietje van je aangifte?
Altijd een kopie van je aangifte bewaren, altijd!!! En van alle blaadjes voor de IBG, de bank, uitkeringen en al het andere ook trouwens
ja hehe, daarom krijg je dat toch ook terugquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:52 schreef NokiaTel het volgende:
5% rente?![]()
En daar ben je blij mee?
Weet je wie die rente betaalt!![]()
Jij en ik.
Niet als je geld moet betalen aan de Belastingdienstquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:57 schreef DrazTic het volgende:
ja hehe, daarom krijg je dat toch ook terug
Wat heb je fout gedaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:54 schreef jack4ya het volgende:
Godgloeiende %#$^*@#$%@ .... Kon wel eens begin oktober worden!!!
Ik niets! Meneer de accountant was ze vergeten in te sturen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |