* kijkt gelijk... nee helaas nog niks. Alleen de gemeentebelasting die ik moet betalen heb ik al binnenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:04 schreef Toeps het volgende:
Nee hoor, ze zijn vorige week al begonnen. 15 mei zal wel de datum op de aanslag zijn, ze betalen vaak eerder. Een vriendin van me heeft het al binnen. Ik nog niks.
iddquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Zijn er al mensen die hun belastinggeld van het jaar 2004 al terug heeft ontvangen? Ik vind het dit jaar wel erg lang duren. Vorig jaar had ik het al een dikke maand op mijn rekening staan, en toen waren ze al laat.
meen je dat echtquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:15 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Yupz, het is binnen!
Uitbetaald op 3 mei.
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd
maar dat houden ze vast kunne ze er nog rente over vangen
Ik ook al, en wel zo'n kleine 1000 euroquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef longinus het volgende:
Zeur niet, jij krijgt tenminste wat terug, ik moet 620 euro bijbetalen
En die rente krijg je terug....quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd
maar dat houden ze vast kunne ze er nog rente over vangen
Heerlijk, hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr met mijn poen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, echt waar hoor. Die vriendin van me heeft ook al. Ze zijn vorige week ongeveer begonnen.
Ik niet, ik kreeg al maandelijks terug. Maar veel te weinigquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef longinus het volgende:
Zeur niet, jij krijgt tenminste wat terug, ik moet 620 euro bijbetalen
Ach, als het naar een FOK!ker gaatquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:23 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik niet, ik kreeg al maandelijks terug. Maar veel te weinigMet opzet, krijg dus nu nog ongeveer de helft van jouw te betalen bedrag!
quote:
happy, happy, joy, joy is hetquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:39 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
![]()
Korting, korting en nog eens korting! Het tikte lekker aan.
En, iets vroeger binnen dan gedacht.
Dus joy, joy, happy, joy, joy.![]()
mijn ouders oma en buurvrouw hadden het allemaal op 3mei al... ik ben nog aan het wachten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:59 schreef minkuukel het volgende:
Ze gaan pas vanaf 15 mei uitbetalen.![]()
Leuker kan ik het niet maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |