nope nog niets gekregen. wel een voorlopige bevestiging dat ik het iig goed heb ingevuld het formulierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:00 schreef Houniet het volgende:
Deel 1: Belastingteruggave erg laat dit jaar
ik krijg nog 700 terug, nog niets gehad
al iemand wat gehad ondertussen
trakterenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:01 schreef Ronno het volgende:
ik heb mn belastingteruggave afgelopen maandag gehad...
ruim 500 Euro rijker![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope nog niets gekregen. wel een voorlopige bevestiging dat ik het iig goed heb ingevuld het formulier
die rente betalen ze je gewoon uit hoor, is dit jaar 5% gewordenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:03 schreef Houniet het volgende:
ze houden het alleen maar in vanwege hun renteals ik het maar in me vakantie heb
dat meen je nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
die rente betalen ze je gewoon uit hoor, is dit jaar 5% geworden![]()
natuurlijk krijg je rentequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat meen je nietdan is het goed.. alleen wel voor de vakantie hebben, anders idd geen vakantie
quote:
komtie nu pas mee, je lijkt de belastingdienst welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:05 schreef Ronno het volgende:
[..]
![]()
ik heb naturel, paprika en bolognese...
of; gewone, blauwe en bolonjeze![]()
![]()
Met je voorlopige aangifte indienen, bedoel je? Dat maakt niets uitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn voorlopige aanslag dateert van 29 april. Maar ik ben ook altijd vrij snel met opgeven.
Dat maakt zeker wel uit. Na de aangifte moet je rekenen op ongeveer 6 weken voor je een voorlopige aanslag thuisgestuurd krijgt. Meestal klopt dat redelijk, na 6 tot 8 weken valt er wel een blauwe envelop in de brievenbus.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Met je voorlopige aangifte indienen, bedoel je? Dat maakt niets uit
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat maakt zeker wel uit. Na de aangifte moet je rekenen op ongeveer 6 weken voor je een voorlopige aanslag thuisgestuurd krijgt. Meestal klopt dat redelijk, na 6 tot 8 weken valt er wel een blauwe envelop in de brievenbus.
En toch heb ik 4 jaar terug al een voorlopige aanslag gehad op 27 februari. Dus hoe kan dat dan? Of is die 1 april-1juli termijn van een latere datum?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:00 schreef ChrisJX het volgende:
[..]Of je je aangifte nou op 3 februari of op 28 maart deed, de termijn is 1 april - 1 juli. Als je je aangifte op 3 februari hebt gedaan, hoef je geen aanslag in de bus te hebben op 3 april. Net zomin als dat 28 maart betekent dat je hem per se pas eind mei krijgt. Volgens jouw systeem valt de hele maand juli weg.
Vier jaar terug is niet dit jaar, wel?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
En toch heb ik 4 jaar terug al een voorlopige aanslag gehad op 27 februari. Dus hoe kan dat dan? Of is die 1 april-1juli termijn van een latere datum?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |