gezelligquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:42 schreef Eronymus het volgende:
[..]
evenveel als de rest van dit zooitje hiero
Pff, als je het niet eens bent met deze reeks ga dan gewoon wegquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:42 schreef Eronymus het volgende:
[..]
evenveel als de rest van dit zooitje hiero
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:43 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Als je hier komt om een lekker potje te rellen, dan moet ik je bij voorbaat teleurstellen. Dat ga je niet redden.![]()
Heb wel wat beters te doenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
als je ons de stageperiode door wilt helpen komen dan moet je wel sneller en meer posten dan wat je nu doet
doeiquote:
bla bla ik ben calvwob en loop maar te zeiken omdat ik totaaal geen leven heb topicquote:
hij dankt je voor het beeld dat je voor hem hebt gecreerd over jezelf... hij ziet je nu namelijk als god en zal je gaan aanbiddenquote:
youre welcomequote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
bla bla ik ben calvwob en loop maar te zeiken omdat ik totaaal geen leven heb topic
iddquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij dankt je voor het beeld dat je voor hem hebt gecreerd over jezelf... hij ziet je nu namelijk als god en zal je gaan aanbidden
Bier, bier, bier, bier, bier, bier, bierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:50 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
lekker ijs koud..
HOU OP GODVERDOMME.... ik krijg nu echt zin in bier![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij dankt je voor het beeld dat je voor hem hebt gecreerd over jezelf... hij ziet je nu namelijk als god en zal je gaan aanbidden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |