eigenlijk is je grapje helemaal niet leukquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Idd zoals ik in het begin ergens daar al zei
hij gaat later voor het raam zitten en wacht tot kinderen een papiertje op de grond gooien waarop hij dan de politie belt....
zo'n figuur is het gewoon... mja helaas zijn er zuilke mensen... en zolang moorden illegaal is kunnen we er weinig aan doen (MODS DIT IS EEN GRAPJE GEEN DREIGENMENT)(CAL: BE AWARE) j/k
hoe kan je 'm zo serieus nemen hè?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En weer maakt de laatste zin je gehele post belachelijk![]()
Das dan ook maar me trademarkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
eigenlijk is je grapje helemaal niet leuk
Ik kon er ook al niet om lachenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
eigenlijk is je grapje helemaal niet leuk
quote:
3 dingen..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:27 schreef Houniet het volgende:
schijt aan die calvoddesss
VANAVOND BARBEQUEN, WE KOMT OOK :p
straks meldt calvobbes zich aanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:27 schreef Houniet het volgende:
schijt aan die calvoddesss
VANAVOND BARBEQUEN, WE KOMT OOK :p
zoals we de hele ochtend al zeggen...quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
3 dingen..
1. bier?
2. lekker wijven?
3. niet ver weg?
indien alle 3 ja.. Fisher zal aanwezig zijn![]()
Geen dankquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
Mr-Z, mag ik u comlimenteren met uw geweldige post in Calvobbes' topic?
je zou m eigenblijk achterna moeten zitten op t forumquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Calvobbes he's our man
if he post on fok! we call it SPAM!!![]()
![]()
![]()
En nou horen we er zelf ook bijquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
zoals we de hele ochtend al zeggen...
je hebt van die mensen
eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je zou m eigenblijk achterna moeten zitten op t forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |