Speelt 3 wedstrijden, raakt geblesseerd en speelt weer op zijn vertrouwde niveau (laag beneden peil)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef Againzender het volgende:
Eens kijken wat het gaat worden met Olaf dan....
Zullen ze bij Ajax wel zeggen ervaring hebben we gehaald, maar welke ervaring danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:22 schreef Suijk het volgende:
O-laf Lin-denbergh, ja lalalala...etc.
Nee, dat zie ik nog niet gebeuren.
En dat is nou het probleem bij Ajax. Dr zijn altijd wel 2 of meer geblesseerden in de selectie.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:30 schreef Kang-He het volgende:
Olaf zit gewoon op de bank als de rest fit is.
1x heeft die meegedaan in Europaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach, iedereen kan nu wel zo overdreven reageren, maar het is een prima speler om er voor in de breedte bij te hebben. Routine, ervaring in Europa en volgens mij is het meer linksback dan linkshalf.
Dat was een instinct reactie, de commentator legde het prima uit. Maar jij staat niet echt achter de komst van de multifunctionele speler, wie heb jij dan op het oog. Of wil jij urby het hele jaar laten spelen op linksback? Ik heb nog geen 1 goeie wedstrijd gezien van hem en werd in elke wedstrijd voortijdig naar de kant gehaald.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:35 schreef Kang-He het volgende:
Ik vond overigens die handsbal tegen Sporting in de UEFA Cup behoorlijk dom. Daarmee dupeerde hij het elftal en dat getuigt nou niet van ervaring en volwassenheid.
Hij heeft routine en dus ervaring, dit jaar goed ingevallen in Co's mannschaft en is op vele posities inzetbaar, heeft in de jeugd van Ajax gespeeld dus is bekend met 'het Ajax-systeem'.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach, iedereen kan nu wel zo overdreven reageren, maar het is een prima speler om er voor in de breedte bij te hebben. Routine, ervaring in Europa en volgens mij is het meer linksback dan linkshalf.
Babangida zocht ook een club in NL, is ook bekend met het Ajax systeemquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij heeft routine en dus ervaring, dit jaar goed ingevallen in Co's mannschaft en is op vele posities inzetbaar, heeft in de jeugd van Ajax gespeeld dus is bekend met 'het Ajax-systeem'.
Volgens mij was het alleen geen investering in de breedte, maar is Ajax op zoek naar een ervaren basisspeler, gaat Olaf dat dan worden?
Ik ben benieuwd...
International.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:30 schreef Suijk het volgende:
Kom op mensen, verzin eens meer voordelen, dan gaan we het straks nog geloven ook dat het een topper is!
Er is toch een ongeschreven regel dat de bank bepaatlt wie er kampioen wordt?quote:
Ik had gehoopt dat met Blind dat ook wel zou veranderen (inkoopbeleid). Je kan er nu natuurlijk nog niets van zeggen, maar ik heb het idee dat er weinig inkopen gedaan gaan worden, behalve bijv. een Olafquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er is toch een ongeschreven regel dat de bank bepaatlt wie er kampioen wordt?
M.i. moet Ajax zich gaan bezighouden met directe versterkingen voor de basis, waarschijnlijk ervaren jongens.
Misschien heeft hij nog wat leuke verassingen in petto, als het bij Olaf blijft zou ik het magertjes vinden en zou hij veel vertrouwen hebben in de huidige selectie dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat met Blind dat ook wel zou veranderen (inkoopbeleid). Je kan er nu natuurlijk nog niets van zeggen, maar ik heb het idee dat er weinig inkopen gedaan gaan worden, behalve bijv. een Olaf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |