We hebben Pienaar nog. Kan Boukhari er zowiezo uitquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Stekelenburg
Trabelsi - Grygera - Escudé - Lindenberg
Sneijder - Maduro - Boukhari
Rosales - Charisteas - Babel
In principe een behoorlijk team, zeker als straks Maxwell weer fit is. Alleen Boukhari en Charisteas zijn middelmaat, voor de verdediging heb je ook Heitinga nog. Mocht een Davids komen, dan gaat Boukhari lekker op de bank zitten en kan Sneijder naar linkshalf.
Zie ik liever Sneijer op de plek van Boukhari en de Jong of Pienaar op rechtshalfquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Stekelenburg
Trabelsi - Grygera - Escudé - Lindenberg
Sneijder - Maduro - Boukhari
In principe een behoorlijk team, zeker als straks Maxwell weer fit is. Alleen Boukhari en Charisteas zijn middelmaat, voor de verdediging heb je ook Heitinga nog. Mocht een Davids komen, dan gaat Boukhari lekker op de bank zitten en kan Sneijder naar linkshalf.
Zoiets? En dan ook Pienaar nogquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Stekelenburg
Trabelsi - Grygera - Escudé - De Jong
Sneijder - Maduro - Lindenberg
Kunnen ze de schaal niet meteen aan jullie geven? Het is al een gelopen zaak lijkt me...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:18 schreef Suijk het volgende:
Mogen er geen 13 man? We hebben zoveel goede spelers.
Rosales heeft een aantal wedstrijd wel goed gebalt, en hij kan het wel. Alleen heb ik liever op de rechterflank trabelsi-de jong-pienaar, simpelweg omdat dat altijd wel lekker looptquote:
Buiten de verdediging om stan er dus behoorlijk wat jonkies in, lijkt me een matige zaak als Ajax wil presteren in de CL.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
Trabello-Gryga-SQD-Lindenbergh
de Jong - Maduro - Sneijer
Rosales (Pienaar) - Babel - Mitea (Boukhari)
Hoeft niet per definitie.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:25 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Buiten de verdediging om stan er dus behoorlijk wat jonkies in, lijkt me een matige zaak als Ajax wil presteren in de CL.
Dus moeten we Davids en Kluivert halenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:25 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Buiten de verdediging om stan er dus behoorlijk wat jonkies in, lijkt me een matige zaak als Ajax wil presteren in de CL.
Maar toen liep het elftal over van ambitie en stonden er gewoon betere spelers in.. (onder meer Zlatan en Chivu als ik me niet vergis).quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoeft niet per definitie.
* pfaf wijst krampachtig naar 2 jaar terug.
Daarom zeg ik spelers van het kaliber: Davids, Cocu... ik weet echter geen fysiek sterke middenvelder, Diarra van Lyon?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:25 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Galasek vond ik altijd een goeie, is helaas voor hem en Ajax veel en lang geblesseers en lijkt zijn top al te hebben gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Daarom zeg ik spelers van het kaliber: Davids, Cocu... ik weet echter geen fysiek sterke middenvelder, Diarra van Lyon?
5,1 milj euroquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Galasek vond ik altijd een goeie, is helaas voor hem en Ajax veel en lang geblesseers en lijkt zijn top al te hebben gehad.
Diarra zal nu wel onbetaalbaar geworden zijn voor een nederlandse club denk ik.
Davids en een type Cocu zou welkom zijn denk ik voor de Amsterdammers, maar als je gaat zoeken naar een bepaald type speler en je hebt een beperkt budget koop je zelden de goede.
Beperkt budget is denk ik niet het probleem.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:37 schreef Elgigante het volgende:
Davids en een type Cocu zou welkom zijn denk ik voor de Amsterdammers, maar als je gaat zoeken naar een bepaald type speler en je hebt een beperkt budget koop je zelden de goede.
Je zou zeggen van wel, zeker als je richting het voormalig Oostblok zoekt, maar is 5,1 alles wat beschikbaar is voor een ervaren middenvelder die een directe versterking voor het elftal moet vormen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
5,1 milj euromoet toch wel een leuke speler voor te halen zijn.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |