quote:Op maandag 30 mei 2005 09:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Noem zoveel mogelijk films. Deadline is oktober 2006.
Ik had al een hoop in één post gezet, zodat er maar 1 persoon moest gequote wordenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:30 schreef Zartos het volgende:
Ik geef Chielus +1 het punt, hoewel ik zijn manier van posten wel wat lui vind (tip: Ctrl-C Ctrl-V)
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:30 schreef Zartos het volgende:
Samengevat: NEXT!!!
Oh ja, goedemorgen trouwens![]()
bijna goed, 2 van de drie kloppenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:55 schreef Zartos het volgende:
Bridget Jones's Diary, Colin Firth en Hugh Grant
Dan is het Bridget Jones's Diary: The Edge of Reason,quote:
nou, ok, de film heet Bridget Jones : The Edge Of Reasonquote:Op maandag 30 mei 2005 09:59 schreef Zartos het volgende:
Dan is het Bridget Jones's Diary: The Edge of Reason,
Colin Firth en Hugh Grant
Natuurlijk!!! Het tapijt!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:34 schreef hornage het volgende:
mmm, the big lebowsky misschien dan?
de film die ik bedoelde heet idd ivan groznyy van eisensteinquote:Op maandag 30 mei 2005 12:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tsja, toch een puntje van kritiek, want ik kan op IMDb geen film vinden die Ivan Groznyj heet (ook niet als titel in een andere taal).
Als je me die wel kan tonen, dan krijg je alsnog het punt. Vooralsnog staat de vraag nog open...
Rocky V is goed
Blame the Romansquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:56 schreef Chielus het volgende:
dat uitroepteken verrraad volgens mij dat je het met aan zekerheid grenzende waarheid dit antwoord hebt gegeven, of niet ? (zo ja dan zou ik zeggen, Game on, anders liggen we hier weer een halve dag stil)
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:15 schreef Chielus het volgende:
Renee Zellweger en Russell Crowe in Cinderella Man?
Atreidez +1quote:Op maandag 30 mei 2005 15:33 schreef Atreidez het volgende:
Steve Buscemi in Fargo?
Ja! Focusss....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:45 schreef victorinox het volgende:
Die ene film met Denzel Washington, waar ik nu niet op kan komen.
Doe je niet meer mee, EM? Wil je geen punten?quote:
Hm, zal ik het punt geven aan EM...?quote:
Iig bedankt.quote:
Nope...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:17 schreef Asap het volgende:
Collateral damage?
Het is een Amerikaans gebouw, maar niet in den verre.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:30 schreef twentemeisje het volgende:
Is dat een Amerikaans gebouw (ambassade?) in den verre?
Nope...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:44 schreef Zartos het volgende:
Alweer War of the Worlds?
Nee, deze film is toch alweer een aantal jaren oud.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:44 schreef Zartos het volgende:
Of Code 46?
Dat is goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:45 schreef twentemeisje het volgende:
Arlington Road?
En het stomme is dat die titel al door mijn brein huppelde... maar dan toch moeilijk doen en andere titels opsommenquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:22 schreef dolle_hond het volgende:
boondock saints?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |