quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:06 schreef PieterCK het volgende:
We stonden te bieren vanaf een uur of 9 in de kroeg...
Komt er rond half 2 een grietje op PieterCK afgelopen..
Grietje: Hey hoi, wat vindt jij van mij?
PieterCK: Nou als er een kilo of 30 af is best wel aantrekkelijk.....
Grietje: omdraaien en jankend weg..
PieterCK: wilde nog zeggen dat het een grapje was maar ging al niet meer, dr vriendinnen boos
En nog maar een biertje op genomen
Hhhm niet hier... ach vriend van mij had 2 weken terug een iets beschaafdere one-liner maar dat grietje was ook meteen wegquote:
PieterCK: wilde nog zeggen dat het een grapje was maar ging al niet meer, dr vriendinnen boos
Ho ho zij kwam naar mij en ik niet naar haar..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Die valt dus niet in de categorie foute openingszinnen bij vrouwen die je wilt versieren.
Hahaha, ik vind em wel stylish!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:06 schreef PieterCK het volgende:
Ze hoopte waarschijnlijk dat je zo zat was dat je haar daar ter plekke nam. Daar ging je kansquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:09 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ho ho zij kwam naar mij en ik niet naar haar..
Daarbij hadden wij al redelijk wat omzet gedraaid voor de kroeg eigenaar hoor![]()
Ach vriend van mij heeft altijd vier kettingen omhangen.quote:
Neuh als ik lam ben dan gaan de opmerking JUIST goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hoopte waarschijnlijk dat je zo zat was dat je haar daar ter plekke nam. Daar ging je kans![]()
Nee goed, maar over die categorie opmerkingen ging het. Zo van 'Begin gewoon met een foute opmerking met eenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:09 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ho ho zij kwam naar mij en ik niet naar haar..
Daarbij hadden wij al redelijk wat omzet gedraaid voor de kroeg eigenaar hoor![]()
OP is er weerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:05 schreef CherryLips het volgende:
openings post? waar is ie?
en JA!!! REGEN!!! HALLELUJA!!!
Zit een verschil of ik op hun afstap of zij op mij hoor..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee goed, maar over die categorie opmerkingen ging het. Zo van 'Begin gewoon met een foute opmerking met een'.
hier heb ik zooooo'n hekel aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Regen is wel een lekkere afkoeling.
Dit is geen mooi weerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
hier heb ik zooooo'n hekel aan.
Eindelijk mooi weer en dan moet het van het merendeel van de Hollanders weer regenen![]()
Hollanderquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is geen mooi weerDit is een marteling.
Huh leg uit hoezo martelingquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is geen mooi weerDit is een marteling.
Nee hoor regen hoeft niet, maar deze temperaturen zijn meteen een beetje van het goede.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
hier heb ik zooooo'n hekel aan.
Eindelijk mooi weer en dan moet het van het merendeel van de Hollanders weer regenen![]()
ontopic? Ik ben nog steeds singlequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben weg. Praatjes over het weer kunnen me gestolen worden.
akkoordquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:05 schreef nozem het volgende:
Hee Tranceptor. Why on earth bespreek je bepaalde persoonlijke dingen op een openbaar forum? Ik was gisteren tijdens het rondsnuffelen ook al getuige van een zeer sentimenteel stuk tekst in iemands fotoboek, waarom daar?
En zit ik fout als ik zeg dat ik denk dat ze er met heatwave (de ultieme FOK!slet) vandoor is?
En is dat niet hi-laaaaa-risch eigenlijk?
Je zet jezelf wel een heel klein beetje voor schut (zegt Thisbe.)
ach heb een keer 5 maanden op aruba stage gelopen...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hier in NL gelijk té warm. Ik word er gewoon helemaal naar van.
Met jou kan ik praten. Augustus in Egypte is heerlijk warm.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:17 schreef Jumparound het volgende:
Mwa, lekker weer is oke hoor
Hoe warmer hoe beter
Je verbaast me Cherry, ik had echt verwacht dat jij vannacht de prins op het chocoladebruine paard tegengekomen zou zijn.quote:
Volgens mij is het bij haar onwil.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je verbaast me Cherry, ik had echt verwacht dat jij vannacht de prins op het chocoladebruine paard tegengekomen zou zijn.![]()
We zouden hier mee stoppen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
akkoord!!!
" KIJK EENS WAT JE VERLIEST, IK BEN ZOVEEL BETER DAN DE ANDEREN"![]()
roduit zielig, Missbliss kan zelf wel beslissien wat ze het beste vindt ( al lijken voor sommigen haar keuzes een beetje raar)
ik heb een zalige nacht gehad met mijn lief die ik al te lang had moeten missennu douchen en dan gaan we samen naar Clijsters/hantuchova kijken vanuit bed met chips en cola
![]()
à plus iedereen![]()
Nou zo te horen was dr niet echt een klikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]bij jou komen ze gewoon naar je toe en jij stuurt ze gewoon weg.
bikkel
Ik vind het inderdaad hilarisch hoe zij zichzelf voor schut zet met die vent. Ach ik heb niks op te houden of te vrezen en ik denk dat 99% van de Fokkers de werkelijke details niet genoeg kennen om dat stuk tekst te kunnen begrijpen en het anders plaatsen dan dat het bedoelt is. De betrokkene weet dondersgoed waar ik het over heb echter en that's the point. Ik heb tot meerdere malen meeltjes gehad van mensen die de situatie en de problematiek wat beter gekend hebben en die vonden em vrij geniaal, alsmede de posts die de afgelopen twee dagen langskwamen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:05 schreef nozem het volgende:
Hee Tranceptor. Why on earth bespreek je bepaalde persoonlijke dingen op een openbaar forum? Ik was gisteren tijdens het rondsnuffelen ook al getuige van een zeer sentimenteel stuk tekst in iemands fotoboek, waarom daar?
En zit ik fout als ik zeg dat ik denk dat ze er met heatwave (de ultieme FOK!slet) vandoor is?
En is dat niet hi-laaaaa-risch eigenlijk?
Je zet jezelf wel een heel klein beetje voor schut (zegt Thisbe.)
Nop ging niet, ik kon mijn paard niet vindenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je verbaast me Cherry, ik had echt verwacht dat jij vannacht de prins op het chocoladebruine paard tegengekomen zou zijn.![]()
Precies, dus hou er gewoon mee op. Niemand heeft iets aan die hele waslijst aan berichten die je de laatste dagen aan het versturen bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:22 schreef Tranceptor het volgende:
Maar ja soort zoekt soort he, als ze gelukkig ermee zijn, wie ben ik het ze te misgunnen?![]()
Een klik heb ik niet snel met vrouwen hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou zo te horen was dr niet echt een klik![]()
Chips en cola om half 12 's ochtends?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb een zalige nacht gehad met mijn lief die ik al te lang had moeten missennu douchen en dan gaan we samen naar Clijsters/hantuchova kijken vanuit bed met chips en cola
![]()
KAPPUH!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, dus hou er gewoon mee op. Niemand heeft iets aan die hele waslijst aan berichten die je de laatste dagen aan het versturen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |