Maar ik vind het zo fucking grappig ga serieus krom hier van het lachuh...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
spanjaard... niet zo triest en slijmerig reageren in dat feedback topic, dat helpt ook niet....
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:26 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Komt goed. Wanneer het moment supreme daar is zeg ik t wel.
uitstappen is zeker niet meer mogelijk?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heet voorliegen om zo meer mensen in de groep te krijgen![]()
Neequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
uitstappen is zeker niet meer mogelijk?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik ga serieus kapot hier... bedankt voor zoveel lol calvobbesje bent een heuse topper
![]()
![]()
![]()
sorryquote:
ik heb toch geen geldquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klopt, en jij maar contributie betalen![]()
Rellen dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:30 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
sorryok ik ga alleen nog genieten aangezien ik toch geen zinnig woord meer eruit krijg...
hier blijf ik nog wel onzin blaten
idd... kappen met baggeren daarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:30 schreef Mr-Z het volgende:
ik zie het calvobbes topic zo gesloten worden... jullie beginnnen te veel te baggeren en het is geen discussie meer.. en dat mag niet in de feedback![]()
Die k*tstagiaires verpesten het weer voor iedereenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:30 schreef Mr-Z het volgende:
ik zie het calvobbes topic zo gesloten worden... jullie beginnnen te veel te baggeren en het is geen discussie meer.. en dat mag niet in de feedback![]()
Dan hebben we er toch weer een aantal posts bij...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:30 schreef Mr-Z het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:31 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dan hebben we er toch weer een aantal posts bij...![]()
precies, dat zouden we natuurlijk niet willenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ja leuk! maar dan zijn we geheid onze topicreeks hier kwijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |