jooooooooowquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
Doen we bij 150... opnieuw beginnen.. iedereen gaat zich serieus opnieuw voorstellen.. uiteraard serieus
hoi ! ik denk dat ik heel veel plezier hier ga beleven. Ik kan AL mijn ervaringen met jullie delen want jullie zijn nou eenmaal ook lotgenoten. Ik ben helemaal vrolijk nou!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dag Z, jij ook welkom in ons praatgroepje
wij iets minderquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:22 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hoi ! ik denk dat ik heel veel plezier hier ga beleven. Ik kan AL mijn ervaringen met jullie delen want jullie zijn nou eenmaal ook lotgenoten. Ik ben helemaal vrolijk nou!
m'n probleem is nog steeds niet opgelostquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
m'n probleem is nog steeds niet opgelost
gooi het maar in de groep!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
m'n probleem is nog steeds niet opgelost
fijn hoor zo vroeg op deze manier de realiteit onder ogen moeten zienquote:
houdt ons op de hoogtequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:25 schreef Ballicious het volgende:
Als jullie me zoeken, ik zit even in het topic van calvobbes. Daar escaleerd t zo wel denk ik.
Niemand heeft gezegd dat de praatgroep niet confronterend isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
fijn hoor zo vroeg op deze manier de realiteit onder ogen moeten zien
you go girl!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:25 schreef Ballicious het volgende:
Als jullie me zoeken, ik zit even in het topic van calvobbes. Daar escaleerd t zo wel denk ik.
hij kan er ook niets aan doen, 't is z'n natuurquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
spanjaard... niet zo triest en slijmerig reageren in dat feedback topic, dat helpt ook niet....
misschien is het leuker als we cavobbes en Havoc alleen met elkaar laten discussieren.. die kennen elkaar wel schieten volgens mijquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
spanjaard... niet zo triest en slijmerig reageren in dat feedback topic, dat helpt ook niet....
mij nog slecht geinformeerd ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat de praatgroep niet confronterend is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |