Nouja, ik vond je toch best wel redelijk fel ook in je reactie. Nu kan het er ook aan liggen dat ik dat zelf niet helemaal helder zag..quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
Verkeerde bedoelingen vermoede ik zeker niet. Je kent me genoeg om te weten dat er dan ook wel een andere toon mijnerzijds zou volgen.
Hiermee heb je denk ik wel een punt. Het is misschien ook een reden dat ik zelf niet zo heel erg snel in een ander subforum een standpunt zal innemen in FB.quote:Ik denk echter wél dat hij als crew in het FB-forum van een ander forum dan het zijne er verstandiger aan doet om de mening van enkele vaste truth-users te laten prevaleren boven die vanzichzelf; vooral omdat hij zodoende in staat geweest zou zijn om als crew een bekende Fok!-user een beetje tegemoet te komen en neutraler te benaderen. Door bv de strijdende partijen uit elkaar te halen: genoeg is genoeg, allebei de koppen dicht.
Dank je voor de toelichting, het is mij nu duidelijk.quote:Hoe zou jij het bv vinden als ik het in het FB-topic van WFL duidelijk op zou nemen voor bv één van jullie nieuwlichters, in een conflict waar snoeiharde bewoordingen over en weer vallen? Daarmee zou ik toch als crew in gaan tegen de vaste kern van de WFL-users, en dat zou ik als crew nooit doen. Uit respect voor die vaste users, en voor jullie als crew van WFL.
Ik heb wel es vaker BG erop gewezen dat dat zijn topics nogal es warrig overkomen en dat zijn oordelen over andersdenkenden gewoon dom over komen, en dat lokt reacties uit. Ik weet donders goed dat BG soms wat explosief kan zijn, maar dit vond ik gewoon stom van em. Domweg arrogant. En ja, dat zeg ik gewoon. Als BG weg zou blijven zou ik dat jammer vinden, want ik kon me altijd wel vermaken met zijn reacties en topics ( en dat is niet verkeerd bedoelt ) maar de manier waarop hij hier weer zit te posten vind ik gewoon jammer: hij ziet zichzelf kennelijk graag als slachtoffer, terwijl het toch echt ook aan hem ligt. Ik kan misschien wat hard in mn woorden zijn soms, maar dat bedoel ik niet altijd verkeerd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:36 schreef iteejer het volgende:
[..]
En, Haushofer, jouw woorden hierboven zijn echt een trap na. Of heb je zo weinig begrepen dat andere mensen ánders kunnen zijn, en een andere benadering vragen? Benader je anderen inderdaad vanuit een strakke norm? En bovendien, als onze eigen vaste users proberen de zaak te sussen, zou je als mede-crew die erkent dat een forum er voor de users is, en niet voor de crew, wellicht beter kalmerend en sussend opgetreden kunnen hebben dan het eigen persoonlijke standpunt blijven volhouden.
Mooie bijdrage!quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:29 schreef newsman het volgende:
Kappen met zeiken op baaj, jullie verzieken the truth tis gewoon geen moer meer waard.Steek 911 waar je het niet steken kan, want alles wat er open staat zijn vage topics.Doei
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:29 schreef newsman het volgende:
Steek 911 waar je het niet steken kan, want alles wat er open staat zijn vage topics.Doei
Ik vind het triest om te lezen dat BG wederom de schuld neerlegt bij anderen en blijkbaar niet doorheeft dat hij in het topic ZZZZzzzzzZZz zelf de aanstichter van het geflame was. Waar ik me vooral aan heb gestoord is dat hij een normale vraag in een door hem gestart topic als een 'gordelpost' bestempeld en daarop nogal beledigend reageerd, dan moet hij niet vreemd opkijken dat hij daar door verschillende gebruikers op aangesproken wordt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:38 schreef Mirage het volgende:
Ik kreeg gisteravond ene mail van BaajGuardian als respons op een mail van mij
Heb je mijn toevoeging.. je begrijpt vast wel het niet schuin gedrukte stukje tekst, gelezen ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik vind het triest om te lezen dat BG wederom de schuld neerlegt bij anderen en blijkbaar niet doorheeft dat hij in het topic ZZZZzzzzzZZz zelf de aanstichter van het geflame was. Waar ik me vooral aan heb gestoord is dat hij een normale vraag in een door hem gestart topic als een 'gordelpost' bestempeld en daarop nogal beledigend reageerd, dan moet hij niet vreemd opkijken dat hij daar door verschillende gebruikers op aangesproken wordt.
Gelezen maar ik reageer ook vooral op BG's mailtje met jou reactie erop kan ik niet zoveel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heb je mijn toevoeging.. je begrijpt vast wel het niet schuin gedrukte stukje tekst, gelezen ?
Nee ?![]()
Ja ? dank u ! nu nog begrijpend leren lezen.
'Wij'?? Namens wie meen je te kunnen spreken..?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:34 schreef tong_poh het volgende:
We zeiken niet op Baaj vanwege zijn inhoudelijke posts ( in ieder geval de meesten van ons). We zeiken op zijn gedrag dat hij toont als wij het niet eens zijn met hem.
Je moet wel heel erg diep gekwetst zijn, dat je zo lang aan zoiets vast blijft houden. Wie is er nou beter aan toe, wie zit er nou beter in zijn vel, wie heeft er hier nou écht verloren?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:10 schreef Chewie het volgende:
Gelezen maar ik reageer ook vooral op BG's mailtje met jou reactie erop kan ik niet zoveel.
Ik weet namelijk hoe BG reageerd en daar heb ik in bewust topic ook rekening mee proberen te houden, dat hij dan nog steeds van mening is dat mijn reacties in dat topic onder de gordel zijn is dan ook geheel voor zijn rekening.
precies.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:49 schreef MUUS het volgende:
Ook jouw mening en ook jouw posts zijn welkom hier en dat weet je. Laat je nou niet kennen door een opmerking die je eigenlijk al 1000 keer hebt gehoord en waar je altijd (uiteindelijk) schijt aan had..
please do so..quote:Moet ik nu zielige oogjes opzetten?
Waarom denk je dat ik vanaf het begin (eigenlijk voor alle fora) net zoveel mannen als vrouwen in de crew wou hebben?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:34 schreef UncleScorp het volgende:
We need more women here ...
De mooiste, menselijkste reacties komen opvallend van de vrouwelijke kant van het forum ...
(no offense @ iteejer)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:17 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben gewoon wat minder testosteron. Kippen, geen haantjes. Maar gelukkig vertonen ook niet alle mannen hier haantjesgedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |