abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2005 @ 19:00:54 #126
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28140920
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:56 schreef iteejer het volgende:

[..]

Verkeerde bedoelingen vermoede ik zeker niet. Je kent me genoeg om te weten dat er dan ook wel een andere toon mijnerzijds zou volgen.
Nouja, ik vond je toch best wel redelijk fel ook in je reactie. Nu kan het er ook aan liggen dat ik dat zelf niet helemaal helder zag..
quote:
Ik denk echter wél dat hij als crew in het FB-forum van een ander forum dan het zijne er verstandiger aan doet om de mening van enkele vaste truth-users te laten prevaleren boven die vanzichzelf; vooral omdat hij zodoende in staat geweest zou zijn om als crew een bekende Fok!-user een beetje tegemoet te komen en neutraler te benaderen. Door bv de strijdende partijen uit elkaar te halen: genoeg is genoeg, allebei de koppen dicht.
Hiermee heb je denk ik wel een punt. Het is misschien ook een reden dat ik zelf niet zo heel erg snel in een ander subforum een standpunt zal innemen in FB.
quote:
Hoe zou jij het bv vinden als ik het in het FB-topic van WFL duidelijk op zou nemen voor bv één van jullie nieuwlichters, in een conflict waar snoeiharde bewoordingen over en weer vallen? Daarmee zou ik toch als crew in gaan tegen de vaste kern van de WFL-users, en dat zou ik als crew nooit doen. Uit respect voor die vaste users, en voor jullie als crew van WFL.
Dank je voor de toelichting, het is mij nu duidelijk.
  woensdag 22 juni 2005 @ 19:13:05 #127
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28141246
Ik hoop oprecht dat het goed gaat met BaajGuardian.
We zijn allemaal oververhit door het weer, incl. BG.
Zelf hoop ik dat hij als het vanavond buiten afkoelt en hij niet van het weer geniet ook een beetje bedaard.

Het voelt erg vervelend als iemand op deze manier weg gaat...al zou het maar voor tijdelijk zijn.
(en heb ik zelf misschien ook de verkeerde manier van toenaderen gekozen )

Van mij heeft hij daarom vanmiddag ook een mail gehad, ik hoop dat hij erop reageert.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28142142
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:36 schreef iteejer het volgende:

[..]

En, Haushofer, jouw woorden hierboven zijn echt een trap na. Of heb je zo weinig begrepen dat andere mensen ánders kunnen zijn, en een andere benadering vragen? Benader je anderen inderdaad vanuit een strakke norm? En bovendien, als onze eigen vaste users proberen de zaak te sussen, zou je als mede-crew die erkent dat een forum er voor de users is, en niet voor de crew, wellicht beter kalmerend en sussend opgetreden kunnen hebben dan het eigen persoonlijke standpunt blijven volhouden.
Ik heb wel es vaker BG erop gewezen dat dat zijn topics nogal es warrig overkomen en dat zijn oordelen over andersdenkenden gewoon dom over komen, en dat lokt reacties uit. Ik weet donders goed dat BG soms wat explosief kan zijn, maar dit vond ik gewoon stom van em. Domweg arrogant. En ja, dat zeg ik gewoon. Als BG weg zou blijven zou ik dat jammer vinden, want ik kon me altijd wel vermaken met zijn reacties en topics ( en dat is niet verkeerd bedoelt ) maar de manier waarop hij hier weer zit te posten vind ik gewoon jammer: hij ziet zichzelf kennelijk graag als slachtoffer, terwijl het toch echt ook aan hem ligt. Ik kan misschien wat hard in mn woorden zijn soms, maar dat bedoel ik niet altijd verkeerd.
pi_28142392
En Iteejer, je had misschien gelijk dat ik weinig te zoeken heb hier in FB, en als ik mn 2 posts teruglees kan het misschien harder overkomen dan het bedoeld is. Zal me dan ook niet weer mengen in dergelijke discussies. Excuses daarvoor.
pi_28144053
TRU zonder BG

Kan me best wel 'n beetje inleven bij hem ... op elke post van hem wordt er (meestal persoonlijk) gereageerd door verscheidene users, wss door zijn taalgebruik maar dan nog ... er zijn zelfs users die je met de vriendelijkste woorden het bloed van onder je nagels kunnen halen.

Ikzelf post hier nog maar 'n paar jaar, maar de meesten hier kennen BG langer blijkbaar, dan vind ik het idd spijtig dat men af en toe es 'n wilde post van hem overslaat en gewoon verdergaat met het topic. Iedereen voelt zich steeds te snel persoonlijk aangesproken (myself incl) en op den duur worden het online-ruzies, die nergens toe leiden ... tenzij een ban of iemand die zelf opstapt ...

Dus BG, blijf voor diegenen die je wel waarderen en share gewoon wat meer info voor diegenen die het willen ipv van je druk te maken in diegenen die je bespotten.
Omgekeerd zou men al es gemakkelijker een flamepost van BG moeten kunnen overslaan en ontopic blijven. Ik heb zelf al genoeg lappen scheldtekst zitten intypen (tegen andere user btw) zonder uiteindelijk op "invoeren" te klikken ... beter afsluiten, ff afkoelen en het topic later verderlezen.

Soit, het is nooit leuk om een user te verliezen, zeker niet in TRU ... hopelijk draait ie bij en blijft hij gewoon
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28150900
Kappen met zeiken op baaj, jullie verzieken the truth tis gewoon geen moer meer waard.Steek 911 waar je het niet steken kan, want alles wat er open staat zijn vage topics.Doei
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:34:52 #132
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28151010
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:29 schreef newsman het volgende:
Kappen met zeiken op baaj, jullie verzieken the truth tis gewoon geen moer meer waard.Steek 911 waar je het niet steken kan, want alles wat er open staat zijn vage topics.Doei
Mooie bijdrage!

We zeiken niet op Baaj vanwege zijn inhoudelijke posts ( in ieder geval de meesten van ons). We zeiken op zijn gedrag dat hij toont als wij het niet eens zijn met hem.

Truth is het mooist als beide kanten van het verhaal worden getoond en niet 1 kant. Als Baaj er niet mee om kan gaan is jammer, want hij brengt wel vaak leuke dingen ter discussie.
Horrible Cunt!
  donderdag 23 juni 2005 @ 01:11:43 #133
6941 APK
Factual, I think.
pi_28151505
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:29 schreef newsman het volgende:
Steek 911 waar je het niet steken kan, want alles wat er open staat zijn vage topics.Doei

Ik ben juist ontzettend blij dat ik verschillende kanten van het verhaal kan lezen.
Voor mij hoort BJ bij truth zoals mijn moeder bij het leven hoort.
Hoewel ik denk dat hij af en toe iets eerder naar bed zou moeten, maar als mede-slapeloser moet ik niet zeiken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 23 juni 2005 @ 01:13:27 #134
6941 APK
Factual, I think.
pi_28151526
Oh ja, en als hij mij persoonlijk aan zou vallen zou ik ook onder de gordel reageren, maar zo gaat dat nou eenmaal.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 23 juni 2005 @ 01:54:58 #135
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_28151906
LOL @ apk

hey Baai, tis veel te warm voor dit
  donderdag 23 juni 2005 @ 09:38:25 #136
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28154620
Ik kreeg gisteravond ene mail van BaajGuardian als respons op een mail van mij

ik word ook maar een lurker denk ik.

door al dat ge gordelpost (onder de gordel opmerkingen maken die alleenpersoonlijk aankomen maar niet door een observist ed)
word ik steeds pissiger , en de hitte maakt het er inderdaad niet makkelijker om , ook anderre irritaties in het eigen leven.

mensen zeggen nu snel , ja maar je begint te schelden om iemands mening , weet je wat dat is? dat is nu het effect van de tv , meneertje van gogh werd gedood om een mening , en sindsdien is iedereen in een waas van mening gekte

als je mijn posts leest , zul ook jij zien , dat ik nergens een mening aanval , maar of een post die iemand anders aanvalt , of een post die mij aanvalt.
feit.

dat ik ze verrot scheld is trouwens alleen omdat ik op het moment van belachelijkmakerij hun terug wil kwetsen , dat is iets waar ik niets aan kan doen , en wanneer het mijn oppositie niet treft doe ik het bij degenen die ik wel mag/lief heb

het is de pijn delen zoals je het *kunt noemen

Ik denk dat dit best menselijk is.
Zelf herken ik dit gedrag ook.
Dit fenomeen ken ik wel.
Ik heb 2 kleine kinderen... als ze uit hun hum zijn en het nergens kwijt kunnen dan kan ik er van op aan dat ze hun drakengedrag op mij botvieren.
Datzelfde werkt zo in relaties... op het werk van mijn man is al jaren allerlei gedoe aan de gang. In het begin kwam hij thuis en als hij nors tegen míj was, dan wist ik dus dat het daar weer chaos was geweest. Het is heel raar, maar binnen het gezin is het makkelijker om níet terug te mopperen, maar in plaats daarvan de ander een knuffel te geven. ( misschien dat je het dan eerder ziet of bereidt bent meer zelf op te offeren ?) .
MIsschien moeten we hier wat vaker aan herinnerd worden ? Dat mopperende mensen geen tegenreactie nodig hebben, maar juist een knuffel.
Ikzelf vergeet het soms ook.

er niet tegen kunnen dt anderren er plezier hebben terwijl het zelf word vernederd.
ik emotioneel...hm , een complete onbekende zei mij dat ook oot eens zomaar uit het niets....
het klopt wel ja...ik ben , iig niet rationeel in de zin van nouja je snapt me wel.

ik heb iteejers posts gelezen , en ...dat raakte mij.
hij is denk ik , een van de weinigen , die mij begrijpt.

wat dodeca ergens schreef , ook ,het maaiveld... ik heb er even over nagedacht en eigenlijk heb ik mezelf laten doden op het forum , en ben daardoor mentaal machtiger geworden.
hij ,, ik weet dat velen hem zien als een complete geflipte idioot in een inrichting...heh....
maar , ik weet , dat ..hoe zal ik het zeggen...hij illuminated is ...in zijn denken.

ik ga niet meer posten , mischien ooit...maar neit nu.

Zoals ik zei beste BaajGuardian... een fok verslaving... daar kom je niet zo maar vanaf.
En zéker niet als je bednekt dat er ontzettend vele mensen geïnteresseerd zijn in je post. (check de views/post gehalten eens.. er zijn érg vele mensen die je bijna niet hoort, maar blijkbaar toch veel volgen )

Het is jammer dat de druk van het water is, anders hadden we hier met ons allen een heerlijk verkoelend zwembadje op kunnen zetten en de boel verder de boel even kunnen laten. (of ben ik de enige die zonder waterdruk zit ? )

bedankt voor je mailtje
en wat je met deze reactie doet , mag je zelf weten , van mij part post je em op het forum , wat ik ergens wel een goed idee vind , want dit is de eerste keer dat ik uit mijn woorden kom...
maar ik ben er klaar mee.

knuffel terug.

Ik heb best wel getwijveld of ik de mail wel zou posten, omdat het "verhaal" dan langer voort zou slepen. Aan de andere kant is het misschien wel goed als zaken tot in den treure besproken worden. Vaak is het namelijk zo dat je gaandeweg..tijdens het opperen van onzinnigheden "maar jij...en zus en zo" je jezelf opeens hoort praten en je opeens ziet wie/ wat je eigenlijk tegenover je hebt en hoe je eigen gedrag er eigenlijk uit moet hebben gezien.. Ik denk dat het ergens ook best leerzaam kan zijn voor in de toekomst.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28155068
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 09:38 schreef Mirage het volgende:
Ik kreeg gisteravond ene mail van BaajGuardian als respons op een mail van mij
Ik vind het triest om te lezen dat BG wederom de schuld neerlegt bij anderen en blijkbaar niet doorheeft dat hij in het topic ZZZZzzzzzZZz zelf de aanstichter van het geflame was. Waar ik me vooral aan heb gestoord is dat hij een normale vraag in een door hem gestart topic als een 'gordelpost' bestempeld en daarop nogal beledigend reageerd, dan moet hij niet vreemd opkijken dat hij daar door verschillende gebruikers op aangesproken wordt.
  donderdag 23 juni 2005 @ 10:03:55 #138
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28155185
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 09:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik vind het triest om te lezen dat BG wederom de schuld neerlegt bij anderen en blijkbaar niet doorheeft dat hij in het topic ZZZZzzzzzZZz zelf de aanstichter van het geflame was. Waar ik me vooral aan heb gestoord is dat hij een normale vraag in een door hem gestart topic als een 'gordelpost' bestempeld en daarop nogal beledigend reageerd, dan moet hij niet vreemd opkijken dat hij daar door verschillende gebruikers op aangesproken wordt.
Heb je mijn toevoeging.. je begrijpt vast wel het niet schuin gedrukte stukje tekst, gelezen ?

Nee ?

Ja ? dank u ! nu nog begrijpend leren lezen.
Sir Winston Churchill
pi_28155357
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

Heb je mijn toevoeging.. je begrijpt vast wel het niet schuin gedrukte stukje tekst, gelezen ?

Nee ?

Ja ? dank u ! nu nog begrijpend leren lezen.
Gelezen maar ik reageer ook vooral op BG's mailtje met jou reactie erop kan ik niet zoveel.

Ik weet namelijk hoe BG reageerd en daar heb ik in bewust topic ook rekening mee proberen te houden, dat hij dan nog steeds van mening is dat mijn reacties in dat topic onder de gordel zijn is dan ook geheel voor zijn rekening.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2005 10:13:32 ]
pi_28156714
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:34 schreef tong_poh het volgende:
We zeiken niet op Baaj vanwege zijn inhoudelijke posts ( in ieder geval de meesten van ons). We zeiken op zijn gedrag dat hij toont als wij het niet eens zijn met hem.
'Wij'?? Namens wie meen je te kunnen spreken..?

Als iemand iets doet want volgens de ander niet door de beugel kan, is de procedure dat er melding van gemaakt wordt in ons eigen FB, of middels mails naar MUUS of mij.

Maar GEEN volksgericht onder users tegen andere users; niemand heeft hier het alleenrecht op de waarheid, niemand is hier een bewaker van fatsoensnormen - behalve dan de mods. Zelfs jullie niet.

Het zit hem al in het woordje 'wij'.
Met zijn allen tegen BG, of tegen wie ook die het niet eens is met 'de groep'.

Er is hier geen 'wij'. En al helemaal geen 'wij' die meent even een andere user met zijn allen op hol te brengen. Dit soort gedrag, dit soort eigen rechter spelen, is uiterst ongewenst.

En dat is nou precies hetgeen mij zo tegen de borst stuit: het met zijn allen door blijven gaan, terwijl toch wel duidelijk is dat het alleen maar escaleert. Een stel grote jongens, die een andere jongen uitdagen in een wedstrijdje wie het hardst van de heuvel kan rennen. Halverwege stoppen ze, alleen die ene jongen rent door, kan niet meer stoppen; en schaterend zien ze hoe hij verderop ergens tegen de vlakte gaat.

Dit blijft mij een vieze smaak in de bek geven.

Gedragen jullie je in het verkeer ook zo? Als er een auto is, die om wat voor reden ook enorme haast heeft en misschien soms wat bot voorrang pakt, gaan jullie die ook en masse klemrijden tegen de vangrail? Of tegen een brugpijler - nog mooier..?

Zijn 'wij' allemaal echt zo belangrijk dat 'we' correct en vriendelijk te woord gestaan moeten worden, is het zó onvergeeflijk als iemand tegenover 'ons' uit zijn slof schiet? Hebben 'we' dan echt een stel opgbelazen ego's die nog het meest doen denken aan oude engelse plattelands-adel? Waar het ook schokkend en absoluut ongehoord is om met onvoldoende respect bejegend te worden?

'Wij' - de nieuwe rechters van Fok!..?
pi_28157055
top Mirage
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28157141
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:10 schreef Chewie het volgende:
Gelezen maar ik reageer ook vooral op BG's mailtje met jou reactie erop kan ik niet zoveel.

Ik weet namelijk hoe BG reageerd en daar heb ik in bewust topic ook rekening mee proberen te houden, dat hij dan nog steeds van mening is dat mijn reacties in dat topic onder de gordel zijn is dan ook geheel voor zijn rekening.
Je moet wel heel erg diep gekwetst zijn, dat je zo lang aan zoiets vast blijft houden. Wie is er nou beter aan toe, wie zit er nou beter in zijn vel, wie heeft er hier nou écht verloren?
Wat wil je nog meer?

Al heb je gelijk. Het zal best. Maar dat is het punt hier niet. Het punt hier is NIET om gelijk te krijgen, of om volgens je eigen normen te woord gestaan te worden.

De ander dulden in zijn 'eigen-aardigheid'. BG heeft vaak aparte ingangen, aparte gedachten, eigenzinnige opvattingen. Dat hij dan ook als persoon niet helemaal identiek reageert zoals de meeste anderen is alleen maar logisch.
Tuurlijk is dat gene vrijbrief om te gaan schelden.
Maar als hij dat tóch doet, om welke begrijpelijke of onbegrijpelijke redenen dan ook, is dat geen reden om dat zelf ook maar te gaan doen. Zeker als je wat afstandelijker tegen dingen aankijkt, en je niet zelf aangesproken wordt - want BG schrijft en spreekt letterlijk met hart en ziel, en jullie met je verstand - is het juist aan jullie om dan even pas op de plaats te maken.

'Hij reed door rood, dus ik ook'. Is dat je een aanrijding waard..?

Wat Mirage al zei: LEES nou es een keer, en blijf niet hangen bij je eigen gelijk.
pi_28159667
Och BG toch. .

BG, explosief menneke, ik weet dat je meeleest, dus hier mijn boodschap aan jou.

Je wéét hoe mensen reageren op jouw posts en toch heb je je manier van posten nooit aangepast. Heel sterk en terecht, want je deed niemand kwaad met jouw manier van posten. Je bent altijd als BG blijven posten en dat vinden iteejer en ik juist geweldig.

Tuurlijk ging je ook wel eens te ver, maar dat doen we allemaal wel eens. Een opmerking van iteejer of van mij kon je altijd wel weer laten afkoelen. .

Ook jouw mening en ook jouw posts zijn welkom hier en dat weet je. Laat je nou niet kennen door een opmerking die je eigenlijk al 1000 keer hebt gehoord en waar je altijd (uiteindelijk) schijt aan had. .

Moet ik nu zielige oogjes opzetten?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 23 juni 2005 @ 13:08:08 #144
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28160206
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 12:49 schreef MUUS het volgende:

Ook jouw mening en ook jouw posts zijn welkom hier en dat weet je. Laat je nou niet kennen door een opmerking die je eigenlijk al 1000 keer hebt gehoord en waar je altijd (uiteindelijk) schijt aan had. .
precies.
quote:
Moet ik nu zielige oogjes opzetten?
please do so..

foto !
Sir Winston Churchill
pi_28160409
@ BG

Je kan nu niet wegblijven ... alles zit in een stroomversnelling ... blijf Goro aka Enki volgen !

We need you here !
(oei "wij" mochten we niet meer gebruiken van Iteejer )
pi_28160724
Jammer dan... ik sluit me aan bij jouw "wij".
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28161116
We need more women here ...

De mooiste, menselijkste reacties komen opvallend van de vrouwelijke kant van het forum ...

(no offense @ iteejer )
pi_28161821
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 13:34 schreef UncleScorp het volgende:
We need more women here ...

De mooiste, menselijkste reacties komen opvallend van de vrouwelijke kant van het forum ...

(no offense @ iteejer )
Waarom denk je dat ik vanaf het begin (eigenlijk voor alle fora) net zoveel mannen als vrouwen in de crew wou hebben?
pi_28162497
Wij hebben gewoon wat minder testosteron. Kippen, geen haantjes. Maar gelukkig vertonen ook niet alle mannen hier haantjesgedrag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:20:18 #150
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28162567
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:17 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben gewoon wat minder testosteron. Kippen, geen haantjes. Maar gelukkig vertonen ook niet alle mannen hier haantjesgedrag

ik hield je voor man
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')