abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27910306
Dat krijg je met discussies zonder sluitend antwoord ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_27916015
IMO is het antwoord wel sluitend
pi_27921109
goed voor jou
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:13:08 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27927040
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:53 schreef MUUS het volgende:
Opgeschoond.

Ik had toch echt gezegd dat jullie moesten kappen...
oh mag ik niet quoten dat hij ons dwarse leugenaars vind?
dacht dat iteejer ooit eens een voorbeeld maakte met wat er gebeurt met mensen die zo onder de gordel trappen tegen de Truth's zogenaamde conspiracy...wat was het ookalweer? nuts?

maar dit keer moet men zich maar stilhouden , lijkt het protest voor irak wel , eerst protesteren en wanneer het gebeurt zit iedereen thuis en hoor je *waargebeurt* mensen zeggen , ja was wel een leuke dag ....

bij deze dan in de feedback , dit zegt tong poh over mensen als ons.
quote:
Ik weet, dat het frustrerend is om met zo'n mensen te discussieren. je wil ze eiegnlijk iets leren en ook voorkomen dat ze zich nog meer voor schut zetten dan ze zelf al doen. . Maar zolang je discussie blijft houden, gaat het van kwaad naar erger. Het is een beetje hetzelfde als een pathologische leugenaar, die zal eerder nieuwe leugens verzinnen om de oude te verdoezelen, dan toe te geven dat ze in eerste instantie al fout zaten.
mensen je hoort het , hij wil ons helpen voordat we ons meer voor schut zetten.....
meneer werkt zeker bij het riag...
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_27932591
BG, jij en tong poh hebben allebei naar elkaar zitten schelden en het is wel weer genoeg zo. Die 9/11 topics gaan altijd over in geflame en daar is dit forum niet voor. Als ik jou nu nog wat laat zeggen, reageert hij daar weer op en dan wil jij weer reageren en... etc.

Reageer normaal op elkaar of negeer elkaar. Er zijn zat andere mensen waarmee gediscussieerd kan worden.

Oh, en het is ook niet de bedoeling dat we de scheldpartij hier voortzetten.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 14 juni 2005 @ 22:38:53 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27934019
* BaajGuardian poezenoogjes doet
pi_27942169
Jaja, je bent lief. . Nou hup, ga lekker posten!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_27946701
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
bij deze dan in de feedback , dit zegt tong poh over mensen als ons.
Ik kan me voorstellen dat je daarover valt. Echter is schelden niet de manier om daar mee om te gaan. Mensen die meningen die anders zijn dan de hunne niet kunnen accepteren zijn oninteressant, daar kom je nooit een steek verder mee, die weten het toch allemaal al.

Het is niet zo moeilijk om te beargumenteren dat hun 'zekerheden' meer te maken hebben met geloven dan met nadenken en weten.
'Er is geen zekerheid groter dan die van het absolute geloof'. Een eeuwenoude katholieke leerstelling. Waarmee mensen als tong po geclassificeerd kunnen worden als rationeel-fundamenlistisch in hun eigen wereldbeeld.

Om anderen badinerend te behandelen zegt iets over de sociale vaardigheden zijnerzijds; en verder nergens over. Op zo'n manier praat hij vast niet op zijn werk tegen zijn meerderen, of op school tegen zijn docenten. Het is tuurlijk ook wel makkelijk he, dat internet: dan durft iedereen wel..
  woensdag 15 juni 2005 @ 17:09:01 #59
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_27957257
Ik vind het een beetje zwak, dat BG hier gaat klagen over mij. Terwijl hij met zijn gedrag de aanstichter is van veel ruzies in een aantal topics inclusief deze. Ik heb het met iteejer erover in desbetreffende topic.

Ik wil hier wel duidelijk, dat wat ik zei niet over het algemeen gaat over de non-sceptici die hier veel posten in truth. Nee, dat ging met name over 2 fok!kers die hier veel posten. Door mijn quote hier buiten context te plaatsen lijkt het net of ik het wel over iedereen in truth heb. Dis is dus echt niet het geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door tong_poh op 15-06-2005 17:23:52 ]
Horrible Cunt!
  woensdag 15 juni 2005 @ 17:14:16 #60
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_27957393
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:13 schreef iteejer het volgende:
Om anderen badinerend te behandelen zegt iets over de sociale vaardigheden zijnerzijds; en verder nergens over. Op zo'n manier praat hij vast niet op zijn werk tegen zijn meerderen, of op school tegen zijn docenten. Het is tuurlijk ook wel makkelijk he, dat internet: dan durft iedereen wel..
Zoals ik in dat ander topic al zei: je kent mij niet. Natuurlijk praat ik niet zo tegen mijn meerdere, maar ik ben niet bang om tegen hun in te gaan als ik het ergens niet mee eens ben. Maar ik vind het wel een stomme vergelijking. Tegen docenten praatte ik in het verleden wel zo. Laten we duidelijk zijn, dat ik met name op de middelbare school niet populair was bij de leraren. Ik vind dit een slecht vergelijking.

Tja op internet durft iedereen, dat geldt ook voor jou en de anderen. hebben jullie ook meets voor truth? Als ik tijd heb, durf ik het best wel in je gezicht te vertellen hoor.
Horrible Cunt!
pi_27957463
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:13 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je daarover valt. Echter is schelden niet de manier om daar mee om te gaan. Mensen die meningen die anders zijn dan de hunne niet kunnen accepteren zijn oninteressant, daar kom je nooit een steek verder mee, die weten het toch allemaal al.

Het is niet zo moeilijk om te beargumenteren dat hun 'zekerheden' meer te maken hebben met geloven dan met nadenken en weten.
'Er is geen zekerheid groter dan die van het absolute geloof'. Een eeuwenoude katholieke leerstelling. Waarmee mensen als tong po geclassificeerd kunnen worden als rationeel-fundamenlistisch in hun eigen wereldbeeld.

Even voor de goede orde: MDF en BG begonnen in het genoemde topic met schelden.
Dat daar dan iemand op reageert, moet je niet verbaasd van opkijken.
pi_27959171
Ik heb eea al in dat andere topic beantwoord. Kwam er op neer dat je irl in een beperkte kring vrienden je anders en harder kunt opstellen dan in een publiek forum wat veel gemeleerder zal zijn wat betreft standpunten en overtuigingen.
pi_27959301
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:19 schreef iteejer het volgende:
Ik heb eea al in dat andere topic beantwoord. Kwam er op neer dat je irl in een beperkte kring vrienden je anders en harder kunt opstellen dan in een publiek forum wat veel gemeleerder zal zijn wat betreft standpunten en overtuigingen.
Klopt: maar dat geldt dan ook voor diegenen die er mee begonnen. En in dit geval waren het (imo) héél duidelijk MDF en BG die begonnen met schelden. En dan vind ik het misplaatst dat BG komt klagen dat hij ook uitgescholden wordt. Wie kaatst moet de bal verwachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2005 18:26:38 ]
pi_27959836
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:25 schreef Wombcat het volgende:
Klopt: maar dat geldt dan ook voor diegenen die er mee begonnen. En in dit geval waren het (imo) héél duidelijk MDF en BG die begonnen met schelden. En dan vind ik het misplaatst dat BG komt klagen dat hij ook uitgescholden wordt. Wie kaatst moet de bal verwachten.
De oproep om dat gescheld wederzijds te staken zie ik als belangrijker dan de 'hij begon' discussie.

De aanleiding kan uitstekend bestaan uit normale, doch als kleinerend ervaren bewoordingen, de één is er gevoeliger voor dan de ander, de één heeft al heel wat meer daarvan voor zijn kiezen gekregen dan de ander. Mensen reageren nou eenmaal heel divers daarop.

Vandaar dus de voorkeur van Muus en mij om op te roepen dit gewoon niet te doen. En áls het dan toch gebeurt, dat niet te zien als vrijbrief om weer terug te schieten. Wees de verstandigste. I dont care wie er begon. Wie er mee stopt vind ik belangrijker
pi_27961323
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:47 schreef iteejer het volgende:

[..]

De oproep om dat gescheld wederzijds te staken zie ik als belangrijker dan de 'hij begon' discussie.

De aanleiding kan uitstekend bestaan uit normale, doch als kleinerend ervaren bewoordingen, de één is er gevoeliger voor dan de ander, de één heeft al heel wat meer daarvan voor zijn kiezen gekregen dan de ander. Mensen reageren nou eenmaal heel divers daarop.

Vandaar dus de voorkeur van Muus en mij om op te roepen dit gewoon niet te doen. En áls het dan toch gebeurt, dat niet te zien als vrijbrief om weer terug te schieten. Wees de verstandigste. I dont care wie er begon. Wie er mee stopt vind ik belangrijker
Hey, je kent me, en ik hou me er normaal toch buiten. Ik heb al regelmatig met deze discussies een antwoord getypt, om vervolgens na enig nadenken toch maar niet op "invoeren" te klikken. Dat zouden meer mensen moeten doen.

Alleen nu vind ik het geklaag zo irritant. En ik denk wel dat een aantal mensen zich hier eens serieus achter de orenmoeten krabben of ze sommige zaken niet te serieus en te persoonlijk opvatten (en daardoor te heftig gaan reageren).
Vooral omdat nog maar een week geleden ook al een dergelijke discussie was, en het verschijnsel zich in het eerste 9/11 topic alweer voordoet.
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:10:12 #66
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27966561
ja leuk die baajhaat campagne , ik zal er maar niks in voegen want dan word het hier een zootje
dit wil dus niet zeggen dat ik me niet ga verweren tegen domme flames , maar ik zal me proberen in te houden.

moge het wel duidelijk zijn dat mijn eerte post in dat topic geen schelden was , dat is de bullshit hier nu
dus kap maar lekker met die domme leugen.
doei
pi_27969834
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:10 schreef BaajGuardian het volgende:
ja leuk die baajhaat campagne , ik zal er maar niks in voegen want dan word het hier een zootje
dit wil dus niet zeggen dat ik me niet ga verweren tegen domme flames , maar ik zal me proberen in te houden.

moge het wel duidelijk zijn dat mijn eerte post in dat topic geen schelden was , dat is de bullshit hier nu
dus kap maar lekker met die domme leugen.
doei
Welnee, er is geen Baajhaat campagne, alleen komen jouw woorden misschien wel net zo grievend op anderen over als hun woorden op jou. Dus reden om inderdaad allemaal te kappen met dat gedoe.
Komt wel goed joh!
  donderdag 16 juni 2005 @ 00:09:09 #68
6941 APK
Factual, I think.
pi_27970422
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 23:48 schreef iteejer het volgende:

Welnee, er is geen Baajhaat campagne, alleen komen jouw woorden misschien wel net zo grievend op anderen over als hun woorden op jou. Dus reden om inderdaad allemaal te kappen met dat gedoe.
Komt wel goed joh!
Ik haat die jongen totaal niet, maar ik vraag mij af en toe wel af of hij even op de 'preview' knop klikt voor hij iets post.
Het staat zo slordig, al die in warrig Nederlands geschreven posts.
Dan neem je iemand net even minder serieus....

Ik weet dat dit niet een taalkundig subforum is, maar door de manier van posten krijg ik soms de indruk dat iemand een beetje de weg kwijt is en heb ik de neiging de betreffende persoon iets minder serieus te nemen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_27970673
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef APK het volgende:
Ik haat die jongen totaal niet, maar ik vraag mij af en toe wel af of hij even op de 'preview' knop klikt voor hij iets post.

Ik weet dat dit niet een taalkundig subforum is, maar door de manier van posten krijg ik soms de indruk dat iemand een beetje de weg kwijt is en heb ik de neiging de betreffende persoon iets minder serieus te nemen.
Heb je volledig gelijk in.
Al zie ik het niet als 'de weg kwijt zijn', maar eerder als een soort persoonlijk accent. Hij is wie hij is, en het mooie van internet is dat dat hier veel meer geaccepteerd en ingepast kan worden dan in veel situaties irl.
Daarom gun ik hem dit van harte.
Dat is geen beschermen, maar gewoon óók hem zijn eigen plek gunnen. En dat is simpelweg onze taak als mods hier. Ik weet dat er elders soms wel es mods voorkomen die zichzelf wat meer status aanmeten. Zullen dan wel heel belangrijke fora zijn
Die plek is hij waard, want hij weet best wel wat hij zegt, en als je tussen alle opgehitste woorden en zinsconstructies heen leest zegt hij zinnige dingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door iteejer op 16-06-2005 00:23:59 ]
  donderdag 16 juni 2005 @ 00:29:19 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_27970893
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:18 schreef iteejer het volgende:
want hij weet best wel wat hij zegt, en als je tussen alle opgehitste woorden en zinsconstructies heen leest zegt hij zinnige dingen.
Klopt.
Maar ik lees vrijwel alles dat in TRU gepost wordt.
Iemand anders die 'per ongeluk' hier terecht komt zou door de zinsconstructies en het tijdstip van sommige reply's even in de war kunnen raken.

Maakt verder niet zoveel uit. Gewoon een tip.
Zonder users zoals hij zou dit subforum mijns insziens weing bestaansrecht hebben.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_27972947
Toch opvallend dat het steeds de 911-topics zijn waar het uit de hand loopt.
Is wss omdat beide partijen overtuigd zijn van hun gelijk maar niemand sluitend bewijs kan voorleggen.

Ik heb m'n lesjes hier ondertussen wel geleerd dus houd ik me er maar vantussen ... is trouwens makkelijk nu mijn persoonlijke stalker er niet meer bij is
  donderdag 16 juni 2005 @ 07:16:57 #72
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27973004
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef APK het volgende:

[..]

dat komt omdat ik zowat 24/7 engels praat op forums en dergerlijke
en omdat ik gewend ben van die zinsopbouw , zul je vaak zien dat mijn nederlands in een engelse zinsopbouw staat , of dat ik geen idee heb wat het nu een d of t of dt is , en soms weet ik hele woorden niet eens dus ik ze schrijf in het engels

maar ok , daar kun je me toch niet minder serieus om gaan nemen?
:/
neem je nelson mandela ook niet serieus omdat hij raar nederlands zou typen?
  donderdag 16 juni 2005 @ 07:20:13 #73
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27973017
en ik heb complete mood wisselingen ja , het ene moment ben ik opgewekt en krijg ik de beste ideeen binnen en het anderre moment ben ik depressief als de klote door de hele alles wat er is ....
en post ik nutteloze smileys ofzo..
atm ben ik moe moet nog slaap

:'<
pi_27973378
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 06:40 schreef UncleScorp het volgende:
Toch opvallend dat het steeds de 911-topics zijn waar het uit de hand loopt.
Is wss omdat beide partijen overtuigd zijn van hun gelijk maar niemand sluitend bewijs kan voorleggen.

Ik heb m'n lesjes hier ondertussen wel geleerd dus houd ik me er maar vantussen ... is trouwens makkelijk nu mijn persoonlijke stalker er niet meer bij is
Nee, omdat een deel er zo van overtuigd is, dat men niet eens meer de moeite neemt aanvullende informatie te zoeken, maar liever meteen overgaat tot namecalling.
pi_27973432
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 08:22 schreef Wombcat het volgende:
Nee, omdat een deel er zo van overtuigd is, dat men niet eens meer de moeite neemt aanvullende informatie te zoeken, maar liever meteen overgaat tot namecalling.
En dat geldt ook voor beide partijen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')