ooooooh, joh.... dan kan je d'r toch gewoon op ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:24 schreef UncleScorp het volgende:
nee 't is de tijd van de maand
Nou en??quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:24 schreef UncleScorp het volgende:
nee 't is de tijd van de maand
Is iteejer zo slecht in het vervullen van zijn plicht?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef yvonne het volgende:
Goed topic dit
Wedden dat iteejer zo belt dat hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang moet overwerken?
Ik weet zo ff niet wat replyenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:26 schreef yvonne het volgende:
Die dames reactietsja unclescorp, daar ga je
Iteejer is geen Leeuw hequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is iteejer zo slecht in het vervullen van zijn plicht?
Moet je ook hier niet doen. Vrouw gaan overtuigen, nu!!quote:
Eehhhh eehhhh eehhh technisch kan het jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef Mirage het volgende:
ooooooh, joh.... dan kan je d'r toch gewoon op ?
Precies de reden dat ik me ff afzijdig hieldquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je ook hier niet doen. Vrouw gaan overtuigen, nu!!
Misschien was hij het zelf wel die stelt dat je niet over de rode zee kan gaan ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je ook hier niet doen. Vrouw gaan overtuigen, nu!!
je weet wat ze zeggen: one can't teach an old dog new tricksquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar hij kan toch wel kunstjes leren neem ik aan?
Dan moet ie maar es in conclaaf met zichzelf gaan en zich gelukkig prijzen dat ie mijn vent niet is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
Misschien was hij het zelf wel die stelt dat je niet over de rode zee kan gaan ?
Daar vindt hij het te warm voor nuquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar hij kan toch wel kunstjes leren neem ik aan?
Mja en de sleutel van de achterdeur is ook ff zoekquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:30 schreef nokwanda het volgende:
Dan moet ie maar es in conclaaf met zichzelf gaan en zich gelukkig prijzen dat ie mijn vent niet is.
Volgens mij kent iteejer het kunstje wel hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen: one can't teach an old dog new tricks![]()
Die heb je zeker bij de kassa van de drogist laten liggenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja en de sleutel van de achterdeur is ook ff zoek
Juist niet..... dat is het em.quote:
Het is warm jogy.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:35 schreef jogy het volgende:
Oy, de rest van het subforum slaat dood, stelletje plichtverzuimers.
Overtuigende argumentatie, daarmee gaat het yvonne vast lukken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist niet..... dat is het em.
To punt or not to punt. That is the question.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |