Het geeft een ongeloofelijke boost aan m'n levenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie je wel dat uber-pimp-fietsen 'vrienden' opleverd?![]()
Zeg, is die van jou ook subaru-blauw?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
Het geeft een ongeloofelijke boost aan m'n leven
Welnee, ben geen naäpertquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, is die van jou ook subaru-blauw?![]()
Die van mij is nissan-bruinquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
Welnee, ben geen naäpertferrari rood natuurlijk, de jouwe?
Daar moet je wat aan doen joh, zo is't geen uber-pimp-fietsquote:
Jewel, iedereen heeft het eroverquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
Daar moet je wat aan doen joh, zo is't geen uber-pimp-fiets
Dat kan kloppen, 't is alleen niet positief wat ze erover zeggenquote:
Echt waar? Dat had ik nou nooit verwacht..quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, 't is alleen niet positief wat ze erover zeggen
Je moet ook wat beter opletten als er over je gesproken word m'n vriendquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt waar? Dat had ik nou nooit verwacht..![]()
Maar ik ga zo hard op mn fiets, ik krijg niet alles meequote:Op donderdag 2 juni 2005 15:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
Je moet ook wat beter opletten als er over je gesproken word m'n vriend
Heb je 'm ook opgevoert dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik ga zo hard op mn fiets, ik krijg niet alles mee![]()
Ik was meer bezig met 't uiterlijk dus dat moet nog komenquote:
Ooh oke, ik ben eerst voor de snelheid gegaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ik was meer bezig met 't uiterlijk dus dat moet nog komen
Heb jij ookal zo'n oranje vlaggetje besteld bij halfords?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh oke, ik ben eerst voor de snelheid gegaan![]()
Nee, nog niet. Dat moet ik maar eens gaan doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
Heb jij ookal zo'n oranje vlaggetje besteld bij halfords?
Je moet wel opschieten hoor, straks zijn ze opquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Dat moet ik maar eens gaan doen![]()
Ze gaan hard hé? Het lijkt wel of iedereen zo'n vlaggetje heeftquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
Je moet wel opschieten hoor, straks zijn ze op
Eigenlijk moeten wij dat dus niet doen, straks hebben we een normale fiets ipv een uber-pimp-fietsquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze gaan hard hé? Het lijkt wel of iedereen zo'n vlaggetje heeft![]()
Dat zouden we natuurlijk ook niet willenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten wij dat dus niet doen, straks hebben we een normale fiets ipv een uber-pimp-fiets
Nee zeker niet, ik ga wel m'n eigen vlaggetje breienquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zouden we natuurlijk ook niet willen![]()
Ik ga hem kantklossen, dat is beter bestand tegen hoge snelhedenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nee zeker niet, ik ga wel m'n eigen vlaggetje breien![]()
Mja, ik brei om een plankje heen, en dan moet ik nog wel iets bedenken voor 't stokje..quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga hem kantklossen, dat is beter bestand tegen hoge snelheden![]()
Een bonsai-boomstam, lekker stevigquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mja, ik brei om een plankje heen, en dan moet ik nog wel iets bedenken voor 't stokje..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |