Niemand zal hem van je stelenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat is niet nodig zo'n fiets blijf je altijd bij je houden
je vind 'm toch zo weer terug, er is geen 2dequote:
Of niemand wil m jatten, omdat ie zo afzichtelijk isquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
je vind 'm toch zo weer terug, er is geen 2de
Mja, dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of niemand wil m jatten, omdat ie zo afzichtelijk is![]()
zonder foto's kunnen we natuurlijk niets zeggenquote:
Geen foto's, geen handleidingquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
zonder foto's kunnen we natuurlijk niets zeggen
Zonder handleiding geen kettingkast op de fietsquote:
En zonder kettingkast geen uber-pimp-fietsquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
Zonder handleiding geen kettingkast op de fiets
Zonder uber-pimp-fiets geen leven?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En zonder kettingkast geen uber-pimp-fiets![]()
Dus dat is het!! Ik ga van 't weekeinde ook zo'n fiets makenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zonder uber-pimp-fiets geen vrienden![]()
Ik ook, ik wil ook een leven en vriendenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dus dat is het!! Ik ga van 't weekeinde ook zo'n fiets maken
Zullen we samen gaan bouwen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil ook een leven en vrienden![]()
Alleen als jij dan ook een vriend van mij wordquote:
Word jij dan een deel van mijn leven?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
Alleen als jij dan ook een vriend van mij word
Alleen als jij dat wiltquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Word jij dan een deel van mijn leven?![]()
Ik doe 't wel 1x voor dan weet je 't ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar heb jij dan wel een handleiding? Ik heb een beetje probelemen met mijn kettingkast..![]()
Dat is goed, ik snap er helemaal niets meer vanquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ik doe 't wel 1x voor dan weet je 't ook
De ts ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is goed, ik snap er helemaal niets meer van![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |