Dat is een schande voor latente homo...quote:
Dan moeten ze weer even wennen natuurlijk. (m'n ogen)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
geen last van bijwerkingen als je de laskap eventueel afzet?
Toen zeker.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Nice, toen bij de eclips in 2001 was het ook wel makkelijk zeker, zo'n kap?
tjah je kan 't of je kan 't niet hèquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:22 schreef JDude het volgende:
Honderdvijftig delen zowat alweer!
Ik heb het deze week een beetje laten afweten, of ik was druk, of ik was vrij
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Stop je vinger maar in mijn holletje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Stop je vinger maar in mijn holletje![]()
![]()
nepstagiairquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:22 schreef Megter het volgende:
Ik ben ff wat contracten opvragen, tot zo!
hoelang is dat en waar koop ik ze en prijs uiteraard?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:22 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dan moeten ze weer even wennen natuurlijk. (m'n ogen)
Kwam hij even zegge. puur ter infoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:22 schreef Megter het volgende:
Calvobbes heeft wel 's gepost in een deel, dat ie 't maar belachelijk vond oid
Hoelang mijn ogen moeten wennen? En de prijs van een laskap?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
hoelang is dat en waar koop ik ze en prijs uiteraard?
juh en waar ik ze kan kopen? Broertje is bijna jarigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:24 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Hoelang mijn ogen moeten wennen? En de prijs van een laskap?
is die zo lelijk?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
juh en waar ik ze kan kopen? Broertje is bijna jarig
Zelf gebruik ik deze.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
juh en waar ik ze kan kopen? Broertje is bijna jarig
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:25 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik deze.
[afbeelding]
Prijs is 125 euro
je moet niet overdrijvenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die tweakerd is knap vergeleken bij jullie?![]()
Met instelbaar filter. Vandaar de zonnecellen voorop.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:26 schreef Fisher het volgende:
[..]fantastisch... welke sponsor helpt me?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die tweakerd is knap vergeleken bij jullie?![]()
Ga eens langs de wibra. Zeg tegen hun dat je een enorme sticker op die helm doet. Vinden ze vast goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:26 schreef Fisher het volgende:
[..]fantastisch... welke sponsor helpt me?
hip!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:25 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik deze.
[afbeelding]
Prijs is 125 euro
dat is dan wel weer wat overbodig, gewoon zo donker mogelijk.. hij hoeft ook niets te zienquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:26 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Met instelbaar filter. Vandaar de zonnecellen voorop.
Ik dacht dat die zonnecellen voor de radio was die er in zit gebouwdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:26 schreef Ballicious het volgende:
[..]
dat is toch voor de interne verlichting?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:26 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Daarvan kun je de tint van het glas niet instellen doormiddel van een slinger aan de knopquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
hip!
ik zou voor de meer traditionele gaan
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:27 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ga eens langs de wibra. Zeg tegen hun dat je een enorme sticker op die helm doet. Vinden ze vast goed![]()
Ff rijmen...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:25 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik deze.
[afbeelding]
Prijs is 125 euro
Dan loopt ie overal tegenopquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat is dan wel weer wat overbodig, gewoon zo donker mogelijk.. hij hoeft ook niets te zien
Nog ff inlikken bij de baas?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:28 schreef snellejelle het volgende:
mensen ik ga vandaag ook echt even wat doen, tis niet voor niets me laatste dag
Hé! Geen reclame maken hieroquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:29 schreef Ballicious het volgende:
Dit is een bijzonder mooie en professionele laskap met een regelbaar filter. Dat wil zeggen dat de 'donkerte' van het glas met behulp van een knop aan de zijkant van de helm instelbaar is tussen de waarden 9 en 13. Ook de gevoeligheid en terugschakeltijd zijn instelbaar en daardoor is deze kap geschikt voor vrijwel alle las en snijwerkzaamheden over een groot bereik. Nog niet eerder was een dergelijke kap beschikbaar voor deze lage prijs!
Geloof me.. dat punt wordt echt niet hoger doordat je op de laatste dag inneens hard werktquote:
en wat brengt de toekomst?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:29 schreef Ballicious het volgende:
Dit is een bijzonder mooie en professionele laskap met een regelbaar filter. Dat wil zeggen dat de 'donkerte' van het glas met behulp van een knop aan de zijkant van de helm instelbaar is tussen de waarden 9 en 13. Ook de gevoeligheid en terugschakeltijd zijn instelbaar en daardoor is deze kap geschikt voor vrijwel alle las en snijwerkzaamheden over een groot bereik. Nog niet eerder was een dergelijke kap beschikbaar voor deze lage prijs!
Je laatste dag?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:28 schreef snellejelle het volgende:
mensen ik ga vandaag ook echt even wat doen, tis niet voor niets me laatste dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |