ik krijg tenminste iedere dag bezoek van m'n oomquote:
Familiebezoek van maximaal één uurquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik krijg tenminste iedere dag bezoek van m'n oom
't gaat weer lekker hè?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:10 schreef Megter het volgende:
Wanneer is iets slowchat, en wanneer is het postopkrikken?
hij is aan 't teruglezenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Familiebezoek van maximaal één uur
de deur is wel stil ineens
of ze hebben 'm eindelijk in de olie gezetquote:
Gladschuren, ontvetten, en in de lak zettenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
of ze hebben 'm eindelijk in de olie gezet
zonder een drastische daling in je aantal posts wou je zeggenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tis lachen, komen we tenminste ook nog es uit dit topic
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
zonder een drastische daling in je aantal posts wou je zeggen
idd en kunnen ze ook niet zeggen dat we alleen inhoudsloze posts hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
zonder een drastische daling in je aantal posts wou je zeggen
is wel een vreemd gevoel ja.. in een ander topic postenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tis lachen, komen we tenminste ook nog es uit dit topic
alsof 't daar nog ergens over gaat.. steeds maar diezelfde herhalingquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd en kunnen ze ook niet zeggen dat we alleen inhoudsloze posts hebben
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
is wel een vreemd gevoel ja.. in een ander topic posten
kijk maar uit.. dalijk hebben we nog:
Wanneer is iets slowchat, en wanneer is het postopkrikken? #130
hahahahaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
is wel een vreemd gevoel ja.. in een ander topic posten
kijk maar uit.. dalijk hebben we nog:
Wanneer is iets slowchat, en wanneer is het postopkrikken? #130
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
Mag ik u allen een tip geven?
Ga niet binnen met je zonnebril op proberen te werken. Ik kan het scherm niet meer lezen
Erg hé? En je dacht dat jij niet wakker was...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:15 schreef Fisher het volgende:
[..], tering jitz.. dat je er niet eerder op bent gekomen
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
Ga niet binnen met je zonnebril op proberen te werken. Ik kan het scherm niet meer lezen
het lijkt er wel op jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
Is die kwalvob echt zo naif dat hij niet doorheeft dat de mods het gewoon goed vinden bijv bij ons?
ben ik ook niet.. ik ben vergeten m'n zonnebril op te zetten vanochtendquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Erg hé? En je dacht dat jij niet wakker was...
tjah sommige mensen...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
Is die kwalvob echt zo naif dat hij niet doorheeft dat de mods het gewoon goed vinden bijv bij ons?
Dus... image buildingquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
ben ik ook niet.. ik ben vergeten m'n zonnebril op te zetten vanochtend
Nee, zorgen dat mensen mn ogen niet meer kunnen zien. Die zijn nogal hooikoorts gevoelig vandaagquote:
mss dat de laskap van balli de oplossing bied?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, zorgen dat mensen mn ogen niet meer kunnen zien. Die zijn nogal hooikoorts gevoelig vandaag
tis een latente homoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:18 schreef Ballicious het volgende:
Wat een schrale zak die calvobbes
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
mss dat de laskap van balli de oplossing bied?
Beetje donker, verder gaat het prima.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:19 schreef Megter het volgende:
Hoe gaat dat met laskap achter het scherm, Bal?
hij zal vast en zeker wel een speciale hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:19 schreef Megter het volgende:
Hoe gaat dat met laskap achter het scherm, Bal?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Beetje donker, verder gaat het prima.
Als t aan mij had gelegen waren er gewoon rellen uitgebroken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:19 schreef Mr-Z het volgende:
duurt wel lang he voor die modjes komen![]()
volgens mij ontwijken ze bewust dit topic omdat dit toch weer uitdraait op oneindige onzinnige discussies
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
Toenet een server moeten image'en van 20.000 euro
geen roadview, maar schermviewquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij zal vast en zeker wel een speciale hebben
geen last van bijwerkingen als je de laskap eventueel afzet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Nice, toen bij de eclips in 2001 was het ook wel makkelijk zeker, zo'n kap?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef Ballicious het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |