als de lul lang genoeg is .. zou een vrouwtje het wel moeten ruiken .. lijkt mequote:Op donderdag 26 mei 2005 23:52 schreef 2dope het volgende:
Ik was me wel eens.
Maar hoe weet je dat, kan je gewoon zo ver bukken of laat je aan je ruiken?
ik ook...vrij vaak eigenlijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:52 schreef 2dope het volgende:
Ik was me wel eens.
Je hebt ook alles doorquote:of laat je aan je ruiken?
doe ik vaak zat zeg maar...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
douchen
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Om één of andere reden heb ik het idee dat TS serieus is maar het niet in een serieus deel neer durft te zetten
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:00 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
ik heb nu al spijt dat ik hierop gepost heb, wat een kotstopic...
De kraan opendraaien, en na 10 minuten terugkomen om de kraan weer uit te draaien telt NIET, ik herhaal NIET als douchen.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:08 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De kraan opendraaien, en na 10 minuten terugkomen om de kraan weer uit te draaien telt NIET, ik herhaal NIET als douchen.![]()
Off-topic ('tis toch al een bagger-topic), ik zie nou pas dat jij martijntje bent!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:08 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De kraan opendraaien, en na 10 minuten terugkomen om de kraan weer uit te draaien telt NIET, ik herhaal NIET als douchen.![]()
Hoi silk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:46 schreef Silk1980 het volgende:
[..]
Off-topic ('tis toch al een bagger-topic), ik zie nou pas dat jij martijntje bent!
Hey martijntje
het wordt ook wel je anus genoemdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:28 schreef Billekoek het volgende:
Waar zit je navel?
Hihiquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:56 schreef Reloaded het volgende:
Gewoon keihard met een mes in steken!![]()
!!!2
!!@#$
![]()
!!!#52
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|