ja dat moet eigenlijk wel ehquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:06 schreef Fugie het volgende:
ook_gek komt zo zeggen dat het een geile auto is
en herman, goeieavond gek, moet je niet zuipe ?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
straks is toekomst, reed is verleden tijd
Ze is Limburgs, zij heeft dus ook een excuus om geen nederlands te sprekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
goedzo, dat ik als zeeuw jou nederlands moet verbeteren is bijzonder triest
Je wilt niet weten hoe bijzonder slecht mijn Nederlands wel niet isquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
wel nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe bijzonder slecht mijn Nederlands wel niet is.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
En nou niet zeiken over het wel niet gedeelte.
Kei gaafquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
En nou niet zeiken over het wel niet gedeelte.
Leg die kei terug waar je hem gevonden hebtquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je zegt het zelf ook.
Ik ga het lekker niet afleren. Want dat is kei moeilijk.
Jij doet kei stom over mijn keienquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leg die kei terug waar je hem gevonden hebt![]()
Zie je wel. Haat en liefde ligt dicht bij elkaarquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij doet kei stom over mijn keien. ik gooi er dadelijk 1 tegen je hoofd
.
Uberquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef ook_gek het volgende:
vet cool
MEGA GAAF
UBER GEIL
SUPER MAN
kanker gek gewoon
tof
leuk
Ga zo maar door en door en door.
Ik zeg de laatste tijd eigelijk veel cool![]()
Haat je me dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie je wel. Haat en liefde ligt dicht bij elkaar![]()
Ik begin dan altijd iemand uit te scheldenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:18 schreef Fugie het volgende:
enige wat ik zeg is kut, godverdomme en kanker. Gaat zoveel mis de laatste tijd
graf kankerlijer. Krijg de graf tiefus aan je linkerhartklep <--- zo doe je dat in den haagquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik begin dan altijd iemand uit te schelden.
Ff lekker afreageren met "KUTHOMO, KUTHOEREEIKELEKUTZOOI".
ik hou ziels veel van jou. Ja ik geef het toe hier waar iedreen bij is. IK VIND JE KEI LIEF EN KEI GAAFquote:
Teringquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
graf kankerlijer. Krijg de graf tiefus aan je linkerhartklep <--- zo doe je dat in den haag
[..]
ik hou ziels veel van jou. Ja ik geef het toe hier waar iedreen bij is. IK VIND JE KEI LIEF EN KEI GAAF
ik vandaag al heel de dag iemand lopen uitschelden, kweet alleen niet wie en mijn deuken blijven ook zitten dus het helpt ook niet echtquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik begin dan altijd iemand uit te schelden.
Ff lekker afreageren met "KUTHOMO, KUTHOEREEIKELEKUTZOOI".
Hop en weg miijn imago. Maar dat alles heb ik over vor jou ijsmeis. Zo veel hou ik van je.quote:
Ik ook van jou. Ik ook van jou..quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hop en weg miijn imago. Maar dat alles heb ik over vor jou ijsmeis. Zo veel hou ik van je.
Ik ga je kriebelen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:26 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek voelt vlinders in buik. Ik ga maar snel bug spray in mijn bek spuiten![]()
kalium vreten wil ook helpenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:26 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek voelt vlinders in buik. Ik ga maar snel bug spray in mijn bek spuiten![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga je kriebelen!
* ijsmeis gaat naar bed.
Trusten allen.
Ik zit 35CM van mijn bed vandaan. Als ik mijn arm uit strek raak ik het bed met gemak aan. Alleen heb ik geen zin om die mega stap van mijn stoel naar mijn bed te makenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:29 schreef Fugie het volgende:
ik denk dat ik maar in mijn stoel ga slapen, opstaan kost teveel moeite
exact t zelfde verhaal hier.. en 35cm aan de andere kant staat de tv... en ik ga me toch vanuit mn stoel mn bed in laten vallenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zit 35CM van mijn bed vandaan. Als ik mijn arm uit strek raak ik het bed met gemak aan. Alleen heb ik geen zin om die mega stap van mijn stoel naar mijn bed te maken![]()
tis niet dat ikt e lui ben, maar overal spierpijn heb en na 2 uur op een stoel wordt dat er niet beter opquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zit 35CM van mijn bed vandaan. Als ik mijn arm uit strek raak ik het bed met gemak aan. Alleen heb ik geen zin om die mega stap van mijn stoel naar mijn bed te maken![]()
gewoon intake doen en dan wel weer verder zien...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:42 schreef aKra het volgende:
Zucht, waarom zijn keuzes zo 5$@@%^@$%^ irritant
Ik moet een keuze maken of ik wel de IVA wil gaan doen (morgen intakegesprek enzo) maar ik zie er aan de ene kant tegenop en aan de andere kant kan ik er wel wat mee.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
tis niet dat ikt e lui ben, maar overal spierpijn heb en na 2 uur op een stoel wordt dat er niet beter op
Maar ik ga nu een poging wagen mijn bed in te komen, spreek u allen later
in gedachte ben ik bij jequote:Op donderdag 26 mei 2005 23:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
tis niet dat ikt e lui ben, maar overal spierpijn heb en na 2 uur op een stoel wordt dat er niet beter op
Maar ik ga nu een poging wagen mijn bed in te komen, spreek u allen later
Geen, ik heb mijn middelbare school nooit afgemaakt omdat ik wat persoonlijke probleempjes heb (zie boven usericonquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gewoon intake doen en dan wel weer verder zien...
wat zijn je andere opties?
Dat is toch dat dat jij het liefst een strak schema wilt hebben voor je dag indeling en wanneer er maar iets anders gaat dan de bedoeling was je van slag bent?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:09 schreef aKra het volgende:
Ik ben autistisch
Ik werk/help nu af en toe Peugeot
Lijkt er inderdaad beetje op, maar het is niet zo enorm extreem maar ik heb het zeker zoals jij het omschrijft.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is toch dat dat jij het liefst een strak schema wilt hebben voor je dag indeling en wanneer er maar iets anders gaat dan de bedoeling was je van slag bent?
Of ben ik weer in de war met iets anders?
Zeeuw?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja ja ik ben best slimquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:32 schreef aKra het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad beetje op, maar het is niet zo enorm extreem maar ik heb het zeker zoals jij het omschrijft.
Op het toilet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:04 schreef PeuRac het volgende:
Wordt ik vancohtend wakker, ga ik zoals elke ochtend met mn duffe kop naar de wc, zijn mn broertje en z;n vriendin keihard aan t neuken, ik hoefde meteen niet meer te pissen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |