quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:10 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Terrecht dat ie je de kanker trapt man.
Rijden onder invloed, doorrijden na een ongeval?
Yep, en binnenkort een punt minder in zijn rijbewijsquote:
Misschien zat die schrijver van die brief wel naast zijn kleine broertje die met de hamsterkooi op schoot achterin de auto zat die jij raakte...werkt zijn vader bij het RDW en heeft die het opgezocht en aangifte gedaan van een moordaanslag en komen ze je binnenkort ophalen..quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:05 schreef Panatic85 het volgende:
onder de invloed van alcohol en daardoor met mijn bumper een auto raakte die geparkeerd stond naast een nabijgelegen inrit,
wat voor persoon de eigenaar van die auto was,
het taalgebruik is gangbaar voor een 8 jarige
Wat doe ik hier nu mee? Naar de politie?
Psst. Je vergeet het "zeepje oprapen" gedeeltequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Misschien zat die schrijver van die brief wel naast zijn kleine broertje die met de hamsterkooi op schoot achterin de auto zat die jij raakte...werkt zijn vader bij het RDW en heeft die het opgezocht en aangifte gedaan van een moordaanslag en komen ze je binnenkort ophalen..
Althans, dat is wat ik hoop na het lezen van je verhaal
Jezus. Dan kun je deze lul wel door het scherm heen trekken, niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:11 schreef Donders het volgende:
@TS:
Mijn moeder is twee jaar geleden dood gereden door een persoon die teveel alcohol op had!!
Ik zou daar dan weer iemand voor inhuren. Dat wil je toch niet aan je leuter hebben hangen?quote:Man kerel wat zou ik jou graag hard in je kont neuken...
met een afgebroken flesje dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jezus. Dan kun je deze lul wel door het scherm heen trekken, niet?
[..]
Ik zou daar dan weer iemand voor inhuren. Dat wil je toch niet aan je leuter hebben hangen?
Zelfs dat zou ik door iemand anders laten vasthouden...quote:
Leuk man, een hoop mensen over hun zeik jagen (of persoonlijk raken...) voor een verkeerd gespeld topic.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:26 schreef Panatic85 het volgende:
De reden dat ik dit topic gemaakt heb is voor dit topic:
Hier slotje op svp en daar verder
De hypocricie van Fok!
En dat baseer je op....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:09 schreef Panatic85 het volgende:
*IEDEREEN* gaat wel eens uit eten of naar een feestje en drinkt dan over de hele avond genomen een paar drankjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |