Uhuhquote:
adrenaline doet een hoop met een mens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Het is ook echt logisch, zo'n dun meisje die zo'n grote man door dubbeldik glas van de 88e verdieping gooit.![]()
![]()
Nou ja misverstand... En dat ze zich niet zo makkelijk over een verkrachting heen zetten lijkt me niet meer dan logisch, dus arme Marshall??quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar serieus op het einde wou Marhall alleen maar zijn dochter terug waarvan hij dacht dat ze dood was. en Bonnie en Jessica zaten hem dwars omdat ze zich zelf niet over dat misverstand heen konden zetten. Die arme man had na al die jaren eindelijk zijn dochter terug en dan nu dit.
En als Sarah nu niet eens boos word op Bonnie dan zakt ATWT qua geloofwaardigheid naar een droevig laag niveau.
Inderdaad, het is niet niks zo'n verkrachting, vooral niet als je dochter vervolgens constant in de buurt van je verkrachter is. Dat is ook waarom Jessica de zaak weer heeft opgepakt, niet om Marshall te pakken, maar om ervoor de zorgen dat Marshall geen onderdeel van Bonnie's leven uitmaakt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:37 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Nou ja misverstand... En dat ze zich niet zo makkelijk over een verkrachting heen zetten lijkt me niet meer dan logisch, dus arme Marshall??
Nou dat is dan gelukt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Inderdaad, het is niet niks zo'n verkrachting, vooral niet als je dochter vervolgens constant in de buurt van je verkrachter is. Dat is ook waarom Jessica de zaak weer heeft opgepakt, niet om Marshall te pakken, maar om ervoor de zorgen dat Marshall geen onderdeel van Bonnie's leven uitmaakt.
Die man wou alleen maar na al die jaren rustig leven met zijn dochter.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:37 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Nou ja misverstand... En dat ze zich niet zo makkelijk over een verkrachting heen zetten lijkt me niet meer dan logisch, dus arme Marshall??
ja, arme arme arme onschuldige zielige marshall...quote:Op zondag 3 juli 2005 15:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die man wou alleen maar na al die jaren rustig leven met zijn dochter.
Het werd hem nu niet gegunt omdat Bonnie en Jessica het verleden niet konden laten rusten![]()
Beetje vreemde opvattingen hou jij er op na... Het verleden niet kunnen laten rusten? Vind je het gek? Denk je dat een verkrachting iets is om zo even over heen te stappen?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die man wou alleen maar na al die jaren rustig leven met zijn dochter.
Het werd hem nu niet gegunt omdat Bonnie en Jessica het verleden niet konden laten rusten![]()
Marshall wou verder met zijn leven maar werd door Bonnie en Jessica er steeds weer terug ingesleurt. Hun hadden ook gewoon verder moeten gaan .quote:Op zondag 3 juli 2005 16:18 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Beetje vreemde opvattingen hou jij er op na... Het verleden niet kunnen laten rusten? Vind je het gek? Denk je dat een verkrachting iets is om zo even over heen te stappen?![]()
Maar ga het dan zelf verwerken.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:07 schreef Neva het volgende:
are you dumb or what?
een verkrachting vergeet je niet zomaar..
het zou ongeloofwaardiger zijn als dat het jessica niets meer zou doen
De *verkrachter* is nu dood omdat het *slachtoffer* er te lang in bleef hangen.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:12 schreef Neva het volgende:
kun je nog zo verwerken maar vergetn zul je het niet.. alsof jij graag zou werken met iemand die je verkracht heb..
vind je erg zieke geet hebben.. de verkrachter is het slactoffer en de verkrachtte is de schudige![]()
jij bent echt te dom voor nog meer woorden aan vuil te makenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De *verkrachter* is nu dood omdat het *slachtoffer* er te lang in bleef hangen.
![]()
Iemand heeft een andere menning dus die noem je gelijk dom ?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:17 schreef Neva het volgende:
[..]
jij bent echt te dom voor nog meer woorden aan vuil te makensicko
![]()
hij heeft toch een toupee? dat heb ik toch een keer gezien bij een programma 'achter de schermen' toen zagen we een toupee maar we mochten echt niet weten van wie die nou was. iedereen liep vreselijk geheizinnig te doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:23 schreef DarkElf het volgende:
Hal, met zijn enge geimplanteerde haar [...]
Ik moest er gisteren toevallig aan denken, en voila...daar is ze weer!quote:
Ja, het was wel een verkrachting dat heeft hij ook toegegeven later.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:29 schreef Chara het volgende:
Was het wel een verkrachting eigenlijk? Oke Jessica voelde het zo maar ik vind het meer een misverstand. Zij stribbelde immers wel vaker een beetje tegen maar vond het stiekem wel lekker.
![]()
Dat moet je even in het spoilertopic vragenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:50 schreef KWAKje het volgende:
hoelang blijft dat illegale adoptie verhaal nog doorgaan?
Dat heb ik nu ook.... maar het wordt wel weer leuker denk ik... je hebt altijd van die "dipjes" in de verhaallijnen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:57 schreef La_Guiri het volgende:
Ik ben Rose, enge Paul en Dusty wel zat. Het Bonnie verhaal ook, oh ja, en Mike en Katie ook.
Waarom kijk ik eigenlijk nog?![]()
Wat dacht je van naar de psychiater sturen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:49 schreef jadelovespat het volgende:
Dat Barbara gedoe is zeker doodgebloed, die mogen ze snel weer normaal maken of de serie uit gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |