Oh, pardon.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
We hadden het over plassex, en er was nog niet voorop gesteld dat het oraal zou worden opgenomen.
Dat valt reuze mee hoor. Geen groter tuig dan christenen lijkt het soms..quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:07 schreef Reya het volgende:
Als we irl ook zo zijn, komen we er bij de EO-jongerendag dus never nooit in
Daar gaat de aftermeet
Met nepdrollen naar de EO Jongerendag!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:07 schreef Reya het volgende:
Als we irl ook zo zijn, komen we er bij de EO-jongerendag dus never nooit in
Daar gaat de aftermeet
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar ik vermoed dat het irl erg meevalt.
Ja maar...Dan staan we daar tussen al die lange rokken en keurige scheidinkjes, en dan gaat Lupa het opeens over een anaalplug hebben. Ik geef ons dan echt niet lang hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor. Geen groter tuig dan christenen lijkt het soms..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:10 schreef het_fokschaap het volgende:nee hoor, ik ben IRL precies zo als op Fok!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:11 schreef Reya het volgende:
Ja maar...Dan staan we daar tussen al die lange rokken en keurige scheidinkjes, en dan gaat Lupa het opeens over een anaalplug hebben. Ik geef ons dan echt niet lang hoor
iets maarquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben irl iets minder seksgericht.
Ik denk dat je je toch erg vergist nu..quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja maar...Dan staan we daar tussen al die lange rokken en keurige scheidinkjes, en dan gaat Lupa het opeens over een anaalplug hebben. Ik geef ons dan echt niet lang hoor
Ik ben irl veel braver.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben irl iets minder seksgericht.
Ik denk dat ik eerder sta op te kijken als ze irl wel zo is als op FOK! dan als dat niet het geval isquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat je je toch erg vergist nu..
Het scheelt dat ik al een aantal WFL'ers heb gezien, maar wat newbee-meeters over mij denken zal ook wel niet geheel overeenstemmen met de werkelijkheid.. Hoewel... Mjah, ze zien wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben echt bang voor die meet. Jullie verwachten een nymfomane.
Ik had het trouwens niet over Lupa.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder sta op te kijken als ze irl wel zo is als op FOK! dan als dat niet het geval is
Nou ja, je hebt gezegd dat je heel rustig bent, dus dan zal dat welquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik al een aantal WFL'ers heb gezien, maar wat newbee-meeters over mij denken zal ook wel niet geheel overeenstemmen met de werkelijkheid.. Hoewel... Mjah, ze zien wel.
Is prima, dan zorg ik wel dat datgene wat je drinkt veel alcohol bevat.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:18 schreef Reya het volgende:
Oh ja, ik ga niet te veel drinken, want bij de vorige meet heb ik - met niet eens zoveel op - alweer meer gezegd dan me lief is
Dat heb ik natuurlijk weer gemist.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:18 schreef Reya het volgende:
Oh ja, ik ga niet te veel drinken, want bij de vorige meet heb ik - met niet eens zoveel op - alweer meer gezegd dan me lief is
Ja, nu weten opeens redelijk wat mensen van welke partij ik lid ben. Ik ben nog net niet begonnen over mijn maat onderbroekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk weer gemist.
Ik denk dat er weinig dingen zijn die ik nog kan vertellen die niet allang ergens op Fok! staan.Ik vraag me wel eens af of ik soms exhibitionistische neigingen heb.
Misschien is dat laatste zo. Ik denk ook aan je idee om te schelden op de Erasmusbrug, en een voorval wat ik niet hier ga neerzetten.. Of er naast de andere redenen ook een stukje exhibitionisme inzit is echter iets wat je zelf moet beredeneren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk weer gemist.
Ik denk dat er weinig dingen zijn die ik nog kan vertellen die niet allang ergens op Fok! staan.Ik vraag me wel eens af of ik soms exhibitionistische neigingen heb.
Ik heb meestal S.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:21 schreef Reya het volgende:
Ja, nu weten opeens redelijk wat mensen van welke partij ik lid ben. Ik ben nog net niet begonnen over mijn maat onderbroeken
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:22 schreef Alicey het volgende:
Misschien is dat laatste zo. Ik denk ook aan je idee om te schelden op de Erasmusbrug, en een voorval wat ik niet hier ga neerzetten..
Ach, ik zie gewoon niet in waarom ik geheimzinnig zou moeten doen over dingen. Ik vind het leuk om ervaringen te delen. Ook omdat je dan vaak iets terugkrijgt. Ik denk bijvoorbeeld aan het topic over seksuele ervaringen in de kindertijd.quote:Of er naast de andere redenen ook een stukje exhibitionisme inzit is echter iets wat je zelf moet beredeneren.
Ik probeer altijd bepaalde dingen wel voor me te houden. Meestal met succes, overigens.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig.
[..]
Ach, ik zie gewoon niet in waarom ik geheimzinnig zou moeten doen over dingen. Ik vind het leuk om ervaringen te delen. Ook omdat je dan vaak iets terugkrijgt. Ik denk bijvoorbeeld aan het topic over seksuele ervaringen in de kindertijd.
Er zijn ook best een paar dingen die ik voor me houd, hoor. Maar dat zijn die dingen die ik sowieso aan niemand zou vertellen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:25 schreef Reya het volgende:
Ik probeer altijd bepaalde dingen wel voor me te houden. Meestal met succes, overigens.
Dat lijkt me een uitermate boeiend programma!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:25 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.rvu.nl/rvu.php?i=4&l=0&n=806
ben benieuwd !
Je kunt altijd mailen als je geen idee hebt waar ik het over heb.quote:
Ik heb dat zelf ook wel tot op zekere hoogte. Het is alleen jammer dat nadenken over het verleden op dit gebied vaak pijnlijk is voor me.quote:Ach, ik zie gewoon niet in waarom ik geheimzinnig zou moeten doen over dingen. Ik vind het leuk om ervaringen te delen. Ook omdat je dan vaak iets terugkrijgt. Ik denk bijvoorbeeld aan het topic over seksuele ervaringen in de kindertijd.
Die dingen heb ik net zo goed. Ik denk dat iedereen wel dingen heeft die echt niemand anders weet. Op zich fascinerend om je af te vragen of die gedachten ooit bestaan hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zijn ook best een paar dingen die ik voor me houd, hoor. Maar dat zijn die dingen die ik sowieso aan niemand zou vertellen.
Mail het maar aan me.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:28 schreef Alicey het volgende:
Je kunt altijd mailen als je geen idee hebt waar ik het over heb.
Hoe bedoel je? In het verleden heeft het openhartig zijn ellende opgeleverd?quote:Ik heb dat zelf ook wel tot op zekere hoogte. Het is alleen jammer dat nadenken over het verleden op dit gebied vaak pijnlijk is voor me.
Ik weet wel zeker dat ze hebben bestaan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:29 schreef Alicey het volgende:
Die dingen heb ik net zo goed. Ik denk dat iedereen wel dingen heeft die echt niemand anders weet. Op zich fascinerend om je af te vragen of die gedachten ooit bestaan hebben.
Is goed.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mail het maar aan me.Anders kan ik straks niet slapen.
Niet direct, hoewel ook dat soms wel het geval was. Meer dat ik over bepaalde aspecten van mijn verleden niet kan praten zonder grote gevolgen, terwijl ik het wel zou willen. Afijn, you get the picture I think..quote:Hoe bedoel je? In het verleden heeft het openhartig zijn ellende opgeleverd?
Hm ja.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:33 schreef Alicey het volgende:
Niet direct, hoewel ook dat soms wel het geval was. Meer dat ik over bepaalde aspecten van mijn verleden niet kan praten zonder grote gevolgen, terwijl ik het wel zou willen. Afijn, you get the picture I think..
Ze zijn voorgoed verloren na je dood.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ze hebben bestaan.
True..quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar tot dan toe moet ik ermee leven.
misschien moet ik ze opschrijven...dan kunnen ze na m'n dood gevonden worden...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze zijn voorgoed verloren na je dood.
Het soort gedachten waar ik het over heb hoeven nou niet zo nodig gevonden te worden..quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien moet ik ze opschrijven...dan kunnen ze na m'n dood gevonden worden...![]()
of voor m'n dood![]()
nou ja, in ieder geval niet voor m'n doodquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het soort gedachten waar ik het over heb hoeven nou niet zo nodig gevonden te worden..
Nee, ik denk niet dat de wereld er iets aan heeft.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:
Het soort gedachten waar ik het over heb hoeven nou niet zo nodig gevonden te worden..
Dat sowieso niet, maargoed dat gaat ook voor een hoop gedachten op die ik wel openbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat de wereld er iets aan heeft.
misschien zijn het wel stille wensen die we voor een persoonlijke ontwikkeling eigenlijk uit zouden moeten voerenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat de wereld er iets aan heeft.
Ik denk eerder het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien zijn het wel stille wensen die we voor een persoonlijke ontwikkeling eigenlijk uit zouden moeten voeren
Da's ook weer zo. Als dat het uitgangspunt, kan ik maar beter de rest van mijn leven mijn mond houden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:40 schreef Alicey het volgende:
Dat sowieso niet, maargoed dat gaat ook voor een hoop gedachten op die ik wel openbaar.
ja, maar daar hebben we niets aan. dat is ook maar een meningquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk eerder het tegenovergestelde.
Dat is dan weer niet zo. Misschien zou je zelfs kunnen zeggen dat er altijd wel iemand is die iets heeft aan een bepaalde gedachte..quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Als dat het uitgangspunt, kan ik maar beter de rest van mijn leven mijn mond houden.
Mijn stille wensen mag je allemaal weten, hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:40 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien zijn het wel stille wensen die we voor een persoonlijke ontwikkeling eigenlijk uit zouden moeten voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |