DS echter wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
SM komt niet in de bijbel voor bij mijn weten. Poepseks ook niet.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
SM komt niet in de bijbel voor bij mijn weten. Poepseks ook niet.
Hier even verder... Goed, dan ga ik dus twijfelen of het wel echt negen is, waarom dat dan zo bepaald is, dat het qua tijdzonde gezien niet klopt, bestaat negen uur wel echt?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan stel je een twijfelkwartiertje in tussen negen en kwart over negen 's avonds.
Plasseks dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:53 schreef Reya het volgende:
![]()
* Reya distantieert zich stilletjes van de discussie
Je moet natuurlijk alleen twijfelen aan relevante dingen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:54 schreef Alicey het volgende:
Hier even verder... Goed, dan ga ik dus twijfelen of het wel echt negen is, waarom dat dan zo bepaald is, dat het qua tijdzonde gezien niet klopt, bestaat negen uur wel echt?
Om mee te beginnen.
In het echt zou ik het alleen als gevende partij overwegen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:56 schreef het_fokschaap het volgende:
poepseks, plasseks, SM etc. vind ik wel leuk in zo'n computerspelletje. IRL hoeft het niet zo nodig
Daar pas ik al helemaal voor..quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk alleen twijfelen aan relevante dingen.
Iets voor mij is het denk ik niet echt. Ik zou echter geen onderscheid maken bij een overweging.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In het echt zou ik het alleen als gevende partij overwegen.
Je wilt alleen twijfelen aan marginale zaken?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:58 schreef Alicey het volgende:
Daar pas ik al helemaal voor..
als je in een relatie beide alleen wilt geven moet je een triootje doen. met z'n tweeën over die derde heen pis- en poepsexenquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In het echt zou ik het alleen als gevende partij overwegen.
Dus in je bek gescheten worden wordt door jou even hoog of laag gewaardeerd als iemand in zijn bek schijten?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:59 schreef Alicey het volgende:
Iets voor mij is het denk ik niet echt. Ik zou echter geen onderscheid maken bij een overweging.
Lijkt me enorm leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:00 schreef het_fokschaap het volgende:
als je in een relatie beide alleen wilt geven moet je een triootje doen. met z'n tweeën over die derde heen pis- en poepsexen
Dat kan ik makkelijk wegrationaliseren. Bij zaken die er echt toe doen ben ik vaak lange tijd aan het denken, maar ik kom toch iedere keer weer op dezelfde conclusie uit.. Hoewel het wel een goede is om in slaap te komen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je wilt alleen twijfelen aan marginale zaken?
We hadden het over plassex, en er was nog niet voorop gesteld dat het oraal zou worden opgenomen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dus in je bek gescheten worden wordt door jou even hoog of laag gewaardeerd als iemand in zijn bek schijten?
Sorry hoor
Oh, ik kan dan juist niet slapen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:01 schreef Alicey het volgende:
Dat kan ik makkelijk wegrationaliseren. Bij zaken die er echt toe doen ben ik vaak lange tijd aan het denken, maar ik kom toch iedere keer weer op dezelfde conclusie uit.. Hoewel het wel een goede is om in slaap te komen.
Fokke en Fok!ke vinden de LFC sowieso al sexistischer dan #ONZ, dus het valt wel mee denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien moeten we een waarschuwing in de TT plaatsen voor de expliciete inhoud van deze SC
Ik word juist moe van mezelf..quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, ik kan dan juist niet slapen.
Oh, pardon.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
We hadden het over plassex, en er was nog niet voorop gesteld dat het oraal zou worden opgenomen.
Dat valt reuze mee hoor. Geen groter tuig dan christenen lijkt het soms..quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:07 schreef Reya het volgende:
Als we irl ook zo zijn, komen we er bij de EO-jongerendag dus never nooit in
Daar gaat de aftermeet
Met nepdrollen naar de EO Jongerendag!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:07 schreef Reya het volgende:
Als we irl ook zo zijn, komen we er bij de EO-jongerendag dus never nooit in
Daar gaat de aftermeet
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar ik vermoed dat het irl erg meevalt.
Ja maar...Dan staan we daar tussen al die lange rokken en keurige scheidinkjes, en dan gaat Lupa het opeens over een anaalplug hebben. Ik geef ons dan echt niet lang hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor. Geen groter tuig dan christenen lijkt het soms..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:10 schreef het_fokschaap het volgende:nee hoor, ik ben IRL precies zo als op Fok!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:11 schreef Reya het volgende:
Ja maar...Dan staan we daar tussen al die lange rokken en keurige scheidinkjes, en dan gaat Lupa het opeens over een anaalplug hebben. Ik geef ons dan echt niet lang hoor
iets maarquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben irl iets minder seksgericht.
Ik denk dat je je toch erg vergist nu..quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja maar...Dan staan we daar tussen al die lange rokken en keurige scheidinkjes, en dan gaat Lupa het opeens over een anaalplug hebben. Ik geef ons dan echt niet lang hoor
Ik ben irl veel braver.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben irl iets minder seksgericht.
Ik denk dat ik eerder sta op te kijken als ze irl wel zo is als op FOK! dan als dat niet het geval isquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat je je toch erg vergist nu..
Het scheelt dat ik al een aantal WFL'ers heb gezien, maar wat newbee-meeters over mij denken zal ook wel niet geheel overeenstemmen met de werkelijkheid.. Hoewel... Mjah, ze zien wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben echt bang voor die meet. Jullie verwachten een nymfomane.
Ik had het trouwens niet over Lupa.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder sta op te kijken als ze irl wel zo is als op FOK! dan als dat niet het geval is
Nou ja, je hebt gezegd dat je heel rustig bent, dus dan zal dat welquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik al een aantal WFL'ers heb gezien, maar wat newbee-meeters over mij denken zal ook wel niet geheel overeenstemmen met de werkelijkheid.. Hoewel... Mjah, ze zien wel.
Is prima, dan zorg ik wel dat datgene wat je drinkt veel alcohol bevat.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:18 schreef Reya het volgende:
Oh ja, ik ga niet te veel drinken, want bij de vorige meet heb ik - met niet eens zoveel op - alweer meer gezegd dan me lief is
Dat heb ik natuurlijk weer gemist.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:18 schreef Reya het volgende:
Oh ja, ik ga niet te veel drinken, want bij de vorige meet heb ik - met niet eens zoveel op - alweer meer gezegd dan me lief is
Ja, nu weten opeens redelijk wat mensen van welke partij ik lid ben. Ik ben nog net niet begonnen over mijn maat onderbroekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk weer gemist.
Ik denk dat er weinig dingen zijn die ik nog kan vertellen die niet allang ergens op Fok! staan.Ik vraag me wel eens af of ik soms exhibitionistische neigingen heb.
Misschien is dat laatste zo. Ik denk ook aan je idee om te schelden op de Erasmusbrug, en een voorval wat ik niet hier ga neerzetten.. Of er naast de andere redenen ook een stukje exhibitionisme inzit is echter iets wat je zelf moet beredeneren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk weer gemist.
Ik denk dat er weinig dingen zijn die ik nog kan vertellen die niet allang ergens op Fok! staan.Ik vraag me wel eens af of ik soms exhibitionistische neigingen heb.
Ik heb meestal S.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:21 schreef Reya het volgende:
Ja, nu weten opeens redelijk wat mensen van welke partij ik lid ben. Ik ben nog net niet begonnen over mijn maat onderbroeken
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:22 schreef Alicey het volgende:
Misschien is dat laatste zo. Ik denk ook aan je idee om te schelden op de Erasmusbrug, en een voorval wat ik niet hier ga neerzetten..
Ach, ik zie gewoon niet in waarom ik geheimzinnig zou moeten doen over dingen. Ik vind het leuk om ervaringen te delen. Ook omdat je dan vaak iets terugkrijgt. Ik denk bijvoorbeeld aan het topic over seksuele ervaringen in de kindertijd.quote:Of er naast de andere redenen ook een stukje exhibitionisme inzit is echter iets wat je zelf moet beredeneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |