quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bupie heeft het druk met bloggen en examens, dus ja!!
Dat klopt niet he!!quote:Geslacht: Man
Ik ben dol op misleiding.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt niet he!! [afbeelding]
Dat geflopte programma van de Varaquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:26 schreef Dada het volgende:
Ach wat, jullie hebben geen van allen smaak. Wie kent hier The Band![]()
Jaja, altijd als ik een goed nummer wil posten, doe ik ook maar een deel van de titel waardoor hetquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geloof je het als ik zeg dat ik gewoon een stukje deed en dus daarom niet de hele zin ?![]()
Ja, met dat ene huppelmeisje! D'r naam ligt op het puntje van m'n tong.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat geflopte programma van de Vara?
De eerste cultuurbarbaar heeft zich laten zienquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
Dat geflopte programma van de Vara?
Noem één band lidquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:31 schreef PeRi het volgende:
The Band is tof.
Maak nou aahaaaf!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jaja, altijd als ik een goed nummer wil posten, doe ik ook maar een deel van de titel waardoor het
..nergens op slaat!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maak nou aahaaaf!!!!MAAK AF! [afbeelding]
Terence Scheurs?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:30 schreef Insomaniac het volgende:
Ja, met dat ene huppelmeisje! D'r naam ligt op het puntje van m'n tong.....
Hee, het is dus geflopt he! Ik heb het dan ook nooit gekekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:30 schreef Dada het volgende:
[..]
De eerste cultuurbarbaar heeft zich laten zien
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:32 schreef PeRi het volgende:
Sorry Dada.
Ja! Terence! Die vind ik zó leueueuek!quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, het is dus geflopt he! Ik heb het dan ook nooit gekeken
Ik geloof het wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef Insomaniac het volgende:
Ja! Terence! Die vind ik zó leueueuek!. Ze had ook heel lang met Michiel Huisman, toch?
Gek, ik hebt het niet over een TV programma maar over een echte bandquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Hee, het is dus geflopt he! Ik heb het dan ook nooit gekeken
Terence is leukquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.
Ze zat toch ook in SixPack? Daar vond ik haar maar vervelend, eik.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef PeRi het volgende:
http://theband.hiof.no/ Oh maar dat klinkt nog best okay!
Mja, heb r een keer bij 6pack gezien, toen deed ze een zonnebloem na. Dat was welquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.
Ze zat toch ook in SixPack? Daar vond ik haar maar vervelend, eik.
Het zal wel een goeie band zijn dan met zo'n originele naamquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Gek, ik hebt het niet over een TV programma maar over een echte band
You really do me adore me now, don't you!?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:36 schreef Dada het volgende:
[..]PeRi
Wel lastig zoeken he
Geweldige band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |