quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:15 schreef jitzzzze het volgende:
Oké, nu ben ik:
Poekiewoekie (slijm, slijm, slijm)
hoe zou dat toch komenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een betere imitatie
tot morgen... wie dan .... best onduidelijk dezequote:Op donderdag 26 mei 2005 18:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
hoe zou dat toch komen![]()
maar tot zover m'n verkapte tvp voor morgen..
tot dan
Tot morgenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
hoe zou dat toch komen![]()
maar tot zover m'n verkapte tvp voor morgen..
tot dan
Onduidelijk? de betreffende persoon is net langs geweestquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
tot morgen... wie dan .... best onduidelijk deze
FIsherrrrrquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onduidelijk? de betreffende persoon is net langs geweest
Ja da's toch vetquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:19 schreef mie_at_work het volgende:
nog meer mensen hier die altijd de telefoon moet opnemen?
Kalmeer ze eerst ofsow... is ook fijner voor je collega die hem na je krijgt....quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:49 schreef mie_at_work het volgende:
echt voordat ik telefoon opneem moet ik steeds maar weer bedenken wat ik ook alweer moest zeggen en dan kom ik steeds maar niet uit mijn woorden![]()
en als ik ze doorverbind kan ik hun namen geeneens doorgeven, omdat ik de helft niet versta van wat ze zeggen
dit is in het begin altijd wennen ja, maar een tip.. leg wat papier en een pen voor je en schrijf ALLES op met steekwoorden wat ze zeggen. Vraag ook gerust of ze even willen herhalen wat ze zeggen, voor hun is dat echt niet vreemd... altijd vlot praten tegen de mensen werkt ook om je zenuwen te onderdrukken.. gewoon heel overdreven vriendelijk zijn en duidelijk praten.. komt allemaal goed en ik vind het zelfs leuk om de telefoon op te nemen tegenwoordigquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:49 schreef mie_at_work het volgende:
echt voordat ik telefoon opneem moet ik steeds maar weer bedenken wat ik ook alweer moest zeggen en dan kom ik steeds maar niet uit mijn woorden![]()
en als ik ze doorverbind kan ik hun namen geeneens doorgeven, omdat ik de helft niet versta van wat ze zeggen
Je geeft het antwoord zelf al...quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:03 schreef mschol het volgende:
valt hier nog wat te beleven ofg mag ik niet mee lullen omdat ik gee stagiare ben?
ja dat heeft iedereen natuurlijk.. aan de andere kant van de ljjn begint iemand een snel verhaal en jij moet al die informatie in korte tijd tot je nemen en bedenken wat je er mee moet doen. Dat is in een bedrijf waar je stage loopt of net werkt helemaal moeilijk omdat je ten eerste niemand kent en ten tweede je weet helemaal niet hoe de zaken geregeld zijn binnnen het bedrijf. Ik heb veel knullige telefoon gesprekken gehad ja maar daar leer je van. Gewoon zelfverzekerd en enthousiast die telefoon opnemen met: Goeiemorgen! , (naam van het bedrijf) met marcel!(vul hier eigen naam inquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:15 schreef mie_at_work het volgende:
Mr-Z ging het bij jou in begin ook zo gebrekkig qua telefoonvaardigheden?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:30 schreef Mr-Z het volgende:
En dit was volgens mij een van de langste berichten in deze reeks met een serieuze bedoeling![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |