Ja, de datum ga ik vastzetten. Ik zet je er op. Doe je ook mee met eten?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:36 schreef jogy het volgende:
Ik doe ook komen trouwens. 9 juli wordt het?
Weet ik nog niet zeker, kom ik nog op terug, het is namelijk een half uurtje rijden naar het Solse van waar ik vandaan kom.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, de datum ga ik vastzetten. Ik zet je er op. Doe je ook mee met eten?
ok, je hebt eigen vervoer begrijp ik iig?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Weet ik nog niet zeker, kom ik nog op terug, het is namelijk een half uurtje rijden naar het Solse van waar ik vandaan kom.. Om dan eerst helemaal om te karren naar Caterijnen vind ik een beetje jammer.
Vanaf waar kom je?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef Natalie het volgende:
Interessant.
Wil d'r al tijden heen maar het lijkt maar niet te lukken.
Wie weet kom ik ook. Maar het eeuwige probleem is natuurlijk het vervoer.
Misschien kun je met Lupa, Haushofer en Maethor overleggen? Die komen uit Friesland/Groningen..quote:
Ik denk er nog even overquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:25 schreef Alicey het volgende:
Misschien kun je met Lupa, Haushofer en Maethor overleggen? Die komen uit Friesland/Groningen..
Niet dat die eigen vervoer hebben, maar je kunt bijvoorbeeld afspreken om samen een nacht door te halen bijv.
In of bij?quote:

Voor Haus ben ik niet bang. 't Is meer Lupa waar ik de kriebels van krijgquote:
Och, ik heb er geen anderen bij nodig hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat zag jij altijd al zitten, hè?
Dit is je kans.
Denk dat als je daar alleen verblijft, het de ervaring alleen maar boeiender maakt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:43 schreef Lynx666 het volgende:
Och, ik heb er geen anderen bij nodig hoor.
Het enige wat me nog tegen heeft gehouden is dat het zo'n pokke end lopen is naar het dichtsbijzijnde station.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef Natalie het volgende:
Voor Haus ben ik niet bang. 't Is meer Lupa waar ik de kriebels van krijg
Geloof dat ik Lupa nog ken uit een berucht donor-topic... Heb er nog nachtmerries vanquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
De reputatie van Lupa is zelfs al voorbij WFL breed bekend.![]()
Heb je een linkje voor me?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Geloof dat ik Lupa nog ken uit een berucht donor-topic... Heb er nog nachtmerries van
Oh mijn God! En ik ken haar eik niet eens!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
De reputatie van Lupa is zelfs al voorbij WFL breed bekend.![]()
Ik begin nu toch nieuwsgierig te worden, hoor. Is het echt zo erg? Wíl ik nog wel komen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, gelukkig, het gaat om een ander soort reputatie.
Ik word er weer bij betrokkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik begin nu toch nieuwsgierig te worden, hoor. Is het echt zo erg? Wíl ik nog wel komen?
Iig, ik houd het even op misschien. Ik laat nog van me horen.
Dat Lynx666 en Reya komen maakt het ook al niet beter
Jij weet dat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef Natalie het volgende:
Ik val in het echt best mee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef Natalie het volgende:
Ik begin nu toch nieuwsgierig te worden, hoor. Is het echt zo erg? Wíl ik nog wel komen?
Links!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij weet dat.
De rest zal dat spoedig ervaren.
Heb ik niet goed opgelet dan de vorige keer???quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij weet dat.
Ik denk het wel hoor. Ik heb Lupa wel eens kort gemeet, en ze heeft me niet verkracht of aangerand.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zo erg?quote:Iig, ik houd het even op misschien. Ik laat nog van me horen.
Ach.. Eerste indrukken zeggen bij mij weinig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb ik niet goed opgelet dan de vorige keer???
ohquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ach.. Eerste indrukken zeggen bij mij weinig..
Dat bedoel ik dus...quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:55 schreef Lynx666 het volgende:
Jij weet dat.
Je overschat mijn lef.quote:
Als je Lynx gaat bespringen op die meet, dan geef ik je op voor adoptiequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Reya het volgende:
Ben ik dan niet je allerliefste stiefzoon, Natalie?
* Alicey wil wel een Reya adapteren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als je Lynx gaat bespringen op die meet, dan geef ik je op voor adoptie
ik heb em al 1x ontmoet..quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef Natalie het volgende:
[..]
You have no idea who you're dealing with
Nu je het zegt inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef Natalie het volgende:
Trouwens, ligt het aan mij of zie ik wel erg veel crew posten?
Het is weer eens iets anders dan een tienerzwangerschap.quote:En Alicey, jonge moeder word je dan.
Het hoeft denk ik geen probleem te zijn, we halen gewoon een nacht door.quote:Maar goed. Misschien dus. En 9 juli zou geen probleem zijn.
Ik zit gewoon met de vervoer/verblijf. Whatever.
Ik wil eigenlijk wel terug naar mijn echte moeder...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als je Lynx gaat bespringen op die meet, dan geef ik je op voor adoptie
We hebben geen idee wie dat is... Dat moet je bij je vader zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:12 schreef Reya het volgende:
Ik wil eigenlijk wel terug naar mijn echte moeder...![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Alicey het volgende:
Ik vond Lynx er anders best lief en onschuldig uit zien.
Je denkt dat 't "Solse Gat" een populaire kroeg is met snoeiharde muziek?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:19 schreef Natalie het volgende:
Zeg, hoe hoe hoog is het 'schor-worden-gehalte' eigenlijk bij deze meeting?
Anders moet ik even gebarentaal leren... Hmm... not that you would see any of that in the middle of the night
Je weet nooit er uit dat gat tevoorschijn ploptquote:Op zondag 12 juni 2005 12:21 schreef Lynx666 het volgende:
Je denkt dat 't "Solse Gat" een populaire kroeg is met snoeiharde muziek?.
Jij gaat ons toch beschermen tegen de grote boze orbs?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:29 schreef ATuin-hek het volgende:
gezellig! Collectief gillen als we door orbs worden belaagd
In Hoog Catherijne met zijn allen eten, daarna naar het Solse Gat. We blijven daar waarschijnlijk tot ergens diep in de nacht en/of ochtend. Wetenschappers laten hun hypothesen los, en de anderen ervaren gewoon.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:53 schreef miss_sly het volgende:
Hoe gaat de meet er eigenlijk uitzien?
Want op zich kan ik geloof ik 9 juli ook
Klinkt best okquote:Op zondag 12 juni 2005 19:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Hoog Catherijne met zijn allen eten, daarna naar het Solse Gat. We blijven daar waarschijnlijk tot ergens diep in de nacht en/of ochtend. Wetenschappers laten hun hypothesen los, en de anderen ervaren gewoon.
Het ligt er aan. Heb je eigen vervoer?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klinkt best ok
Dit is zoiets waar je je ook later voor kunt aanmelden, toch? Hoeft niet nu al, want er hoeft niets geregeld
Ik heb sowieso eigen vervoerquote:
Mooiquote:Op zondag 12 juni 2005 19:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan hoef je denk ik niets te regelen, en kun je nog last minute aanmelden.
Prima!quote:Op zondag 12 juni 2005 20:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooi
Dan ga ik gewoon nog even denken en misschien wel mee!
Tuurlijk, geen probleem. Hoewel ik niet denk dat er iemand hier uit de buurt komtquote:Op zondag 12 juni 2005 20:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Prima!
Als je zeker weet dat je gaat kun je het dan wel laten weten? Kun je misschien nog wat andere gat-bezoekers zonder eigen vervoer meenemen.
Met name op het station gaat het om. Tot het station is het met OV te doen.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk, geen probleem. Hoewel ik niet denk dat er iemand hier uit de buurt komt
Maar op een station oppikken kan eventueel ook.
Je bent toegevoegd.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Jup ik ga meeOok premeet en met het ov erheen.
Jammer dat je niet kan.. Ik heb je van de lijst afgehaald.quote:Op maandag 13 juni 2005 07:53 schreef nokwanda het volgende:
Helaas....... Haal mij maar weer van de lijst af.![]()
Zit een veel te drukke periode aan te komen. Ik volg het allemaal wel weer virtueel.
Tussen welke tijden en/of data is je OV wel geldig?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan zeker weten wel, heb 't al in mijn agenda geschreven. Wordt alleen best duur, want mijn OV is niet geldig dan.
quote:Op zondag 12 juni 2005 20:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Jup ik ga meeOok premeet en met het ov erheen.
Ik vergiste me!quote:Op maandag 13 juni 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
Tussen welke tijden en/of data is je OV wel geldig?
Kijk aan, ook voor jou dus een mooie datum.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vergiste me!Hij is van 15 juli tot 15 augustus ongeldig. Dus nog net op tijd.
En anders heb je 40% korting!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vergiste me!Hij is van 15 juli tot 15 augustus ongeldig. Dus nog net op tijd.
Alleen als je een weekendkaart hebt. Een weekkaart is gewoon een maand helemaal niet geldig volgens mij.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:43 schreef qu63 het volgende:
En anders heb je 40% korting!
jawel, lees maar goed na!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen als je een weekendkaart hebt. Een weekkaart is gewoon een maand helemaal niet geldig volgens mij.
Weekkaartquote:
Daar kan ik me wel in vindenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:50 schreef het_fokschaap het volgende:
9 juli kan ik ook wel. maar alleen als het een zwoele zomerse nacht is ga ik in dat gat zitten...
Zeker leuke groepquote:
Zij jullie van suiker ofzo, watjes!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef miss_sly het volgende:
Daar kan ik me wel in vinden
Hoewel, het moet in ieder geval droog zijn
Precies. Windkracht 12 en -25 buiten en dan nog kom ik in een t-shirt. Mac-donalds generatie kindjesquote:Op maandag 13 juni 2005 18:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zij jullie van suiker ofzo, watjes!
Tsssk. Ik ben ouder dan jij. In mijn jeugd was er nog geen MacDonaldsquote:Op maandag 13 juni 2005 18:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Precies. Windkracht 12 en -25 buiten en dan nog kom ik in een t-shirt. Mac-donalds generatie kindjes![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tsssk. Ik ben ouder dan jij. In mijn jeugd was er nog geen MacDonalds
Ze waren er dus welquote:Het zijn de jaren vijftig van de vorige eeuw. Dick en Mac McDonald runnen een klein maar populair hamburgerrestaurant in Californië. Hun geheim: snelle en vriendelijke bediening van de gasten, producten van hoge kwaliteit en een brandschoon restaurant. Ray Kroc, verkoper van milkshakemachines, is zeer onder der indruk. Hij neemt de formule in 1954 over en opent in 1955 zijn eerste restaurant in Des Plaines, Illinois. De naam van het restaurant: McDonald’s.
Vele restaurants zullen volgen. Ook in Nederland. Het eerste restaurant wordt geopend in Zaandam, in augustus 1971. Inmiddels zijn er ruim 225 restaurants in heel Nederland. En allemaal werken ze nog steeds volgens de succesformule van de gebroeders McDonald en Ray Kroc: KSK&W. Kwaliteit, Service, Kraakhelderheid & Waar voor je geld.
Dat is de schuld van mijn oudersquote:Op maandag 13 juni 2005 20:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
[..]
Ze waren er dus wel
Alleen de eerste paar jaar van je leven heb je ze gemist
Niet!!!!! Ik heb me straks afgemeld.quote:
Het heeft ook wel zijn charmes als het zeiknat is hoor. Het enige nadeel is dat je zo verkleumt, maar ook dat is te overleven.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden
Hoewel, het moet in ieder geval droog zijn
quote:
quote:
I took it hard too..quote:
Geen idee nog. Hoewel het vervoer steeds zekerder lijkt te wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:16 schreef ATuin-hek het volgende:
Zeker leuke groepPaar ook die ik nog niet gemeet heb.
Ga je zelf ook??
Hetzelfde hierquote:Op zondag 19 juni 2005 19:46 schreef Natalie het volgende:
Geen idee nog. Hoewel het vervoer steeds zekerder lijkt te wordenIk wacht nog even met definitief 'ja' zeggen.
Schor? Nee we gaan niet lopen yellen en lallenquote:Op zondag 12 juni 2005 12:19 schreef Natalie het volgende:
Zeg, hoe hoe hoog is het 'schor-worden-gehalte' eigenlijk bij deze meeting?
Anders moet ik even gebarentaal leren... Hmm... not that you would see any of that in the middle of the night
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |