tis een heaumeauquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:54 schreef Houniet het volgende:
die teringlijer heeft de layout verneukt,, en daarna naar huis toe
oke danquote:
eindhoven de gekstuuuuuhquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:54 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik maakte geen grap![]()
Mental Theo de gekstuhhh![]()
ok, ik zal em toesprekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ blinker... fix dit morgen... hij blijft maar kloten... verneukt echt de sfeer hier ofsow :S
viel spassquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:54 schreef jitzzzze het volgende:
Dames en heren,
Het was mij weer een waar genoegen vandaag, maar het is tijd om in de zon bier te gaan drinken.
Tot morgen allemaal
iets voor iemand hier?quote:Contract bij Chelsea beloning voetbalidols
26/5/2005 14:27
Altijd al een miskend talent gevoeld, in Engeland begint de jacht op de onontdekte topper in spe. En niet via de reguliere open dagen, maar via het Idols-recept: Football Icon
In navolging op de zoektochten naar zangers, acteurs en andere showbusiness-helden in spe beginnen de voetbaltoppers to be in juni aan een afvalrace. Sky One, die het programma uitzendt, belooft 'drama op en buiten het veld'. De worst die wordt voorgehouden is niet de minste: een contract bij Chelsea.
'Niet elke jonge speler wordt opgemerkt. Dit is de kans voor iemand die over het hoofd is gezien', zegt Chelsea-coach José Mourinho, die met zijn staf de laatste selectie maakt. 'Dit laat ook zien dat Chelsea zich niet alleen maar richt op grote aankopen. We staan open voor iedereen die goed genoeg is.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |