Het mooiste komt nog, ik kan wiskunde laten vallen omdat ik een 7e vak hebquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:57 schreef Easyedwin het volgende:
stuudik denk dat ik gezakt ben op wiskunde van vandaag..of r moet een hele soepele normering komen!
4,5 is zelfs genoeg geloof ik voor jouquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:05 schreef Easyedwin het volgende:
ik niet..maar ik sta nu een 6.2.....beter heb ik een 5 ofzo..word zo mooi afgerond..
Als de rest dan 6 of hoger is ben je alsnog geslaagdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:21 schreef Easyedwin het volgende:
4,5 word pas afgerond nadat ie bij de 6 zit..dus eerst 4,5 + 6.2= 10.7?
10.7: 2 = 5,35 = 5
Welkom bij de club (8.72 hierquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:44 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik sta een 8,7
Ik had voor oefenexamens tot 2002 alles boven de 8,5 en ik ken de brief helemaal![]()
Daarbovenop mag ik een 2,3 halen om te slagen.
Komt wel goed denk ik![]()
mja hoop tquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:24 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Als de rest dan 6 of hoger is ben je alsnog geslaagd
Don´t worry my friend![]()
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:57 schreef kippiej het volgende:
Als je hier geen 10 voor hebt moet je wel even bij jezelf te raden gaan.
Hier heb je geen wiskunde knobbel voor nodig.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:30 schreef -XX- het volgende:
Niet iedereen heeft een wiskunde knobbel billemans!
Of dat je echt zo dom bent als het achtereind van een varkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:22 schreef kippiej het volgende:
[..]
Hier heb je geen wiskunde knobbel voor nodig.
Dit moeilijk vinden getuigt echt van dat dit vak je te weinig interesseert en dat je er echt geen hol aan hebt gedaan.
Nou sorry hoor, maar daar ben ik het niet mee eens..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:22 schreef kippiej het volgende:
[..]
Hier heb je geen wiskunde knobbel voor nodig.
Dit moeilijk vinden getuigt echt van dat dit vak je te weinig interesseert en dat je er echt geen hol aan hebt gedaan.
Beetje jammer dat iedereen altijd maar roept dat hij/zij disclectie of discalculatie hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar daar ben ik het niet mee eens..
Net als dat sommige dislectie hebben in taal, hebben sommige ook discalculatie in rekenen..
(veel mensen hebben daar nog nooit van gehoord maar is bestaat wel degelijk..zoek maar eens op )
Kheb ook daar last van, hoe vaak je ook leert en alles.. Je ziet het gewoon niet...
Ik heb dat vooral met getallen.. ( b.v met die dobbelstenen tekenen, dat doe ik met gemak..)
Wat een lolquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:22 schreef Imperium het volgende:
jah (zegt ie)
eens, maar ik zag het niet in die 2 uur..toen ik thuis er nog naar keek, leek het makkelijker, maar goed..er zijn altijd nog herexamens..want heb hem verkloot door het niet te zien..en ik kan wel beterquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:23 schreef Nietmachine het volgende:
Nah, heb dat examen ook even bekeken en moet zeggen dat het idd niet moeilijk is. Dit moet je gewoon makkelijk kunnen als je wat opgelet hebt in de les. Tuurlijk zijn er mensen die wiskunde gewoon niet zien, dat begrijp ik ook wel. Maar om nou te gaan roepen dat dit examen moeilijk was... Nou nee. Sowieso zijn dit allemaal dingen die je in het echte leven tegen kunt komen. Ga je dan ook met je handen in het haar zitten omdat je niet kunt tellen hoeveel blokken je nodig bent voor een zandbak?
Nofi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |