Ik neem mijn digitaal cameraatje ook mee, probeer wel wat leuke foto's te schieten hoewel er geen optische zoom op zit...quote:Op maandag 13 juni 2005 17:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
als ik 'm meeneem en de foto's redelijk gelukt zijn krijgt iedereen ze natuurlijk te zien...maar acht de kans niet te groot, ik ben geen ster in het foto's nemen op festivals

quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:22 schreef Mukie het volgende:
Ik ga de vrijdag al naar Nijmegen
Dus geen 1 dagje FOR maar 3 daagjes

nee wij gaan lekker relaxed bij een vriendin slapenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wij ook , gaan jullie ook op n camping ofzo?

Ik vind het exorbitant vroegquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vertrek zaterdag om 9:20. Dan zijn we even voor 12:00 in Nijmegen, ik vind het vroeg genoeg.

Waarom niet een uurtje of een half uurtje later?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vertrek zaterdag om 9:20. Dan zijn we even voor 12:00 in Nijmegen, ik vind het vroeg genoeg.

Als ik er zo over nadenk, me realiseer dat ik dan om 8:00 mijn bed uit moet ongeveer, ben ik het helemaal met je eens.quote:

Omdat we zaterdag, toen niemand bij Jerk wilde komen om afspraken te maken, besloten hebben dat we om 9:20 vertrekken. Ik kan er niets aan doen dat iedereen liever thuis bleef. Nu hebben jullie je maar aan ons aan te passen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom niet een uurtje of een half uurtje later?

Waarom zou ik dat willen zien? Ik heb er zo mijn twijfels bij, en dat terwijl ik het nog niet eens gehoord heb.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als je Alter Bridge wilt zien dan heb je weinig speling als je ook nog 45 minuten voor de bonnentent staat

Rond pinkpop (maand geleden) waren er al volgens Van Trommelen 40.000 kaarten verkocht. Ligt er net aan wat de capaciteit is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen zien? Ik heb er zo mijn twijfels bij, en dat terwijl ik het nog niet eens gehoord heb.
Ik heb trouwens hier, of op een andere site, gelezen dat de kaartverkoop goed ging enzo. Klopt dat wel? Ik zag gisteren nog een reclame langskomen, vlak voor of na het journaal van 18:00, toch niet de goedkoopste zendtijd. Lijkt mij niet logisch dat ze dat doen als het al bijna uitverkocht is.

ja leuk, lekker jou jaloers makenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach kom. Dan krijg ik er ook nog iets van mee, als collega-sloeber.

De eerste is een sneltrein, de tweede een stoptrein. Die rijden langer door tussen Nijmegen en Den Boschquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Klopt het dat de laatste trein vanuit Nijmegen naar Tilburg al om 23.38 gaat? Rammstein is pas om 23.45 afgelopen.. de laatste trein naar 's-Hertogenbosch gaat echter pas om 00.46... het lijkt mij toch niet dat er geen overstapmogelijkheden zijn naar Tilburg en Breda tussen die tijd..

Net via marktplaats alsnog een kaartje kunnen bemachtigen voor 47,50.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef Perruche het volgende:
ik wil OOK vrijdag gaan!!! Nou kan ik pas zaterdag ochtend naar nijmegen rijden... stomme stakers daaro bij prrail... anyhow dat is redelijk offtopic
[..]
ja leuk, lekker jou jaloers maken![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |