een ontmaagdingquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:57 schreef Danyel het volgende:
Aaah! Ik heb er zin in!![]()
Dit wordt mijn eerste echte grote festival..![]()
En waarom weet jij dat nog niet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:32 schreef Eveli het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik zal gaan....
Nou kheb niet veel geld op dit moment en tis toch vrij duur....en daar komt bij dat ik maar weinig mensen ken die ook gaan.quote:
Tsja, je gaat ook voor de muziek... met een paar mensen erbij kan het ook heel gezellig zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:26 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nou kheb niet veel geld op dit moment en tis toch vrij duur....en daar komt bij dat ik maar weinig mensen ken die ook gaan.
Nixxxje toch... alle macht in andermans handen? Da's kut.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:32 schreef nixxx het volgende:
hier weer verder gaan genieten alvastzaterdag toch maar nog eens een keer zeuren bij da baas dat ie me echt niet in moet plannen
Anders moet er een band tijdens Black Sabbath spelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:37 schreef Tokus het volgende:
2 uur ombouwtijd bij Rammstein?
En dat willen we niet natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:12 schreef Djaser het volgende:
[..]
Anders moet er een band tijdens Black Sabbath spelen.
Beter voor jou hoef je niet de hele tijd te werken danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:46 schreef crossover het volgende:
yeah ik mag lekker gratis naar for! wel afval prikken met de scouting, maar dat heb ik er zwaar voor over
Ik mag ook gratis en moet er ook werkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:46 schreef crossover het volgende:
yeah ik mag lekker gratis naar for! wel afval prikken met de scouting, maar dat heb ik er zwaar voor over
relax toch!! gratis alle vette bands zien!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:51 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ik mag ook gratis en moet er ook werken![]()
Zeker wel relaxed, alleen niet als je ergens in een uithoek staat zonder uitzicht en met crappy geluidquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:04 schreef crossover het volgende:
[..]
relax toch!! gratis alle vette bands zien!
Nederlands?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:42 schreef Djaser het volgende:
Drie dus, was vandaag er ook mee mis, ik dacht dat ik geen had gekregen van mn werk.
Dat zal waarschijnlijk in de tent wel Machine Head zijn, vrees ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:12 schreef Djaser het volgende:
[..]
Anders moet er een band tijdens Black Sabbath spelen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:43 schreef InsaneM666 het volgende:
Ik ga heel Machine Head bekijken..dan maar geen Sabbath
Nee, erger. Ik sta op de plek waar de frontman van Rammstein met zijn dildo mij onder kan pissenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:20 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Zeker wel relaxed, alleen niet als je ergens in een uithoek staat zonder uitzicht en met crappy geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |