ik stem ja, ik stem namelijk nooit nee.quote:op donderdag 26 mei 2005 14:29 schreef sjoe538 het volgende:
ik stem nee, ik stem namelijk nooit ja.
ik accepteer alleen de functie van überadmin van europaquote:op donderdag 26 mei 2005 15:14 schreef the_langolier het volgende:
ik stem tegen, zometeen maken ze jogy mod van europa.
jij weet ook echt élk topic in de richting van dubbele penetratie te krijgen.quote:op donderdag 26 mei 2005 21:02 schreef erodome het volgende:
ik stem nee, want dan krijg je er 2, toch?
quote:op vrijdag 27 mei 2005 00:55 schreef teringjakkie het volgende:
ik weet het nog niet, want als je ja zegt moet je ook nee kunnen zeggen.
waarom begin jij nu over dubbele penetratie?quote:[b]op vrijdag 27 mei 2005 00:57
jij weet ook echt élk topic in de richting van dubbele penetratie te krijgen.![]()
ik stem nee, vanwege eurodome.
dat is eigenlijk nog wel een goed argument hoor... veel mensen doen het namelijk uit protest tegen de overheid...quote:
quote:op donderdag 26 mei 2005 21:05 schreef s-two het volgende:
ik stem nee omdat lange frans het reclamespotje heeft ingesproken.
quote:op zaterdag 28 mei 2005 10:03 schreef leeharveyoswald het volgende:
[..]je bent een nederlander, want.. jaja daar komtie..
je woont in nederland
daarom is het nog wel een non argument.quote:op zaterdag 28 mei 2005 01:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dat is eigenlijk nog wel een goed argument hoor... veel mensen doen het namelijk uit protest tegen de overheid...
en dan wel elke dag naar delifrance om croissantjes hé!quote:op zaterdag 28 mei 2005 11:54 schreef damart het volgende:
als frankrijk tegen stemt dan stem ik toch voor, want heb een hekel aan frankrijk en fransen!
dat is dan weer wel een goed argument eigenlijk..quote:op zaterdag 28 mei 2005 10:11 schreef damart het volgende:
ik stem nee, omdat balkenende dan mooi voor lul staat!
quote:op zondag 29 mei 2005 13:41 schreef damart het volgende:
ik stem nee, want als ik ja stem, dan is straks de weg open voor nog meer belgen a la sara op fok!
quote:op donderdag 26 mei 2005 14:29 schreef sjoe538 het volgende:
ik stem nee, ik stem namelijk nooit ja.
ik stem juist ja, want dan doet europa aan het wk mee en dan worden we eindelijk wereldkampioen.quote:op zondag 29 mei 2005 14:46 schreef damart het volgende:
ik stem nee, want de voetbalclubs uit andere landen hebben al geld zat voor goede spelers, zonder dat nederland daar extra aan gaat bijbetalen!
rot op met die goede argumenten van je!quote:op zondag 29 mei 2005 15:09 schreef falco het volgende:
ik stem nee, want dat rijmt op politieke diarree!
daar zit ook nog wel enige kern van waarheid inquote:op maandag 30 mei 2005 11:34 schreef falco het volgende:
ook echt gehoord:
de regering doet zo z'n best om ons voor te laten stemmen, en laat zo weinig ruimte voor andere meningen, dat het wel slecht moet zijn om voor te stemmen.
zoals het hoort, ik snap al helemaal niet waarom vrouwen stemrecht hebben gekregen. dat is alleen maar een verdubbeling van de stemmen die de man uitbrengt.quote:op woensdag 1 juni 2005 01:40 schreef toad het volgende:
zonet nog een mevrouw op de regionale omroep...
"mijn man zegt dat ik nee moet gaan stemmen. gaat veel te veel macht naar brussel"
denk zelf na, je bent toch oud en wijs genoeg inmiddels, 40-jarige doos....![]()
vrouwen zorgen voor het bestaansrecht van bos en halsema. kwalijke zaak, met emotie op billetjes en nep-rolemodels stemmen. de inhoud is wat telt, niet het uiterlijk.quote:op woensdag 1 juni 2005 01:42 schreef dirkh het volgende:
[..]
zoals het hoort, ik snap al helemaal niet waarom vrouwen stemrecht hebben gekregen. dat is alleen maar een verdubbeling van de stemmen die de man uitbrengt.
de vrouwen die het niet voor elkaar hebben gekregen om een man te krijgen, stemmen niet. de uitzondering daarop, is of een man-wannabe of gewoon een uitzondering.
of ze heeft gewoon lekker een eigen wil....quote:op woensdag 1 juni 2005 01:42 schreef dirkh het volgende:
[..]
zoals het hoort, ik snap al helemaal niet waarom vrouwen stemrecht hebben gekregen. dat is alleen maar een verdubbeling van de stemmen die de man uitbrengt.
de vrouwen die het niet voor elkaar hebben gekregen om een man te krijgen, stemmen niet. de uitzondering daarop, is of een man-wannabe of gewoon een uitzondering.
degene(n) zonder charisma in den haag verlagen zich meestal tot populisme, bangmakerij en stemmingmakerij. dus wat mij betreft méér femke's en wouter's in den haag.quote:[quote]op woensdag 1 juni 2005 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrouwen zorgen voor het bestaansrecht van bos en halsema. kwalijke zaak, met emotie op billetjes en nep-rolemodels stemmen. de inhoud is wat telt, niet het uiterlijk.
lolquote:op woensdag 1 juni 2005 02:48 schreef the_t het volgende:
het moge duidelijk zijn wat ik ga doen. helaas kon ik niet al mijn argumenten goed toelichten in een icon van 10kb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |