Hihiquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Rond 17:30 zet ik de op en de ode online
Nog maar een uurtje, ik ben blij voor je dat het afgelopen isquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:53 schreef IJlien het volgende:ben weer terug
mensen ik ben nog maar een klein uurtje aanwezig hier!!
IEH!!
nou ik zou 't geen ramp vinden als dit m'n laatste uurtje was eigenlijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:53 schreef IJlien het volgende:ben weer terug
IEH!!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb pijn in mn ogen. klote hooirkoorts
Ik kom je wel een kusje geven om je de pijn te doen vergetenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb pijn in mn ogen. klote hooirkoorts
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:53 schreef IJlien het volgende:ben weer terug
IEH!!
Dank je! MEN ik ben gewoon zenuwachtig!!!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog maar een uurtje, ik ben blij voor je dat het afgelopen is
Stuur de uitnodegingen van het feest maar niet meer fish... hij is terugquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:55 schreef Dark_Killah het volgende:
Middag, ik ben alweer van school verlost.
Als ik dat hier mag zeggen.
Mocht ik je niet meer spreken vandaag, bedankt voor de leuke bijdrage die je hebt geleverd aan deze topicreeks (niet alleen in de vorm van de geweldige ode)!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:53 schreef IJlien het volgende:ben weer terug
IEH!!
oh, fijn.. schop 'm weg danquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Stuur de uitnodegingen van het feest maar niet meer fish... hij is terug![]()
Waar ben je zenuwachtig voor dan ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dank je! MEN ik ben gewoon zenuwachtig!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |