quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:41 schreef Doffy het volgende:
Een oud-collega van mij schreef ooit een 'aura-programma' voor iemand die aura-foto's verkocht. Lekker random kleurtjes plakken op foto's
Het betere fotosoep werk?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:41 schreef Doffy het volgende:
Een oud-collega van mij schreef ooit een 'aura-programma' voor iemand die aura-foto's verkocht. Lekker random kleurtjes plakken op foto's
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga even sociaal doen (ben bij mijn ouders) en eten.
ik ben al geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:56 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben al geweestNee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:56 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben al geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Nuff said
ik krijg langzamerhand zo'n Pleasantville beeld van jouw familiequote:Op donderdag 26 mei 2005 17:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij mijn ouders is het altijd heel leuk hoor.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:57 schreef het_fokschaap het volgende:
ik krijg langzamerhand zo'n Pleasantville beeld van jouw familie
ok ok....veel plezier straks.quote:
Hey sly!quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:18 schreef miss_sly het volgende:
Moeiljık toetsenbord hiero
Blind typen gaat hıer niet!
Mooi weer, goed eten en lekkere mannen
AIquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:04 schreef Doffy het volgende:
Welk subgebied?
Godverdomme we zijn het eensquote:Er zijn maar weinig wetenschappers die formules zo kunnen opdreunen, want het voegt niets toe. Formules zijn de manier waarop kennis is gecondenseerd, maar het is geen doel op zich. Daar sta je niet alleen in.
Oh maar dat dit voorkomt zal ik ook niet ontkennen. Een deel weet ik wel ja en gezien de studie kun je er ook niet echt omheen imho. Die naam is ook geen onbekende nee. Ik ken echter genoeg verhalen dat ik ervan overtuigd ben dat er soms 'info' in die 'hallucinaties' zit. Iets waar ik graag een theorie voor zou zien naast toeval. electromagnetische straling is een hele goede hierin doch slechts het begin. We missen iets en dit is slechts een deel van de verklaring. Ook is dit maar 1 tak van getuigenverklaringen. Vandaar dat ik dingen als hutchisson niet ondenkbaar vind want ik gooi het paranormale op een natuurverschijnsel wat nog in kaart moet worden gebracht. Tuuwk kan ik hier naast zitten en wie weet past het binnen de huidige modellen maar voor mij is dat totaal niet 'likely'quote:Hoe kan je dat concluderen? Heb je een studie gemaakt van wat er allemaal in de biologie en psychologie bekend is over het functioneren van onze waarneming, ons geheugen en onze redenatie-methoden? Zo ja, dan moet je bekend zijn dat vele rare zaken vaak berusten op 'storingen' in het een of andere hersengebied. Oliver Sacks kan je er bijvoorbeeld veel over vertellen. Waarmee ik niet zeg dat alles daarmee te verklaren valt, maar veel wel.
Zo nee, hoe kan je dan uberhaupt iets concluderen?
Ik heb geen tv nodig om 's nachts onzin te bedenken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:24 schreef Reya het volgende:
Trouwens, ik was vannacht vooral niet aan het slapen. Je wilt echt niet weten wat voor een onzin 's nachts op tv komt...
Yup die foto's geloof ik sowieso niet in. Dat werkt ook als je een kerktoren fotografeert ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:41 schreef Doffy het volgende:
Ik heb niet eens een foto gekregen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En Alicey geeft dus geld aan dat soort mensen.
@ Alicey
Sorry mevrouw Lupa.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar is Alicey eik? Ze heeft zich wéér niet afgemeld.![]()
Ja maar ook de AI kent subvakkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:02 schreef livEliveD het volgende:
AI
Wowwwquote:Godverdomme we zijn het eens
Goed, maar zou het niet constructiever zijn om te pogen die 'waarnemingen' systematisch te categoriseren en het problemen in te passen in de bestaande kennis? Ik kan er naast zitten, maar ik krijg bij TRU'ers altijd zo'n 'weg met de bestaande wetenschap'-gevoel, en jij versterkt dat beeld als je zegt dat we 10% "missen". Ik ben dan juist benieuwd: wat missen we, en wat zouden we kunnen doen om het alsnog een plaatsje te geven?quote:Oh maar dat dit voorkomt zal ik ook niet ontkennen. Een deel weet ik wel ja en gezien de studie kun je er ook niet echt omheen imho. Die naam is ook geen onbekende nee. Ik ken echter genoeg verhalen dat ik ervan overtuigd ben dat er soms 'info' in die 'hallucinaties' zit. Iets waar ik graag een theorie voor zou zien naast toeval. electromagnetische straling is een hele goede hierin doch slechts het begin. We missen iets en dit is slechts een deel van de verklaring. Ook is dit maar 1 tak van getuigenverklaringen. Vandaar dat ik dingen als hutchisson niet ondenkbaar vind want ik gooi het paranormale op een natuurverschijnsel wat nog in kaart moet worden gebracht. Tuuwk kan ik hier naast zitten en wie weet past het binnen de huidige modellen maar voor mij is dat totaal niet 'likely'
Idem.quote:Een ander is bijvoorbeeld stigmata achtige dingen maar daar heb ik minder over gelezen. Ook hier zijn veel getuigen van en zeker niet alleen jezus achtige dingen. Een deel is zeker een wanhopige schreeuw om aandacht, een deel is onbewust gedaan. Toch is het voor mij nog niet uitgesloten dat hier nog wel een 'ontdekking' wordt gedaan.
Als het een incident was dan zou ik ook voor toeval gaan ja. Dit is het echter niet en ik denk niet dat je het daardoor direct op toeval moet gooien.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:21 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, dus ze zien iemand met blonde krullen en een paarse trui en daar is toevallig ook nog een foto van
Oh truthers vertellen wel eens wat. Sommige geloof ik heilig en bij andere weet ik het simpelweg niet. Een deel is gewoon geflipt of moet in ieder geval leren om eerst een rationele verklaring te bedenken.quote:wat bedoel je met getuigen ? zijn deze getuigen verder gescreend ? of is het gewoon vulling van zendtijd onder het mom van authentieke televisie ?
Tuuwk. Punt is dus dat dit door veel mensen ontkent wordt! Die horen zo iets en hup conclusie: niet waar. Zo zie ik dus ook andere punten die nog niet opgehelderd zijn.quote:over aura's hoef je niet te liegen. die bestaan, alleen niet op de manier zoals TRU bezoekers deze graag zouden zien.
Ja, het werkt altijd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:03 schreef livEliveD het volgende:
Yup die foto's geloof ik sowieso niet in. Dat werkt ook als je een kerktoren fotografeert ofzo
Ik heb informatica en AI gestudeerd, en werk nu in de ICT.quote:Wat doe jij eigenlijk voor werk/studie?
Ik kan niets over dit specifieke onderwerp zeggen, maar als waarnemingen 'geen toeval' meer kunnen zijn, dan zal het ook wel geen toeval zijn. Dat wil echter nog niet zeggen dat we de sluizen van de logica dan maar open zetten en er een 'paranormale' betekenis aan gaan geven.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:08 schreef livEliveD het volgende:
Als het een incident was dan zou ik ook voor toeval gaan ja. Dit is het echter niet en ik denk niet dat je het daardoor direct op toeval moet gooien.
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat die mensen liegen als ze vertellen over hun ervaringen!quote:Oh truthers vertellen wel eens wat. Sommige geloof ik heilig en bij andere weet ik het simpelweg niet.
Wat die mensen vaak bedoelen te zeggen is: er zal wel een heldere verklaring voor zijn, geen paranormale - als in 'van buiten deze wereld'. Zo iemand ben ik ook.quote:Tuuwk. Punt is dus dat dit door veel mensen ontkent wordt! Die horen zo iets en hup conclusie: niet waar. Zo zie ik dus ook andere punten die nog niet opgehelderd zijn.
Ah, onze goede IJ vriendenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:13 schreef Alicey het volgende:
Zaken doen met Intrum Justitia blijft leuk. Ik krijg zowel een brief met het verzoek om betalingsbewijzen te sturen voor een zaak tegen me, en het verzoek om kopie-facturen voor een zaak die zij tegen een debiteur van me voeren.
Ja je hebt neurale netwerken, multi-agent systemen, AI zelf, een vak over de interpretatie van Taal en dergelijke (ben ff de naam kwijt), Nog een vak over beeldverweking en hoe je hersens dat dan doen (das eigenlijk altijd het geval: het lichaam kopieren werkt het beste).quote:
Er was ooit zo'n kerel in de jaren 60 die ze heeft lopen clasificeren. Hij kwam er bv op uit dat slechts 1% van de geesten-zien ervaringen ook daadwerkelijk interactie had met deze 'entiteit'quote:Goed, maar zou het niet constructiever zijn om te pogen die 'waarnemingen' systematisch te categoriseren en het problemen in te passen in de bestaande kennis? Ik kan er naast zitten, maar ik krijg bij TRU'ers altijd zo'n 'weg met de bestaande wetenschap'-gevoel, en jij versterkt dat beeld als je zegt dat we 10% "missen". Ik ben dan juist beniewd: wat missen we, en wat zouden we kunnen doen om het alsnog een plaatsje te geven?
Waar? En doe je nog iets met AI?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:09 schreef Doffy het volgende:
Ik heb informatica en AI gestudeerd, en werk nu in de ICT.
Dat ben ik zeker met je eens. Al die dingen over bv het hebben van 7 astrale lichamen zijn niet mijn ding. Ik kan ze niet uitsluiten maar ik vind ze vergezocht. Wat dat betreft zijn de ideeën van Iteejer, in hoeverre ik ze ken en gelezen heb, meer in mijn richting.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:15 schreef Doffy het volgende:
Dat wil echter nog niet zeggen dat we de sluizen van de logica dan maar open zetten en er een 'paranormale' betekenis aan gaan geven.
na de wfl/tru-meet dus bij jou een aftermeet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ah, helder. Deze maatregelen zullen mij dus wel eens van toepassing komen
.
in 1 brief?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:13 schreef Alicey het volgende:
Zaken doen met Intrum Justitia blijft leuk. Ik krijg zowel een brief met het verzoek om betalingsbewijzen te sturen voor een zaak tegen me, en het verzoek om kopie-facturen voor een zaak die zij tegen een debiteur van me voeren.
ik zal t ff vragen aan mn oudersquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er hier iemand die wel eens een tuimelraam in een dak heeft laten plaatsen en die mij kan vertellen wat zo'n geintje kost?
quote:
Jeetje, je hebt het er wel druk mee, niet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:13 schreef Alicey het volgende:
mn vader heeft gewoon zo'n dakraam gekocht en zelf erin gezet. ligt dus gewoon aan het dakraam wat je koopt (in dit geval dan he..) Ik weet niet of je alles wil laten doen of dat je zelf wat wilt gaan doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gewoon om een beetje een idee te krijgen.Ik word namelijk niet echt wijs uit de info die op de site van Velux staat.
Ik wil het laten plaatsen, de prijs van het raam zelf kon ik wel vinden. Nou ja, ik vraag morgen wel even aan de badkamerman (mijn zwager) of hij dat ook kan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:37 schreef qu63 het volgende:
mn vader heeft gewoon zo'n dakraam gekocht en zelf erin gezet. ligt dus gewoon aan het dakraam wat je koopt (in dit geval dan he..) Ik weet niet of je alles wil laten doen of dat je zelf wat wilt gaan doen
Nee, 2 brieven natuurlijk. Eentje aan hun klant gericht, en eentje aan hun debiteur met dezelfde naam gericht.quote:
Deze week is het inderdaad sneeuwwitje en de 7 deurwaarders.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Jeetje, je hebt het er wel druk mee, niet?
Handig, zo'n zwager.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil het laten plaatsen, de prijs van het raam zelf kon ik wel vinden. Nou ja, ik vraag morgen wel even aan de badkamerman (mijn zwager) of hij dat ook kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |