kraagjes zijn goedquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
beige broek,
blauw met wit en beige/geel shirt met lange mouwen en kraagje
Sinterklaas leeft niet meer he, dat weet je toch?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er staan toch geen schokkende dingen in?
Doe maar gewoonquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:21 schreef IJlien het volgende:
[..]
zal ik..?.
Ik durf niet hij is stom!!!
En het eind is stom!!![]()
of Oranjeboomquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bier is bier, zolang het maar geen bavaria is![]()
afritsbroek?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
beige broek,
blauw met wit en beige/geel shirt met lange mouwen en kraagje
idd bavariaquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hm.. ik kan niet eens naar buiten kijken..quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik loop stage bij een heel klein bureau, werken 4 andere vrouwen en de directeur, maar die is al ruim 50+ dus geen leuke mannen hier. maar af en toe zie ik er buiten één lopen.
Wat?!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:22 schreef Megter het volgende:
[..]
Sinterklaas leeft niet meer he, dat weet je toch?
hmm, ik wil niet dat hij met alcohol vrij bier komt enzo.. of warm bierquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
kraagjesquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Veel kraagjes, en dan allemaal omhoog![]()
en ernie is een popquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:22 schreef Megter het volgende:
[..]
Sinterklaas leeft niet meer he, dat weet je toch?
Aan die tweaker heb je dus ook geen fuckquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, ik wil niet dat hij met alcohol vrij bier komt enzo.. of warm bier(hij is in staat om de weg terug niet meer te vinden dus tja..)
Klopt ik loop net langsquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik zie een lekker ding! ik zie een lekker ding!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |