in 't veer heb je die tweakerd nogquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kom naar maarssen, dan zie je er nog één
Bluh.. tegenvaller...quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik ook, mn 3/4 broek is vanmorgen vies geworden in de trein![]()
AIGHTquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
RESPECT TO THA PUNANI MON!!!! AIGHT JE WEET TOCH SWA!!!
zie mail in profielquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:19 schreef IJlien het volgende:
[..]
Bluh.. tegenvaller...
Ik heb een witte lange broek aan, dat die nog schoon is verbaast me ook moet ik zeggen![]()
Hey waar kan ik mijn ode kwijt?
hierquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:19 schreef IJlien het volgende:
[..]
Bluh.. tegenvaller...
Ik heb een witte lange broek aan, dat die nog schoon is verbaast me ook moet ik zeggen![]()
Die van mij was ook wit, nu met vlekken. Karige, vieze k*ttreinquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:19 schreef IJlien het volgende:
[..]
Bluh.. tegenvaller...
mja, denk je nou echt dat hij weet wat bier is... laat staan goed bierquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Fisher kun je niet ff tegen die tweaker van je zeggen dat hij voor iedereen hier ff een lekker koud biertje of wat dan ook moet halen en die ff rondbrengen ?
You're even more eviler then Skeletor!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
RESPECT TO THA PUNANI MON!!!! AIGHT JE WEET TOCH SWA!!!
hollandia-pilsquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, denk je nou echt dat hij weet wat bier is... laat staan goed bier
I GOT THE POWER!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:20 schreef Blinker het volgende:
[..]
You're even more eviler then Skeletor!![]()
beige broek,quote:
ik loop stage bij een heel klein bureau, werken 4 andere vrouwen en de directeur, maar die is al ruim 50+ dus geen leuke mannen hier. maar af en toe zie ik er buiten één lopen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:18 schreef IJlien het volgende:
[..]
I know what you mean..
Hier lopen ook echt geen aantrekkelijke manspersonen rond trouwens.. bij jou wel?
Tip: ga nooit bij een gemeente werken als je aantrekkelijke mannen wil zien
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En strak zwart tshirt en een lekker kontje?![]()
Bier is bier, zolang het maar geen bavaria isquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, denk je nou echt dat hij weet wat bier is... laat staan goed bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |