Normaal zou ik je helemaal gelijk geven, maar op dit momentquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
we zijn studenten! we horen nu buiten op een terras bier te drinken en te brullen dat we meer bier willen, waarna we rond een uur of 5 richting huis rollen, ff slapen en dan weer gaan stappen!
Nou ik zal nu wel een lekker koud biertje lusten hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:56 schreef Blinker het volgende:
[..]
Normaal zou ik je helemaal gelijk geven, maar op dit moment![]()
Megter en ik.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welke student drink er nou geen bier? Nepstudent![]()
Respect, je weet tochquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten IJlien.. Mucho respecto para ti preciosa![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou ik zal nu wel een lekker koud biertje lusten hoor![]()
ikkahquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welke student drink er nou geen bier? Nepstudent![]()
Beste collega's van Teardrop,quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Thnx, leg jij het ff uit aan mn collega's waarom ik weg ben ?
1 maar?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou ik zal nu wel een lekker koud biertje lusten hoor![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beste collega's van Teardrop,
Hij is door ons een nepstagiair bevonden, derhalve zal hij de rest van deze week niet meer aanwezig zijn.
Erop vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, wens ik u allen een prettige dag.
Jitzzzze
Goed idee, weer nog niet zeker of ik er ben. Ga zondag waarschijnlijk snowboarden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:58 schreef Megter het volgende:
[..]
Atten atten ja, zaterdag slaan we weer een ticje achterover of 10
0800-PIZZA?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:58 schreef snellejelle het volgende:
heb ik net een italiaanse aan de lijn
Je krijgt wel in natura uitbetaald van ijlienquote:
En? Misschien gaat het dan 's goedquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:58 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Goed idee, weer nog niet zeker of ik er ben. Ga zondag waarschijnlijk snowboarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |