gewoon doen danquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal best heel lang duren aangezien hier toch niemand langs komt !
DAt is het probleem juist, tis haar laaste stage dagquote:
Gij stinkerdquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:52 schreef Megter het volgende:
Ode? kheb meer behoefte aan deO op 't moment
Daarom mag ze ook blijven van mijquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
DAt is het probleem juist, tis haar laaste stage dag
Zal ik je nu dan maar komen ophalenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
we zijn studenten! we horen nu buiten op een terras bier te drinken en te brullen dat we meer bier willen, waarna we rond een uur of 5 richting huis rollen, ff slapen en dan weer gaan stappen!
nee, ik moet een planning makenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal ik je nu dan maar komen ophalen![]()
Dat probeer ik wel jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vernoem je iedereen persoonlijk ?
Mijn dag is pas goed als ik hier de deur uit loop op weg naar huisquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
als je rond 3 uur ff langs loopt/rijdt dan kan je me een ijsje zien etenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik drink geenm bier rememberquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
we zijn studenten! we horen nu buiten op een terras bier te drinken en te brullen dat we meer bier willen, waarna we rond een uur of 5 richting huis rollen, ff slapen en dan weer gaan stappen!
Jij bent ook de nepste stagiair, tot ziensquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn dag is pas goed als ik hier de deur uit loop op weg naar huis
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn dag is pas goed als ik hier de deur uit loop op weg naar huisen dan lekker weekend heb
![]()
Im still the best ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:55 schreef Megter het volgende:
[..]
Tear, je bent het nog niet verleerd!
Thnx, leg jij het ff uit aan mn collega's waarom ik weg ben ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent ook de nepste stagiair, tot ziens![]()
mijne pas als ik uit die vieze trein ben.. straks met al die stinkende mensen in de treinquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn dag is pas goed als ik hier de deur uit loop op weg naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |