abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:34:30 #101
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27703163
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef pluerbrrot het volgende:
/-offtopic
Maak eens een vergelijking met een crimineel of drugs verslaafde. Op het moment dat die hun straf hebben uitgezeten cq afgekicked zijn mogen ze ook weer normaal meedraaien in de maatschappij.
-/
Dat is wel heel naief hoor.. .

Wellicht mogen ze normaal meedraaien, maar ze zijn voor altijd gebrandmerkt.... En zo ken ik nog iemand. Ik hoop dat je goed slaapt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:54:43 #102
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27705402
quote:
Ik vind het zeer jammer dat er zulke negative berichten in staan. Het was een serieus onderwerp. Nu ontaard het in een belachelijke zwartmakerij van iedereen.
Er wordt hier niemand zwart gemaakt... we noemen jou en je hoer voor wat jullie zijn. Dat je nu loopt te janken over negativiteit zal mij een worst wezen. Je bent een domme klootzak die niets dan walging verdient voor zijn mislukte miserabele leugenachtige bestaan, en de hoer die je vijftien jaar lang bezocht mag van mij ook van de aardbodem verdwijnen, rouwig zal ik er niet om zijn.
quote:
Ja ik weet, ik heb een afwijkende beslissing genomen toen. Hier heb ik ook voor betaald (letterlijk en figuurlijk)
Jij hebt er voor gekozen om je vrouw vijtien jaar lang te bedriegen en tegen haar te liegen. Wat mij betreft heb je nog lang niet genoeg betaald voor het walgelijk lage gedrag dat je hebt toegegeven.
quote:
Maar waarom zo negatief? Ik/wij hebben de keuze gemaakt toen en nu, en gaan nu weer "op het rechte pad"
Jij en je hoer hebben een keuze gemaakt, was je vrouw daar vijftien jaar geleden bij? Heeft ze er mee ingestemd?
quote:
De meeste mensen hier heben dus een aversie tegen parenclubs ed. Hier gebeurt precies hetzelfde, maar dan met meer risico!
Arme zwakzinnige, was je moeder aan experimentele LSD toen ze in verwachting van jou was, of liet ze je vallen toen je fontanellen nog niet waren opgedroogd en dichtgegroeid, want dit is helemaal niets zoals een parenclub, en je pretendeert dat het veiliger is om jezelf gerust te stellen. Je hebt het in je ziekelijk geest jezelf al lang en breed vergeven. Je hebt een smerige daad goed weten te praten in je hoofd. Maar de rest van de wereld is niet zo makkelijk, en ziet de dingen glashelder.
quote:
De droom van veel mannen is ook met 2 vrouwen en van vrouwen lees ik ook die berichten. (ook hier op dit forum). Waar zit dan het verschil?
Het verschil is dat die mannen het in overleg doen met hun vrouw of vriendin, het is vooraf besproken met hun partner en goedgekeurd, het is een keuze van het koppel geweest en de derde. Dus doe maar niet alsof je iemand bent die normaal is, of die zich mag rekenen bij de rest van de bevolking, wat mij betreft ben je een paria, een onmens, iemand die verstoten mag worden als een incapabel donor orgaan. Je mag afsterven en wegrotten ergens in een container wat mij betreft, missen zal niemand je doen, behalve dan je hoer, maar die zal voornamelijk je financiele bijdrage missen, maar ik weet zeker dat ze daar nog wel iemand anders voor kan vinden.
quote:
Ik was "duogaam" en voor een SOA was ik dus niet bang. Wij waren de enige drie die met elkaar sliepen.
En hoe weet jij zo zeker dat je hoer dat ook deed? Als ze het al met jou voor geld doet, denk je niet dat in die vijftien jaar haar waarden zo zijn komen te verliggen dat ze een ander heeft opgezocht? Misschien heeft ze weleens behoefte gehad aan een echte man en naar de wens gehandeld? Echt kaas heb je niet gegeten van voorlichting en SOA's.
quote:
Ik ga achter dit topic dan ook nu een punt zetten. Het wordt allen maar in het negative getroken en dat was niet de bedoeling van dit topic.
pech hebben voor je, jankzak, dat niet iedereen het met jouw mongoloide acties eens is. Missen kunnen we je als kiespijn, dus tot nooit meer ziens.
quote:
/-offtopic
Maak eens een vergelijking met een crimineel of drugs verslaafde. Op het moment dat die hun straf hebben uitgezeten cq afgekicked zijn mogen ze ook weer normaal meedraaien in de maatschappij.
-/
Mon-Gool is niet alleen de naam van een Chinees.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:13:05 #103
37769 erodome
Zweefteef
pi_27705994
quote:
Ik vind het zeer jammer dat er zulke negative berichten in staan. Het was een serieus onderwerp. Nu ontaard het in een belachelijke zwartmakerij van iedereen.

Ja ik weet, ik heb een afwijkende beslissing genomen toen. Hier heb ik ook voor betaald (letterlijk en figuurlijk)
Maar waarom zo negatief? Ik/wij hebben de keuze gemaakt toen en nu, en gaan nu weer "op het rechte pad"
Jij hebt een keuze gemaakt, samen met de ander, die keuze was liegen en bedriegen, dat 15 jaar lang, wat verwacht je nou zeg, dat je 15 jaar lang de grootste klootzak uithangt die je kan zijn en dat als je er eerlijk voor uitkomt dat het allemaal gelijk weer goed is, we zijn niet allemaal even makkelijk als jouw vrouw.
quote:
De meeste mensen hier heben dus een aversie tegen parenclubs ed. Hier gebeurt precies hetzelfde, maar dan met meer risico!
De droom van veel mannen is ook met 2 vrouwen en van vrouwen lees ik ook die berichten. (ook hier op dit forum). Waar zit dan het verschil?
Dat zal ik je haarfijn uitleggen, toestemming, samen overleggen, geen vreemdgaan...
Meer risiko is alles behalve waar aangezien je in ieder geval van 1 ding zeker kan zijn in parenclubs enzo, dat er met condoom gewipt wordt, iets wat jij niet hebt gedaan....
Je kan wel lekker zeggen dat die griet het alleen met jou deed, maar hoe zeker ben je daarvan, was je dagelijks bij haar ofzo?

Het verschil zit hem dus in liegen en bedriegen of niet
quote:
Ik was "duogaam" en voor een SOA was ik dus niet bang. Wij waren de enige drie die met elkaar sliepen.
Hoe zeker ben je daarvan, als ik jou was zou ik even een test laten doen voor de zekerheid...
quote:
Ik ga achter dit topic dan ook nu een punt zetten. Het wordt allen maar in het negative getroken en dat was niet de bedoeling van dit topic.

/-offtopic
-/
Is dat echt waar, of hoop je dat alleen maar?
En heb jij je straf al uitgezeten dan?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27706163
Sommige vrouwen hebben gewoon niets met sex, dat is nu eenmaal zo, en als ze zich dan moeten gaan toeleggen op het hebben van sex om hun partner te plezieren, ben je als vrouw niet goed bezig naar mijn mening.
Dat je dan je sexuele heil gaat zoeken bij een andere vrouw vind ik goed te begrijpen. Er zijn genoeg vrouwen die hetzelfde doen maar dan bij een man.
Ik ben wel van mening dat je dit gewoon met je vrouw moet gaan bespreken. Ik weet niet hoe ze is maar misschien heeft ze er niet eens moeite mee. Ze weet neem ik aan dat jij van haar houdt en zij van jou, zij wil niet en jij wel, en als je dat duidelijk kan maken vind ze het misschien niet eens erg. Is zij verlost van een verplicht nummertje in haar ogen en kun jij je sexuele emoties kwijt. Moet kunnen, er zijn meerdere stellen die het zo oplossen
mama van Myrddin
pi_27765997
Wat een mooi pleidooi. Ben het er mee eens.
Was mijn vrouw maar zo ruim denkend
There is nothing here that
anybody would read
pi_27768973
Wat een triestheid eigenlijk, als ik het topic zo doorlees dan kan ik alleen maar concluderen dat het probleem met je vrouw je eigenlijk alleen maar begon te interesseren omdat je maitresse ging verhuizen en je (waarschijnlijk) geen andere maitresse zo 1-2-3 op het oog had.
pi_27884756
pfff hoe kan je t volhouden, 20 jaar!! ik was t na 6 maanden al zat.
  maandag 13 juni 2005 @ 16:48:27 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_27892377
Sinds ik de pil heb afgezworen, kan ik er geen genoeg van krijgen.

Libido @ skyhigh !
Is ook de beste manier om te ontspannen en af te reageren. Daarnaast ook gewoon lekker natuurlijk.
Mij mag je er voor wakker maken
  zondag 19 juni 2005 @ 16:20:15 #109
94346 Northside
We'll see
pi_28065210
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:48 schreef SHE het volgende:

Libido @ skyhigh !
Is ook de beste manier om te ontspannen en af te reageren. Daarnaast ook gewoon lekker natuurlijk.
Is er ook iets in plaats van de pil gekomen?
Ja, ik generaliseer.
  zondag 19 juni 2005 @ 18:02:45 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28067027
quote:
Op zondag 19 juni 2005 16:20 schreef Northside het volgende:

[..]

Is er ook iets in plaats van de pil gekomen?
Jazeker, ik temperatuur. Elke ochtend even een stripje in mijn zeik houden en ik weet per dag of ik iemand er van langs kan geven

Info: www.persona.nl
  zondag 19 juni 2005 @ 18:09:17 #111
94346 Northside
We'll see
pi_28067110
quote:
Op zondag 19 juni 2005 18:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Jazeker, ik temperatuur. Elke ochtend even een stripje in mijn zeik houden en ik weet per dag of ik iemand er van langs kan geven

Daar had ik nou nog nooit van gehoord... Vind het een beetje vreemd klinken, maar als het werkt... hey, why not? Wat vinden je speeltjes daarvan, als je ze vertelt dat rubber enzo niet hoeft omdat je "temperatuurt"?
Ja, ik generaliseer.
  zondag 19 juni 2005 @ 23:26:56 #112
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_28076633
quote:
Op zondag 19 juni 2005 18:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Praat geen poep, je hoeft maar 8x per cyclus op zo'n staafje te pissen. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  maandag 20 juni 2005 @ 08:01:41 #113
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28080035
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:26 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Praat geen poep, je hoeft maar 8x per cyclus op zo'n staafje te pissen. .
Hoi, domme trut

Voordat Persona je cyclus kent, moet je liefst dagelijks temperaturen, gedurende een maand. Artsen raden zelfs langer aan, just in case.
Daarna moet je MINIMAAL 8 x per cyclus meten..MINIMAAL
Als Persona je cyclus eenmaal kent, moet je het apparaat dagelijks raadplegen om er zeker van te zijn dat je niet in je vruchtbare periode zit.

Persona is overigens in eerste instantie bedoelt voor mensen die juist zwanger willen worden...maar uw eigen logica en die van de rest van de wereld zal vertellen dat het omgekeerd dus ook werkt.

Persoonlijk tot dusver geen problemen.
  maandag 20 juni 2005 @ 08:03:33 #114
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28080045
quote:
Op zondag 19 juni 2005 18:09 schreef Northside het volgende:

[..]

Daar had ik nou nog nooit van gehoord... Vind het een beetje vreemd klinken, maar als het werkt... hey, why not? Wat vinden je speeltjes daarvan, als je ze vertelt dat rubber enzo niet hoeft omdat je "temperatuurt"?
Temperaturen beschermt niet tegen SOA's ..

En wat mijn partner van mijn anticonceptie methode moet vinden, zal me eerlijk gezegd jeuken. Mijn lijf, mijn beslissing.
Ik wens geen hormonen in mijn lijf, noch spiraaltjes.
pi_28080090
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef innovative het volgende:

[..]

En dús zoek je maar een maitresse, in plaats van het probleem samen op te lossen.

Het zit aan beide zijdes fout, daar niet van hoor... Zij moet ook haar best doen om het voor jou een beetje leuk te houden, maar om nou maar de "oplossing" te zoeken in wippen buiten de deur...

Als ik getrouwd was en mijn man zou het wágen, dan kan hij echt lachen. Dan kleed ik hem helemaal uit, tot op het bot. Iemand die van mij claimt te houden, die zoekt het niet bij een ander. Die zorgt ervoor dat we hulp zoeken, die praat met me, opnieuw, nog een keer, die probeert, die zoekt en die zal zelfs genoegen nemen met minder...
Nou, zeg, en de vrouw die met geen mogelijkheid probeert hun sexleven leuker te maken, daar hoor ik jullie niet over.

Alsof het initiatief en de fout enkel bij de man ligt in deze, zeg.
Alsof zij niet had kunnen concluderen dat ze ms niet bij elkaar passen en danook niet aan kids had moeten beginnen.
Heel frappant dat jullie de fout enkel bij de man zoeken.
Heel frappant ook dat een vrouw die zelf AB-SO-LUUT geen sex wilt wel sexuele trouw mag eisen.
Deze vrouw houdt ms gewoon niet van sex, niet met hem, niet met niemand, hoe romantisch ingeleid ook.
Beetje onzin om aan te nemen dat de vent zeker onverschillig is in zijn aanpak.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28080225
quote:
Op maandag 20 juni 2005 08:13 schreef milagro het volgende:

[..]

Nou, zeg, en de vrouw die met geen mogelijkheid probeert hun sexleven leuker te maken, daar hoor ik jullie niet over.

Alsof het initiatief en de fout enkel bij de man ligt in deze, zeg.
Alsof zij niet had kunnen concluderen dat ze ms niet bij elkaar passen en danook niet aan kids had moeten beginnen.
Heel frappant dat jullie de fout enkel bij de man zoeken.
Heel frappant ook dat een vrouw die zelf AB-SO-LUUT geen sex wilt wel sexuele trouw mag eisen.
Deze vrouw houdt ms gewoon niet van sex, niet met hem, niet met niemand, hoe romantisch ingeleid ook.
Beetje onzin om aan te nemen dat de vent zeker onverschillig is in zijn aanpak.
Fuck off milagro, anders lees je even al mijn posts... (Of de hele post die je quote, om te beginnen)
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:08 schreef innovative het volgende:
Eén ding, zin kun je maken, maar dan moet je het wel wíllen maken... En ik denk dat dat is waar het aan ligt vooral...
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef innovative het volgende:
Het zit aan beide zijdes fout, daar niet van hoor... Zij moet ook haar best doen om het voor jou een beetje leuk te houden
Staat volgens mij ook dat zij het één en ander wel wat beter aan kan pakken, dat je wel degelijk zin kan maken en dat ook zij haar best moet doen.

Blijft het een feit dat het mij verstandiger lijkt om dan eens samen aan de slag te gaan, of je vrouw éérst duidelijk te maken dat je het niet trekt zonder seks, alvorens zomaar een maitresse te nemen. Want ja, achter iemands rug om neuken vind ik laag, ook al doet diegene niet wat "hoort". (wat een term is dat trouwens in een relatie, doen wat hoort...).

Je gaat het gewoon eerst samen proberen. Werkt dat niet, dan ga je dus níét direct naar een ander. Dan práát je met je partner over wat het probleem met jou doet, en hoe diegene er over zou denken als jij een ander zou hebben, puur voor de seks (wat in dit geval ook nog eens niet zo was volgens mij, maar goed, zat volgens mij meer achter). Je gaat niet, en dan ook echt niet, achter iemands rug om met een ander lopen wippen terwijl je claimt dat de relatie "geweldig" is, dat je "voor elkaar bestemd bent" en dat je "zielsveel van je vrouw houdt".

Liegen en bedriegen,
pi_28080359
Je gaat de ander geen 20 jaar sex ontzeggen en afwijzen in bed, omdat sex jou niet boeit.

Alsof dát niet liefdeloos is,. zeg.
Zij hoort net zo goed te werken aan de sexproblemen, wil ze dat niet of werkt het niet moet ook zij zelf haar conclusies te trekken en hem vrij laten, ofwel helemaal vrij en dan dus scheiden ofwel bij hem blijven en dan toestaan dat hij de sex, die hij echt nodig heeft, bij een ander zoekt.

Ik vind iemand sex ontzeggen, gewoon keer op keer afwijzen, vele malen liefdelozer.
Hij wilt HAAR, doet daar moeite voor, zij wijst hem af, vind ik het niet zo gek dat hij dan puur voor de sex naar een ander gaat.
Denkt een vrouw nu echt dat als ze haar man jaaaaaaaaaaaarenlang afwijst, dat dat niet gebeurt, zou ze zo naief zijn?

Wat ik lees is een man die wel degelijk verschillende dingen geprobeerd heeft, en nog wil zij niet.
Liegen en bedriegen doet zij net zo goed, alleen op een andere manier.
Als het ECHT aan hem ligt, moet ze dat zéggen, doet ze ook niet.
Als het aan haar ligt, moet ze dat zéggen, doet ze ook niet.
Als ze al jaren, vanaf de laatste bevalling, weet dat sex er voor de rest van hun huwelijk niet in zit, had ze dat moeten zeggen, deed ze ook niet.

Als een vrouw geen sex wilt, maar ook niet wilt scheiden, wat verwacht ze dan
pi_28097128
quote:
Op maandag 20 juni 2005 08:01 schreef SHE het volgende:

[..]

Hoi, domme trut
!!!
quote:
Voordat Persona je cyclus kent, moet je liefst dagelijks temperaturen, gedurende een maand. Artsen raden zelfs langer aan, just in case.
Poep.
Het is niet eens temperaturen, maar gewoon pissen en hormoongehalte aflezen. En de eerste cyclus is 16 keer elke daaropvolgende cyclus 8 keer.
quote:
Daarna moet je MINIMAAL 8 x per cyclus meten..MINIMAAL
Poep. Per cyclus geeft hij MAXIMAAL (mits je elke keer het lampje volgt) 8 keer oranje licht dat je moet pissen. Je kan het wel vaker doen, maar dat leest ie toch niet af.
quote:
Als Persona je cyclus eenmaal kent, moet je het apparaat dagelijks raadplegen om er zeker van te zijn dat je niet in je vruchtbare periode zit.
Exactemundo. . Is het rood of groen, zullen we een condoompje omdoen? .
quote:
Persona is overigens in eerste instantie bedoelt voor mensen die juist zwanger willen worden...maar uw eigen logica en die van de rest van de wereld zal vertellen dat het omgekeerd dus ook werkt.
Het is toch juist andersom? Ontwikkeld voor anticonceptie maar kan ook perfect gebruikt worden bij conceptie? .
quote:
Persoonlijk tot dusver geen problemen.
Ik ben al 2 jaar dolgelukkig met m'n persona. .
Echte liefde!
pi_28097201
Ik geloof Inso

Ik ben zo regelmatig als de pest (en dat is zooooo regelmatig!) dus Persona zou ideaal zijn, begrijp ik
pi_28097267
quote:
Op maandag 20 juni 2005 19:02 schreef milagro het volgende:
Ik geloof Inso

Ik ben zo regelmatig als de pest (en dat is zooooo regelmatig!) dus Persona zou ideaal zijn, begrijp ik
Ik vind van wel. Pilgebruik is "veiliger" (6 op de 100 personagebruiksters worden zwanger tegen 2 op de 100 pilgebruiksters. geleuf ik), maar als jij je gezonde verstand gebruikt is de persona net zo veilig.
Zolang je cyclus niet langer is dan 35 dagen, kan je gewoon de persona nemen.
Echte liefde!
pi_28097294
Oh en Milagro, als zijn vrouw dit topic had geopend, had ik haar een preuts en liefdeloos secreet genoemd, maar dat heeft ze niet. Hij opent dit, hij vraagt om reacties, nou dan kan ie ze krijgen ook. .
Echte liefde!
pi_28097369

Inconsequent zijn in je consequentheid (of andersom) is okay
pi_28097488
De ene week 2 keer de andere week 7 keer dat is zo verschillend bij mijn vriend en mij. En waarom omdat het zo lekker is. het meeste wat wij op een dag hebben gedaan is 7 keer. maar vaak genoeg hebben wij er ook dagen tussen zitten dat we het 2 keer doen. En ooit dagen niet.

Maar ik heb geen advies voor je. sorry
  maandag 20 juni 2005 @ 19:12:55 #124
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_28097509
quote:
Op maandag 20 juni 2005 19:05 schreef Insomaniac het volgende:
Oh en Milagro, als zijn vrouw dit topic had geopend, had ik haar een preuts en liefdeloos secreet genoemd, maar dat heeft ze niet. Hij opent dit, hij vraagt om reacties, nou dan kan ie ze krijgen ook. .
Je zal zeker wel vaak aan slapeloosheid lijden?

Ontopic: 1 keer per week sexen na 20 jaar huwelijk is toch al erg veel. Lijkt me verschrikkelijk 20 jaar dezelfde kut, brr is toch vies
pi_28097563
zie hier.. en nog een reden om niet te trouwen
  maandag 20 juni 2005 @ 19:47:51 #126
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28098606
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:59 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

!!!
[..]

Poep.
Het is niet eens temperaturen, maar gewoon pissen en hormoongehalte aflezen. En de eerste cyclus is 16 keer elke daaropvolgende cyclus 8 keer.
[..]

Poep. Per cyclus geeft hij MAXIMAAL (mits je elke keer het lampje volgt) 8 keer oranje licht dat je moet pissen. Je kan het wel vaker doen, maar dat leest ie toch niet af.
[..]

Exactemundo. . Is het rood of groen, zullen we een condoompje omdoen? .
[..]

Het is toch juist andersom? Ontwikkeld voor anticonceptie maar kan ook perfect gebruikt worden bij conceptie? .
[..]

Ik ben al 2 jaar dolgelukkig met m'n persona. .
Prima, mijn arts vertelt me hoe ik het moet doen. Ik doe wat hij zegt, niet wat Inso beweert.

FYI, persona is juist ontwikkeld voor mensen die graag zwanger willen worden. Uiteraard bleek het omgekeerd ook te werken. Kun je ook op de site van de fabrikant vinden trouwens.

Ik en Persona zijn ook dolgelukkig, dus daar zijn we het eens
pi_28098655
quote:
Op maandag 20 juni 2005 19:47 schreef SHE het volgende:

En daar gaat het om.
Echte liefde!
pi_28125882
quote:
Op maandag 20 juni 2005 19:47 schreef SHE het volgende:

[..]

Prima, mijn arts vertelt me hoe ik het moet doen. Ik doe wat hij zegt, niet wat Inso beweert.

FYI, persona is juist ontwikkeld voor mensen die graag zwanger willen worden. Uiteraard bleek het omgekeerd ook te werken. Kun je ook op de site van de fabrikant vinden trouwens.

Hoe is het ondertussen met de draagtijd van onze liefdesbaby?
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:28:28 #129
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28126102
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:20 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Hoe is het ondertussen met de draagtijd van onze liefdesbaby?

Ik tel de dagen, mijn liefste
pi_28163661
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef pluerbrrot het volgende:
Wat ik geprobeerd heb.

Ik heb lingerie meegenomen,
Lekker bij haar op de bank een romantische film kijken.
Zachtjes strelen.
Gewoon lekker bij haar liggen.
Bloemen
voorzichtig een speeltje voorgesteld (fout)

Ik weet het niet meer
in 15 jaar is dat alles wat je hebt geprobeerd?
Waarom is ze nog bij jou denk je?
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:25:39 #131
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28167871
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:32 schreef innovative het volgende:

[..]

Heb ik ook inderdaad, ik heb geen zin, en ook geen zin om zin te máken als ik ongesteld ben. En ik vind wat dat betreft eigenlijk ook dat dat mijn goed recht is. De rest van de tijd hebben we een prima seksleven, maar als ik ongesteld ben, dan ben ik onzeker, huilerig en wil ik vooral geknuffeld worden. Dat moet hij er maar voor over hebben...

en zo niet, kijken hoe leuk hij het vindt als hij, na 9 maanden geen pauzeweken, er een schreeuwlelijkje in de wieg ligt. 't Is beter dat ik wel ongesteld word dan niet, zo beschouwd.
Het feit alleen al, en het beeld dat het bij mij schept om het tijdens de ongesteldheid van me vriendin te sexen, nee liever niet . Je kan natuurlijk zeggen dat je een tampon of een ander hulpmiddel erbij 'pakt' om het tegen te houden, maar heb dat liever ook niet. Dan maar een weekje handwerk, echt geen problemen mee.
Over het seksleven hoef ik ook niet te klagen trouwens

edit: hoevaak ik het liefst zou willen; mischien wel 3 keer per dag, hangt van me eigen zin af

[ Bericht 7% gewijzigd door Sjowhan op 23-06-2005 19:38:36 ]
pi_28171275
Als ik een relatie had bij voorkeur elke dag. Twee keer mag ook.
pi_28171311
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:48 schreef SHE het volgende:

Libido @ skyhigh !
Als ik met de pil stop word ik vast bang van mezelf.
pi_28171421
Zo'n Persona zou ik dus dood- en doodeng vinden... Ik wil héél erg zeker weten dat ik niet zwanger word, dat is zo ongeveer my worst nightmare.
pi_28173519
weet je vrouw het van je 15-jaar lange relatie met die maitraisse ?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 06:04:07 #136
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_28183250
Ik kom deze draad ff Hijacken

Ik ben 22, heb nu iets van een half jaar met mijn vriendin een relatie die vooral op mentaal vlak erg goed is, wordt veel samen gelachen, veel gedeelde interesses ed. Nou hadden we in het begin "genoeg" seks. 2 keer per week, omdat we elkaar in de weekenden niet zagen. Nou is dat de laatstse tijd veranderd en nu is het zelfs zo erg dat ik 3 weken geen seks gehad heb. Nou ben ik er zoeentje die het eigenlijk elke avond doen wil (en elke ochtend als het ff kan ). Nou vroeg ik mijn vriendin gister of het misschien kwam omdat ze zich minderseksueel tot me aangetrokken voelde, waarop ze geen nee kon antwoorden.

Wat te doen? We zijn inmiddels al zoveel andere problemen tegen het lijf gelopen (geloof oa )dat ik het een beetje hopeloos ben gaan vinden. Ik moet gewoon wete ndat mijn meisje mij net zo graag wil als andersom en nu weet ik dus zeker dat het niet zo is. Als ze me nu gaat vertellen dat ze zin zou hebben ga ik me afvragen of dat wel oprecht is... basically is er op dit moment nog weinig wat ze kan zeggen wat me ervan zou overtuigen dat ze ECHT wil... probleempje.

Ze zei gister dat ze wel wilde (meer om mij een plezier te doen dan dat ze zelf wilde dus), maar het "wil" gewoon niet. Peroonlijk lijkt het mij logisch dat het wel wilt als je die persoon echt aantrekkelijk vind, dus ik had ook gelijk geen zin meer om te proberen haar op te geilen. Het probleem is ook gewoon dat ik elke avond blijf hopen op sex, en ik nu dus 3 weken zonder resuiltaat hoop op een avondje sex.

What to do... er mee kappen voor het te laat is zoals bij deze gozer in dit topic of hopen op beter weer?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 08:31:01 #137
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28183854
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:55 schreef sanoj het volgende:
weet je vrouw het van je 15-jaar lange relatie met die maitraisse ?
lees het topic eens helemaal voordat je reageerd NERD...
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 06:04 schreef Xtinction het volgende:

Ik ben 22, heb nu iets van een half jaar met mijn vriendin een relatie die vooral op mentaal vlak erg goed is, wordt veel samen gelachen, veel gedeelde interesses ed. Nou hadden we in het begin "genoeg" seks. 2 keer per week, omdat we elkaar in de weekenden niet zagen. Nou is dat de laatstse tijd veranderd en nu is het zelfs zo erg dat ik 3 weken geen seks gehad heb. Nou ben ik er zoeentje die het eigenlijk elke avond doen wil (en elke ochtend als het ff kan ). Nou vroeg ik mijn vriendin gister of het misschien kwam omdat ze zich minderseksueel tot me aangetrokken voelde, waarop ze geen nee kon antwoorden.

Wat te doen? We zijn inmiddels al zoveel andere problemen tegen het lijf gelopen (geloof oa )dat ik het een beetje hopeloos ben gaan vinden. Ik moet gewoon wete ndat mijn meisje mij net zo graag wil als andersom en nu weet ik dus zeker dat het niet zo is. Als ze me nu gaat vertellen dat ze zin zou hebben ga ik me afvragen of dat wel oprecht is... basically is er op dit moment nog weinig wat ze kan zeggen wat me ervan zou overtuigen dat ze ECHT wil... probleempje.

Ze zei gister dat ze wel wilde (meer om mij een plezier te doen dan dat ze zelf wilde dus), maar het "wil" gewoon niet. Peroonlijk lijkt het mij logisch dat het wel wilt als je die persoon echt aantrekkelijk vind, dus ik had ook gelijk geen zin meer om te proberen haar op te geilen. Het probleem is ook gewoon dat ik elke avond blijf hopen op sex, en ik nu dus 3 weken zonder resuiltaat hoop op een avondje sex.

What to do... er mee kappen voor het te laat is zoals bij deze gozer in dit topic of hopen op beter weer?
wat dacht je van het er echt gewoon eens over te hebben met haar.. en niet gelijk allerlei conclusies te trekken dat ze je niet aantrekkelijk vind. Misschien speelt het weer mee, druk op haar werk.. stress. .misschien heb jij wel iets stoms gedaan.
Je zegt zelf ook dat je geen zin hebt om het initiatief te nemen... mss vat zij dat juist ook wel helemaal verkeerd op..

maar idd 3 weken geen sex zuigt....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28183876
Tja, voor mij zou het denk ik wel een reden zijn om te kappen...

Zou zij bereid zijn om het weer leuk te maken? Je moet er werk van maken zoiets, je fantasie gebruiken, experimenteren, er een spel van maken. Maar wil zij dat? Zo niet, dan was het wmb toch wel einde verhaal, zeker als deze ellende zich na zes maandjes al voordoet...
  vrijdag 24 juni 2005 @ 08:56:51 #139
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28184193
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 08:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, voor mij zou het denk ik wel een reden zijn om te kappen...

Zou zij bereid zijn om het weer leuk te maken? Je moet er werk van maken zoiets, je fantasie gebruiken, experimenteren, er een spel van maken. Maar wil zij dat? Zo niet, dan was het wmb toch wel einde verhaal, zeker als deze ellende zich na zes maandjes al voordoet...
Misschien uiteindelijk wel. Maar goed.. TS woont wel samen en zo he, dus je kan er van uit gaan dat ze toch al eventjes bij elkaar zijn. Zou je dat allemaal aan de kant gooien vanwege een korte dry spell?
pi_28184214
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 08:56 schreef avotar het volgende:
Misschien uiteindelijk wel. Maar goed.. TS woont wel samen en zo he, dus je kan er van uit gaan dat ze toch al eventjes bij elkaar zijn. Zou je dat allemaal aan de kant gooien vanwege een korte dry spell?
Sorry, ik had het tegen Xtinction. Die's nog maar een half jaartje bij zijn vriendin.
pi_28184681
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:25 schreef Sjowhan het volgende:
Het feit alleen al, en het beeld dat het bij mij schept om het tijdens de ongesteldheid van me vriendin te sexen, nee liever niet . Je kan natuurlijk zeggen dat je een tampon of een ander hulpmiddel erbij 'pakt' om het tegen te houden, maar heb dat liever ook niet. Dan maar een weekje handwerk, echt geen problemen mee.
Vriendje is wel een echte schipper hoor, die gaat ook over de rode zee. Alleen is de rode zee niet toegankelijk.
quote:

Het geëmmer is dus na een paar maanden al begonnen? Tja, ik zal niet om die reden alleen er mee kappen, maar als het zó snel al gebeurd, zit er wel iets scheef. Dat je in de loop van een lange relatie, na een paar jaar oid een tijd minder seks hebt door stress, de komst van kinderen of andere verplichtingen, dat is nog logisch, dat ligt eerder aan externe factoren dan aan de twee personen op zich.

Doordat er ook andere dingen spelen is het op zich wel verklaarbaar: er zijn spanningen tussen jullie beiden, en bij veel vrouwen werkt het zo dat éérst de problemen weg moeten zijn alvorens ze seks willen. Als die problemen onoplosbaar zijn (zoals geloof) dan is het erg moeilijk om te zorgen dat er nog wél intimiteit blijft. Dus, kijk eerst eens naar de andere problemen, praat daar met haar over en kijk of ze opgelost kunnen worden of dat ze onoverkomelijk zijn. In het laatste geval lijkt me duidelijk wat je moet doen...
  vrijdag 24 juni 2005 @ 09:21:42 #142
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28184727
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 08:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Sorry, ik had het tegen Xtinction. Die's nog maar een half jaartje bij zijn vriendin.
Bedoelde ook Xtinction.. en ik had z'n post ook niet goed gelezen..
  vrijdag 24 juni 2005 @ 10:49:57 #143
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28186953
quote:
Insomaniac
quote:
Op maandag 20 juni 2005 08:01 schreef SHE het volgende:
Hoi, domme trut
!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:17:17 #144
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_28192020
thx voor de adviezen.. volgende week hebben we et er iig over, tot zover... barely legal #17 dan maar....
pi_28194898
quote:
Ik denk dat dit geen probleem is. de TS heeft al lang niet meer gereageerd
There is nothing here that
anybody would read
pi_28267940
Koop het boek HOTSEX en ga deze eens lezen, laat eens zien dat sex ook voor haar een FEEST kan zijn
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_28267978
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:01 schreef Chandler het volgende:
Koop het boek HOTSEX en ga deze eens lezen, laat eens zien dat sex ook voor haar een FEEST kan zijn
Doe's een linkje?
pi_28268249
quote:
Ziet er ietwat saai uit, jammergenoeg kun je er niet in bladeren zoals bij veel boeken op Amazon.
pi_28268344
bladeren zou te hot zijn voor kleine kinderoogjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')