Een beetje te strak naar mijn mening maar wel heel mooi hoor! Ik zou als je weer wat geld hebt een paar mooie grote planten kopen.Dat fleurt de boel een beetje op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oeps, open dir opschoont..
Okee, de bank, stoel, eettafel, bed, salontafel, tvmeubel komen bij een andere zaak vandaan.
En de keuken is van Keukenspectrum. Erg goede service en mooie keukens (vond ik dan)!
Iets aan de muur, paar mooie posters met lijst ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:49 schreef blieblie het volgende:
Het is erg kaal momenteel inderdaad. Ik moet nog wat dingetjes gaan kopen om het geheel wat gezelliger te maken. Magoe, geld op![]()
[..]
Hehe, behalve als de koelkast 2 etages naar beneden moetquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:54 schreef febster het volgende:
Mooi ding geworden kerel
Je snapt wel dat de volgende keer dat als ik een keuken er uit gesloopt moet hebben jou als 1e bel he?
zelfde kleur maken als de muur?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
De vloer is laminaat met v-groef en structuur. Ik wilde eigenlijk hout. Maar dat viel een beetje heel erg buiten budget.
Die alu-kleurige dingen zijn stopcontacten. Iemand een idee omdat mooier te maken?
Of kijken of je het bed in zijn geheel iets hoger kan zetten, vallen de stopcontacten erachter.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Obli
Het is stil zonder jou hoor...
quote:
Gelukkig post jij nog wel iets ontopicquote:
Is nu wel mooier hoor! Lijkt een stuk groter nu!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
bladiebla
Gewoon, omdat jij het bent!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]Waar heb ik dit aan te danken????
Ouderwets?quote:Gelukkig post jij nog wel iets ontopic
Ziet er wel gezellig ouderwets uit trouwens
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Achter de Ibanez hangt sinds gisteren ook een Stratocaster.
Die bank is al meer dan 20 jaar oud!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:00 schreef Adelante het volgende:
ieeeuw, 'n wiite bank Obli, die durft
He, ouderwets is niet negatief hoor!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon, omdat jij het bent!
[..]
Ouderwets?![]()
Tja, wij zijn niet van de strakke enzo...
Alhoewel er zeer mooie strakke kamers zijn langsgekomen.
Wow... Dat is wel ff anders ja. Ziet er erg gezellig uit! Ik vraag me alleen al tijden af wat die potten op de kast zijn. Want dat zie je vakerquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mutsie!
Ik heb de woonkamer omgegooid!
[afbeelding]![]()
Dat zijn gewoon potten... Ik doe er met kerstmis altijd kerststerren in (bloemen)quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wow... Dat is wel ff anders ja. Ziet er erg gezellig uit! Ik vraag me alleen al tijden af wat die potten op de kast zijn. Want dat zie je vaker.
Ik was idd echt op zoek naar een lage salontafel , en ben er nog heel blij mee , die vierkante uitvoering waar jij het over had heb ik ook gezien .quote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij hebt MIJN salontafel!![]()
Die tafel had ik dus ook, tot ik naar een huis ging waar hij niet paste (te kleine woonkamer van 4 x 3,80). Dus hier heb ik nu de vierkante variant staan.
Voor in mijn nieuwe huis ga ik dietafel
weer bestellen!
Ik heb de bank vandaag bij Goossens zien staanquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
Die banken + Salontafel komen bij Goossens vandaan.
De 2-zits was vanaf 899,- euro volgens mij. Ligt natuurlijk aan de stof enzo.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:05 schreef SilverStar het volgende:
Koningin, hoeveel kostte de bank? Ik vind hem ook helemaal geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |