FF kijken.........quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:38 schreef Suijk het volgende:
Ik ga ook naar huis, trek het niet meer.
Al is de zon nu bijna weg?
Nog 4 min fokken en dan ga ik ook wegquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:38 schreef Suijk het volgende:
Ik ga ook naar huis, trek het niet meer.
Al is de zon nu bijna weg?
het zal toch niet hequote:
Ik snap dus niet hoe mensen het op het TTO voor elkaar krijgen om, in 3 TTO, op een eindtoets van 4V een regelrechte 1 te halen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
7,9 dus ik moet een 9,1 hebben. Maar dat wordt niks want dan moet de normering wel erg hoog zijn.
maar jij haalt nooit onvoldoendes....dus kun je sowieso niet begrijpen als iemand dat wel haalt !quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik snap dus niet hoe mensen het op het TTO voor elkaar krijgen om, in 3 TTO, op een eindtoets van 4V een regelrechte 1 te halen.Op VWO normering... Op Mavo normering was het een 2.5 ofzo...
Nou ja, ik sta iets van een 8 voor Engels dit jaar.
Ga je ook naar Claumama?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het zal toch niet he
vanavond BBQ-en !
Zegt ie terwijl ik eerder vandaag een 4.5 heb opgehaald naar een 6.5quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar jij haalt nooit onvoldoendes....dus kun je sowieso niet begrijpen als iemand dat wel haalt !
nee joh.....gewoon naar mijn eigen mamma-in-spe !quote:
Doei JustDapper.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:55 schreef just me het volgende:
* just me gaat nog even heel dapper op het fietsje de stad inlaterzzzzzzzzz
Ik denk en hoop dat Savoldelli het houdt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:15 schreef golfer het volgende:
Het wordt de komende dagen nog spannend in de Giro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |