Mja ok, over het pvp gedeelte hou ik zowiezo mn mond, want dat is inderdaad al een lachertje. Maar met instances heb ik het dan ook over mensen die je invite, en die al leaven als je de groep bijna compleet hebben, zonder ff te zeggen van "dit duurt me te lang" ofzo zoiets. Ik gebruik dan al snel t woord mongolen, maargoed, Arrogant, Associaal zijn de woorden die er beter bij passen.
Ik kwam pas in EPL een human rogue tegen, ik was aan t questen en ik zat in een kleine tempel of zoiets (ik meende dat ik daar moest zijn). Opeens een human rogue voor me die zegt "come one, we can take him". Ik moest idd iemand omleggen, dus ik meegelopen. Ik vraag ondertusse 2x met welke quest hij bezig is, zonder reactie. Daarna voeg ik hem toe aan mn party, en vraag het hem nog eens... weer geen reactie. toen zei ze van "attack <naam>". ZIj kamer in gestealth maar ik kwam van een stap af, dus ik kreeg hem niet in beeld. ik kom te dicht bij de guards en ik krijg 3 guards op me af. ZIj op die baas in, ik maar ranged meedoen (hunter) zij maakt hem af, loot de kop, en vanished. ik had 5% hp over dus ik Fake death en ik lig daar voor kapot recht tussen 2 guards in. Zij loote de kop van die baas, en die had ik dus niet nodig, ik had wat anders nodig. Ik vraag dus vriendelijk waar ze heen is en of ze eventueel wilt terugkomen om me te helpen met deze quest, of op zn minst me ff uit die kelder te halen... geen reactie... na een paar msg-es kwam er dus de regel uit "ik help je niet want je hebt geen klote gedaan, terwijl ik netjes 3 guards had ligge tanken. Ik heb er nog een hele discussie mee gehad tot ik me groen heb liggen ergeren dat er mensen rondlopen die zo associaal kunnen zijn.
Ik weet het, internet, anonimieteit enzo, maar als iemand mij /wispert, dan krijgt hij-zij gewoon iets terug. Ik ga geen low levelers negeren ofzo. Als priester wordt je mischien platgewispert maargoed. En als iemand mij met een quest helpt, dan help ik hem/haar ook op zn minst met 1 quest. en als ik het naar mn zin heb en ik hou er zelf ook maar een beetje aan over dan help ik hem voor de rest vd dag.
Daarop ergeren heeft natuurlijk geen zin, maar zo;n situaties ontnemen me gewoon het plezier in een spel. en hetzelfde geld voor raid instances. De mensen die nu steeds leaven heb ik voorheen al geholpen met quests in bepaalde instances, en zijn nu lvl 60 en zo arrogant als dat t maar kan
![]()
Tijd dat ik een guild join