Valt wel mee hoor met de warrior!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:44 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Als warrior heb je het grootste kutleven vind ik. Die gasten betalen zich blauw vanwege het feit dat ze plate dragen én dat ze constant alle klappen moeten vangen. Als lvl 60 druid kosten mijn repairs maximaal zon 3 goud, en das dan met een een hoop rood.
Stealth is een modus die je aan moet zetten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:50 schreef SkaterSam het volgende:
Ik heb als Rogue heb ik Stealth, en ik heb ook Pickpocket, maar nou blijft er voortdurend staan dat ik Stealth nodig heb, terwijl ik dat al heb?... Dus als ik Stealth ga kan ik niet pickpocketen... maar zonder Stealth ook niet... Ik ben lvl 10 Human Rogue
Niet zo moeilijk pratenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:05 schreef engessa het volgende:
[..]
Stealth is een modus die je aan moet zetten.
je moet gewoon het pickpocket icoontje (te vinden in je spellbook) in je stealthbar (de bar die verschijnt als je in stealth gaat) zetten, en als je dan in Stealth gaat krijg je meteen het icoontje voor je. Je kan trouwens alleen humanoid enemies pickpocketen volgens mij (dus die kobolds). Ik hoop dat dit was wat je vroegquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:50 schreef SkaterSam het volgende:
Ik heb als Rogue heb ik Stealth, en ik heb ook Pickpocket, maar nou blijft er voortdurend staan dat ik Stealth nodig heb, terwijl ik dat al heb?... Dus als ik Stealth ga kan ik niet pickpocketen... maar zonder Stealth ook niet... Ik ben lvl 10 Human Rogue
Ahaa er is dus een aparte action bar voor stealth. dom, dom, dom van mequote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:35 schreef Ancient het volgende:
[..]
je moet gewoon het pickpocket icoontje (te vinden in je spellbook) in je stealthbar (de bar die verschijnt als je in stealth gaat) zetten, en als je dan in Stealth gaat krijg je meteen het icoontje voor je. Je kan trouwens alleen humanoid enemies pickpocketen volgens mij (dus die kobolds). Ik hoop dat dit was wat je vroeg
En dan kom je een level 60 Elf tegen die wel zin heeft in verse Tauren!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:30 schreef IntruderAlert het volgende:
Mijn Lvl 24 Touron Shaman gaat vanavond voor het eerst stone talon mountains onveilig maken.
Eens even kijken of er nog stoute elfjes zijn.![]()
Neee.. damagnie... Volgens de grote alwetende internet kaart moet het daar krioelen van de 15-28.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
En dan kom je een level 60 Elf tegen die wel zin heeft in verse Tauren!![]()
valt wel mee hjoeveel elfjes daar zitten.. zoveel quests zijn daar niet voor elfs.. Mja, de Ineptitude + chemicals = fun quests, en wat beest questjes, maar meer ook niet..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:47 schreef IntruderAlert het volgende:
[..]
Neee.. damagnie... Volgens de grote alwetende internet kaart moet het daar krioelen van de 15-28.
En als ik een lvl 60 tegenkom dan doe ik wat ik het beste kan. Scream like a girl and run like the wind.
Ik ga in principe altijd voor de stats bonus. Armour zorgt er alleen maar voor dat klappen minder pijn doen, terwijl de stats van invloed zijn op belangrijke zaken, zoals je damage, crit chance, health, mana, health/mana aanvullen, dodge chance, parry chance, etc.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:13 schreef Radyhyn het volgende:
Wat is nou beter... equipment met meer armour, of bv met +stamina of +agility ofzo?
Een goeie combi van beiden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:13 schreef Radyhyn het volgende:
Wat is nou beter... equipment met meer armour, of bv met +stamina of +agility ofzo?
Behalve een Warriorquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:39 schreef Karstman het volgende:
Ann de andere kant, nothing beats a Pally!![]()
Als Shaman denk ik ook dat ik t van mijn mana moet hebben om damage te kunnen doen. Ik koop dus liever iets met +int dan iets met veel armour. Als de +int bonus niet hoog genoeg is kies ik weer voor de hogere armour variant.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:31 schreef Radyhyn het volgende:
Ah ok,
Nu heb ik af en toe dat ik niet kan kiezen tussen 2 soorten equipment. Bv de ene heeft iets meer armour en minder +stats en de andere heeft iets minder armour maar meer +stats.
Ik denk dat ik voor mezelf toch wat meer heb aan wat meer +stats omdat ik een hunter en meer ranged atack uitvoer en dus wat minder mijn armour gebruik
Voor soloen is die beer vrij chill inderdaad. Binnen partys is het alleen helemaal niks.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:54 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren maar eens ff geoefend in bear-form.
Dat werkt best aardigarmour is dan vrij hoog
Waarom binnen parties niet dan? (ik doe idd veel solo)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:55 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Voor soloen is die beer vrij chill inderdaad. Binnen partys is het alleen helemaal niks.
Omdat je binnen een party als druid altijd healt. Bovendien is die beer wel aardig, maar is een warrior als tank veel en veel beter.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom binnen parties niet dan? (ik doe idd veel solo)
Ik vond alleen de cameraview van die beer in de grot op teldrassil ENORM vervelend. De hele tijd die dikke reet van die beer in beeld, ook al zoefte ik de camera weg. Da's misschien omdat er weinig ruimte in die grot was ofzo
Professions leveren ook amper geld op, meestal kosten ze geld.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:19 schreef Sigmund-Fruit het volgende:
Ik ben dan wel geen super spelletjes verslaafde maar een paar uurtjes Wow dan is geen straf.
Alleen vroeg ik me af hoe je een beetje rap geld kunt verdienen binnen WoW.
Ik speel hunter met herbalism/alchemy als proffesions.
De duurdere plantjes vind je zo weinig dat het bijna geen geld opbrengt (en ik heb de potions zelf hard nodig)
Vlot geld verdienen ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:52 schreef Sigmund-Fruit het volgende:
Ok, hoe verdien je dan een beetje vlot wat geld?
Met skinning kun je nog redelijk verdienen omdat veel dieren te schillen zijn maar als herbalist is het zoeken naar een speld in een hooiberg om plantjes te krijgen.
Wat raden jullie me aan om te doen? Ik wil niet van mijn professions af want die zijn toch wel handig.
Ja ok, en healen werkt dan idd niet als beertje, snap'm. In een party kun je maar beter als Druid je plaats kennen en dat is niet als vechter, dus moven met die beerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:33 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Omdat je binnen een party als druid altijd healt. Bovendien is die beer wel aardig, maar is een warrior als tank veel en veel beter.
Heb jij voor je herbalism je scanner wel aangezet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:52 schreef Sigmund-Fruit het volgende:
Ok, hoe verdien je dan een beetje vlot wat geld?
Met skinning kun je nog redelijk verdienen omdat veel dieren te schillen zijn maar als herbalist is het zoeken naar een speld in een hooiberg om plantjes te krijgen.
Wat raden jullie me aan om te doen? Ik wil niet van mijn professions af want die zijn toch wel handig.
Ouch.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:59 schreef Bacow het volgende:
Toch maar ff een tof filmpje plaatsen:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=2025
Hier zie je enkele mages die samenwerken met hun AOE spells.
Jah en dan heb je silverleaf en peacebloom.... en dna heb je alchemy als skill... en dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Heb jij voor je herbalism je scanner wel aangezet?Kan krijg je allemaal van die mooie gele dots op je minimap rechtsboven te zien. Dat maakt 't zoeken een heel stuk makkelijker.
Je kan 'm aanzetten door in je spellbook op 't bloemetje te klikken. Linksboven op de rand van de minimap komt er dan ook zo'n symbooltje terug. En elke keer als je dood bent gegaan moet je 'm opnieuw aanzetten...
(Kan zijn dat je dit allemaal al lang weer maar anders weet je 't nu!)
In je spellbook heb je ook een reageerbuisje staan. Als je daar op klikt krijg je een venster met allerlei beschikbare potions die je kan maken. Als het goed is staat er dan een getalletje achter van hoeveel je er kan maken. Staat er niets dan...jammer!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah en dan heb je silverleaf en peacebloom.... en dna heb je alchemy als skill... en dan?
Hoe maak ik dan een potion?
Auw dat doe je erg goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:44 schreef Da_Koen het volgende:
Heb vandaag lekker veel gold verdiend. Op het AH goedkope blauwe items kopen(kun je het beste snachts doen), ff op http://wow.allakhazam.com/ opzoeken wat een gangbare prijs is om te verkopen. Gister 1 item verkocht met 15g winst
Kijk, dat laatste miste ik dus. Ik had op de fles geklikt, en ik had de benodigde aantallen verzamewlt..... maar ik had dus geen lege flesjesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:30 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
In je spellbook heb je ook een reageerbuisje staan. Als je daar op klikt krijg je een venster met allerlei beschikbare potions die je kan maken. Als het goed is staat er dan een getalletje achter van hoeveel je er kan maken. Staat er niets dan...jammer!Klik een potion aan om te kijken wat en hoeveel dingen je er voor nodig hebt. Waarschijnlijk moet je nog wel ff wat flesjes halen om pas echt van start te kunnen. Daarna is 't weer gewoon de Create of Create All knop aanraken...
Als het goed is zag je dan die flesjes als grijze items erbij staan: teken dat je ze dus niet hebt!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, dat laatste miste ik dus. Ik had op de fles geklikt, en ik had de benodigde aantallen verzamewlt..... maar ik had dus geen lege flesjesWist niet dat dat moest (maar ja, logisch, waar bewaar je anders je potions?!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |