Valt wel mee hoor met de warrior!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:44 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Als warrior heb je het grootste kutleven vind ik. Die gasten betalen zich blauw vanwege het feit dat ze plate dragen én dat ze constant alle klappen moeten vangen. Als lvl 60 druid kosten mijn repairs maximaal zon 3 goud, en das dan met een een hoop rood.
Stealth is een modus die je aan moet zetten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:50 schreef SkaterSam het volgende:
Ik heb als Rogue heb ik Stealth, en ik heb ook Pickpocket, maar nou blijft er voortdurend staan dat ik Stealth nodig heb, terwijl ik dat al heb?... Dus als ik Stealth ga kan ik niet pickpocketen... maar zonder Stealth ook niet... Ik ben lvl 10 Human Rogue
Niet zo moeilijk pratenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:05 schreef engessa het volgende:
[..]
Stealth is een modus die je aan moet zetten.
je moet gewoon het pickpocket icoontje (te vinden in je spellbook) in je stealthbar (de bar die verschijnt als je in stealth gaat) zetten, en als je dan in Stealth gaat krijg je meteen het icoontje voor je. Je kan trouwens alleen humanoid enemies pickpocketen volgens mij (dus die kobolds). Ik hoop dat dit was wat je vroegquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:50 schreef SkaterSam het volgende:
Ik heb als Rogue heb ik Stealth, en ik heb ook Pickpocket, maar nou blijft er voortdurend staan dat ik Stealth nodig heb, terwijl ik dat al heb?... Dus als ik Stealth ga kan ik niet pickpocketen... maar zonder Stealth ook niet... Ik ben lvl 10 Human Rogue
Ahaa er is dus een aparte action bar voor stealth. dom, dom, dom van mequote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:35 schreef Ancient het volgende:
[..]
je moet gewoon het pickpocket icoontje (te vinden in je spellbook) in je stealthbar (de bar die verschijnt als je in stealth gaat) zetten, en als je dan in Stealth gaat krijg je meteen het icoontje voor je. Je kan trouwens alleen humanoid enemies pickpocketen volgens mij (dus die kobolds). Ik hoop dat dit was wat je vroeg
En dan kom je een level 60 Elf tegen die wel zin heeft in verse Tauren!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:30 schreef IntruderAlert het volgende:
Mijn Lvl 24 Touron Shaman gaat vanavond voor het eerst stone talon mountains onveilig maken.
Eens even kijken of er nog stoute elfjes zijn.![]()
Neee.. damagnie... Volgens de grote alwetende internet kaart moet het daar krioelen van de 15-28.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
En dan kom je een level 60 Elf tegen die wel zin heeft in verse Tauren!![]()
valt wel mee hjoeveel elfjes daar zitten.. zoveel quests zijn daar niet voor elfs.. Mja, de Ineptitude + chemicals = fun quests, en wat beest questjes, maar meer ook niet..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:47 schreef IntruderAlert het volgende:
[..]
Neee.. damagnie... Volgens de grote alwetende internet kaart moet het daar krioelen van de 15-28.
En als ik een lvl 60 tegenkom dan doe ik wat ik het beste kan. Scream like a girl and run like the wind.
Ik ga in principe altijd voor de stats bonus. Armour zorgt er alleen maar voor dat klappen minder pijn doen, terwijl de stats van invloed zijn op belangrijke zaken, zoals je damage, crit chance, health, mana, health/mana aanvullen, dodge chance, parry chance, etc.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:13 schreef Radyhyn het volgende:
Wat is nou beter... equipment met meer armour, of bv met +stamina of +agility ofzo?
Een goeie combi van beiden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:13 schreef Radyhyn het volgende:
Wat is nou beter... equipment met meer armour, of bv met +stamina of +agility ofzo?
Behalve een Warriorquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:39 schreef Karstman het volgende:
Ann de andere kant, nothing beats a Pally!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |